XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Cieknący aparat zapłonowy
#16
Napisano 18:50, 19.09.2013
ps. oznaczenie aparatu masz wybite na aparacie nie patrz na naklejke
#17
Napisano 13:27, 24.08.2017
Może znacie wymiary simeringu do CG9 F20B6
mam dokałdnie takie samo pytanie...
i przy okazji wymiary oringu też, bo wiem że musi być 30110-PC6-005 lub 30110-PDA-E01 ale wymiarów nie znam zeby zamiennik jakiś dobrać...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#18
Napisano 10:49, 28.08.2017
HELP...
Użytkownik Marco edytował ten post 10:50, 28.08.2017
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#19
Napisano 14:09, 28.08.2017
Podaj mi wymiary rowka pod oring
Średnica wewnętrzna
Średnica zewnętrzna
szerokość rowka
PoliczÄ™ jakiÅ› zamiennik
#20
Napisano 08:55, 29.08.2017
oring to mam, ale z simeringiem jest problem bo nie wiadomo co tam w aparacie jest...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#21
Napisano 20:11, 10.07.2020
Z simeringiem sprawa jest trudniejsza, bo dostanie oryginału graniczy z cudem. Ja do swojej V-ki kupiłem ciaśniejszy o wymiarach 12x22x6 i absolutnie nic nie ciekło. A dałem za niego chyba 6zł firymy Corteco.
Jak się sprawdziło takie rozwiązanie po dłuższym czasie? Było ok?
Od razu zapytam czy ma ktoś wymiary tego O-RINGa który też uszczelnia?
Wiem że teraz są dostępne na Internecie ale myślę żeby kupić to na miejscu w sklepie za 10zł w sumie niż oryginały za 100zł
#22
Napisano 10:35, 11.07.2020
12,5x22,5x5 to sÄ… jego wymiary.
Wsadzenie uszczelniacza który będzie ciaśniejszy na obracającym się wałku a luźniejszy w osadzeniu na dłuższą metę nie będzie dóbr m pomysłem. Chyba że wklejasz go na klej.
Jak dla mnie nie ma sensu takie oszczędzanie.
Oring niż a dobrać w jakimkolwiek sklepie i powinien dać radę.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#23
Napisano 10:42, 11.07.2020
Wiem że to cebulenie ale ten samochód chyba nie jest warty takiej roboty.
Teraz mam rozkminÄ™ czy te wymiary tam pasujÄ… bo mam aparat Hitachi i czy tam jest co innego? (Civic V EG 1.3 D13B2)
A o wymiary oringa pytam żeby sobie wcześniej przygotować elementy i już nie latać po sklepach z rozebraną robotą
#24
Napisano 11:30, 11.07.2020
Życzę powodzenia we wciskaniu. Pod gumą jest metalowy pierścień i możesz rozwalić albo uszczelniacz albo gniazdo aparatu.Można dać 12 x 23 x 6 i nie będzie luźniejszy jedynie na wałku ciaśniejszy.
Wiem że to cebulenie ale ten samochód chyba nie jest warty takiej roboty.
Teraz mam rozkminÄ™ czy te wymiary tam pasujÄ… bo mam aparat Hitachi i czy tam jest co innego? (Civic V EG 1.3 D13B2)
A o wymiary oringa pytam żeby sobie wcześniej przygotować elementy i już nie latać po sklepach z rozebraną robotą
Co do oringow to zobacz na japancars.ru bo tam podają wymiary oringów
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#25
Napisano 16:00, 11.07.2020
Jakieś 10 lat temu w starej almerze też zmieniałem simmering - był nietypowy - założyłem taki który mieli akurat w sklepie, ciaśniejszy na wałku, ledwo wszedł, zewnętrzna średnica pasowała. Zrobiłem tak pewnie ze 100tyś km i cały czas było ok. Także chyba nie ma się co przejmować że jest ciasny na wałku. Zresztą, nawet jeśli by padł, to jego wymiana to chwilka roboty.
#26
Napisano 16:52, 11.07.2020
#27
Napisano 19:49, 11.07.2020
o-ring, będzie działać byle 100% wypełnienia rowka nie osiągnął
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych