XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wyciek płynu wspomagania z przekładni.
#31
Napisano 00:05, 31.10.2013
#32
Napisano 09:40, 06.11.2013
Że się podłączę pod temat. U mnie też pojawiły się wycieki, i w pierwszej chwili myślałem, że to przez rozdartą gumę osłonową na przekładni. Ale po dokładniejszych oględzinach w tym miejscu jest sucho i wystarczyło wymienić tę gumę a wyciek pojawił się na wężyku który wkręcany jest w przekładnię. Myślałem, że się po prostu coś odkręciło ale dokręcanie nic nie dało. Po prostu wężyk skorodował i cieknie. Wystarczy go wymienić albo skrócić i zarobić nową końcówkę ale dojście do niego i tak wymaga zdjęcia przekładni.
Zabiorę się za to w wolnej chwili i chętnie zrobię fotki i opis. Podpowiedzcie tylko czy wystarczy odkręcić przekładnie od spodu czy jest ona też mocowana do kolumny kierowniczej?? Nie trzeba chyba demontować niczego w środku
no to ja mam prawie identyczny przypadek bo gumy też miałem podarte i już wymienione. Mechanik, który mi to robił zlokalizował inne źródło wycieku, na "szczęście" to wyciek z rurki, która strasznie skorodowała. Na nieszczęście też jest tam taki ch.. dostęp, że nawet nie ma jak klucza za bardzo włożyć. Ciekawi mnie czy chodzi nam o tą samą rurkę. U mnie jest to element nr 5 (53720-S1A-G00, PIPE COMP. A, RETURN, 10MM)
#33
Napisano 14:21, 06.11.2013
Że się podłączę pod temat. U mnie też pojawiły się wycieki, i w pierwszej chwili myślałem, że to przez rozdartą gumę osłonową na przekładni. Ale po dokładniejszych oględzinach w tym miejscu jest sucho i wystarczyło wymienić tę gumę a wyciek pojawił się na wężyku który wkręcany jest w przekładnię. Myślałem, że się po prostu coś odkręciło ale dokręcanie nic nie dało. Po prostu wężyk skorodował i cieknie. Wystarczy go wymienić albo skrócić i zarobić nową końcówkę ale dojście do niego i tak wymaga zdjęcia przekładni.
Zabiorę się za to w wolnej chwili i chętnie zrobię fotki i opis. Podpowiedzcie tylko czy wystarczy odkręcić przekładnie od spodu czy jest ona też mocowana do kolumny kierowniczej?? Nie trzeba chyba demontować niczego w środku
no to ja mam prawie identyczny przypadek bo gumy też miałem podarte i już wymienione. Mechanik, który mi to robił zlokalizował inne źródło wycieku, na "szczęście" to wyciek z rurki, która strasznie skorodowała. Na nieszczęście też jest tam taki ch.. dostęp, że nawet nie ma jak klucza za bardzo włożyć. Ciekawi mnie czy chodzi nam o tą samą rurkę. U mnie jest to element nr 5 (53720-S1A-G00, PIPE COMP. A, RETURN, 10MM)
Obrazek
Tak, na 99% to jest ten właśnie wężyk. Od przekładni nie idzie go odkręcić bo nie ma jak chwycić klucza ale pocieszające jest to, że jest on taki krótki i z drugiej strony chyba zaciśnięty opaską.
W sumie trochę odpuściłem temat bo zabrałem się za skręcanie CRX-a ale teraz mnie zmotywowałeś do działania
#34
Napisano 10:20, 07.11.2013
#35
Napisano 20:33, 05.12.2018
Podłączę się pod temat. Ja dziś również zauważyłem że coś mi przy wyjeździe z garażu i skręceniu tuż za wyjazdem wykapało solidnie spod auta. Wjechałem na kanał i osłona gumowa przekładni kierowniczej mokra olejem/płynem. Trzeba regenerować przekładnie czy to coś mniej groźnego? Kto w Lublinie się tym dobrze zajmie?
#36
Napisano 19:24, 08.12.2018
Panowie w poniedziałek prowadzę hondę na regenerację przekładni kierowniczej ponieważ cieknie płyn w okolicach osłony gumowej po stronie kierowcy, Troszkę poczytałem na ten temat i mam pytanie. Czy przy okazji takiej naprawy wymienia się cały płyn czy tylko dolewa się ubytek?
#37
Napisano 12:49, 09.12.2018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych