Jeśli masz: poliftowy wyświetlacz i czytnik płyt z mapami to należy przerobić małą czarną wtyczkę "męską" w wiązce, którą się wpina do wejścia w czytniku. Polecam zrobić hybryde - dwie wtyczki na jednej wiązce.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Navi VII-gen przedlift/polift
#17
Napisano 14:30, 24.08.2016
a masz może jakiś schemat, fotkę cokolwiek, co pozwoliłoby zrobić to osobie, która nie robiła takiej przeróbki wcześniej?
Użytkownik ToMala edytował ten post 14:31, 24.08.2016
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#18
Napisano 19:45, 24.08.2016
W "małej wtyczce" przedliftowej jest 6 przewodów, w poliftowej 7 przewodów ( jeden od bluetooth), musisz dopasować je kolorami. Dolutowujesz albo wsuwasz piny do małej wtyczki poliftowej. Niestety nie mogę wstawić fotek na statusie "forumowicz"
#19
Napisano 12:54, 26.08.2016
Dodaję tu z PW, może się komuś też przyda
Poniżej element na którym trzeba zrobić konwersje, sugeruj się kolorami w swojej oryginalnej wiązce wtyczki.
OK, a od strony wyświetlacza polifta?
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#20
Napisano 20:21, 16.09.2016
Panowie chce zakupić coś takiego : http://allegro.pl/ho...6488710596.html, normalnie sie to zamontuje rozumiem ze trzeba dodatkowe przewody i antene gps, ale chodzi mi o to czy wsadze to bez problemu.
#21
Napisano 20:35, 16.09.2016
To co jest pod linkiem to po pierwsze:
1. Angol (nie znaczy złe)
2. Sam panel sterowania
3. Wersja przed liftem (nie ma aktualizacji map)
Potrzebujesz taki komplet a jakby się trafił europejczyk to jeszcze lepiej.
Pierwsza zasada masz Diesla kupuj od Diesla i odwrotnie
http://allegro.pl/na...41.html#thumb/3
#23
Napisano 01:59, 31.10.2016
Podepnę się do wątku z prośbą o pomoc. W sobotę zamontowałem u siebie poliftowe NAVI i mam dwa problemy.
Pierwszy to jak przekraczam mniej więcej 120km/h przestaje mi się przesuwać mapa, myślę że jest to związane z sygnałem prędkości, tak jakby było za dużo impulsów bo jak tylko zamontowałem to mapa przesuwała się bardzo szybko i po kilku kilometrach się to ustabilizowało. Dzisiaj przejechałem 100km i dalej po przekroczeniu magicznej prędkości mapa przestaje się przesuwać. Sygnał prędkości wziąłem z ECU pin A84, miał ktoś podobny problem? Lub może ma pomysł skąd jeszcze można wziąć dany sygnał. Powiem tylko że w kostce przy poduszce pasażera nie ma niebieskiego przewodu jak w polifcie, dlatego podpiąłem się pod ECU.
Drugi problem to po każdym przekręceniu kluczyka odpala mi się ekran diagnostyczny "In Line Diag" (zdjęcie niżej), jedynie wciśnięcie jednocześnie MAP+MENU+RETURN i wybranie RETURN pozwala przejść do widoku mapy.
Ad. 1
W przedliftowej wersji Sport brak kabla od VSS w wiązce kabinowej urywa się on pod nagrzewnicą na łączeniu tej wiązki z wiązką od ECU. Można go sobie stąd pociągnąć dalej, niżej wrzucam zdjęcie który to przewód, jest to zdjęcie wtyczki po stronie wiązki kabinowej, będzie tam wolne miejsce zamiast niebieskiego przewodu.
Ad. 2
- Hold down the buttons (Menu + Map/Guide + Cancel) for about 5 seconds (the ‘‘Select Diagnosis Items'' screen will appear)
- Hold down the Map/ Guide button for 5−10 seconds (A screen with a ‘‘Complete'' button, will appear)
- Touch ‘‘Complete'', and then the ‘‘Return'' button (the system may re-boot)
- Restart the vehicle, and confirm normal operation by completing the ‘‘PDI of the navigation system'' Service Bulletin.
Wrzucam rozwiązania gdyby ktoś szukał w przyszłości.
Użytkownik LUQA edytował ten post 15:11, 23.11.2016
#24
Napisano 20:29, 13.12.2016
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych