XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kontrolka ABS
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:04, 19.05.2009
Posiadam Acoorda '99 rocznik 1,8 Dziś rano po przejechaniu 2 km od domu zauważyłem, że zaświeciła mi się kontrolka ABS. Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu kontrolka normalnie gaśnie, ale w momencie hamowania czuje, że załącza się ABS czyli czuje chrobot przy hamowaniu i w tym momencie za chwile zapala sie kontrolka. Czy ktoś mi podpowie co to może być.
#2
Napisano 07:14, 19.05.2009
""W 99 procentach stawiam na kabel czujnika ABS przy przednim kole. Jeden koniec
kabla (ten z czujnikiem) jest w piaście, drugi koniec jest przy nadwoziu,
zawieszenie pracuje i kabel na tym krótkim odcinku się przełamuje, robi się
przerwa i kabel zaczyna "iskrzyć"- generuje sygnał, który w nieumotywowany
sposób zakłóca pracę układu ABS. Proponuję iść po drucie od koła i gdzieś
powinna być wtyczka, trzeba ją rozłączyć i w to miejsce wpiąć
omomierz ustawiony na zakres ok 2ooo om (Omomierz może być taki za 30 zet z
supermarketu)Mierząc oporność czujnika należy jednocześnie
przełamywać /naciągać/ przewód na odcinku pomiędzy zawieszeniem a nadwoziem.
Jeżeli w pewnym momencie omomierz pokaże przerwę, to znaczy że kabel jest
przerwany.Należy pamiętać że z przodu są dwa koła i operację należy
przeprowadzić przy obu - oporności powinny być w miarę zbliżone, wręcz
równe.Uszkodzenie powstaje najczęściej z przyczyn eksploatacyjnych (zmęczenie
materiału.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:21, 19.05.2009
#4
Napisano 08:26, 20.05.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:30, 20.05.2009
#6
Napisano 08:42, 20.05.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:47, 20.05.2009
#8
Napisano 08:52, 20.05.2009
Jedyną kontrolką zużycia klocków są blaszki na klockach, które zaczynają obcierać w momencie zużycia klocka i słychać wtedy głośne piszczenie w momencie hamowania.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:55, 20.05.2009
Nie ma czegoś takiego jak kontrolka końca klocków w VI ! Co wy za bzdury tu piszecie.
Jedyną kontrolką zużycia klocków są blaszki na klockach, które zaczynają obcierać w momencie zużycia klocka i słychać wtedy głośne piszczenie w momencie hamowania.
No właśnie mi się tak wydawało dlatego ten znak zapytania na końcu zdania
#10
Napisano 17:20, 23.05.2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:27, 23.05.2009
Ew. lampki 'recznego' moga sygnalizowac ze trzeba dolac plynu hamulcowego. Dlaczego ? Kocki scieraja sie i powoduja wysuniecie tloczka i powiekszenie objetosci ukladu kosztem zabrania plynu ze zbiorniczka.
Lampka ABS jest problemem ktory mozna zdiagnozowac w zlaczu diagnostycznym i od tego trzeba zaczac, a pozniej mowic co dalej..a nie gadac glupoty.
#12
Napisano 07:21, 25.05.2009
Koniec hamulcow nie jest sygnalizowany zadna kontrolka!! My mamy honde accord a nie mercedesa S-sklase.
namlooc bez przesady, ze taki rzeczy to w S klasie, ja mialem cos takiego w Oplu Zafirze
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#13
Napisano 20:04, 31.01.2013
#14
Napisano 20:22, 31.01.2013
ABSu nie sprawdzisz ELMem i PCMscanem...bo chetnie bym sobie wlasnie urzyl komputerka zeby zdjagnozowac co sie u mnie dzieje uzywam pcmscan jak dobrze nazwe napisalem- i nie pokazuje mi zadnych bledow ! a
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#15
Napisano 19:48, 07.06.2013