XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przerywa/szarpie/gaśnie na gazie!!! HELP
#16
Napisano 22:00, 13.05.2009
a wkrótce manual czyli Sirocco to Stag4
Info dla tych co chcą zmienić listwy wtryskowe z Valtec na MagicJet
Zmiana jest banalnie prosta typu plug&play naprawdę nie trzeba nadzwyczajnej wiedzy ani zręczności do tego, jeżeli nie macie instalacji już na gwarancji to po co przepłacać można to zrobić samemu
Ew. gdyby ktoś był całkiem zamotany, nie ma problemu zrobimy dokładnego manuala.
PODSTAWA: to przed tą czynnością kupić interface do danej elektroniki LPG, zmienić listwę i odpowiednio wszystko poustawiać.
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:13, 14.05.2009
#18
Napisano 13:27, 14.05.2009
a powiedz jak ma sie jesscze wymiana reduktora? mam go schowanego pod rura od dolotu mialem napisac jakiej jest firmy, ale jedyne co tam widac bez rozbierania to naklejka z napisem "OK" hehe
Dokładnie mam w tym samym miejscu najpierw trzeba zdjąć całą rurę dolotu aby się dostać do reduktora. Zdejmij tą rurę i zrób fotkę to zobaczymy jaki masz reduktor. W sobotę właśnie będę u siebie wymieniał (jak dobrze pójdzie i plany się nie zmienią).
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:23, 11.06.2009
tak wygladala mapa i ustawienia na ktorych jezdzilem:
zwiększyłem troche temperature przełączania i zrobiłem autokalibracje i wykasowalem mape gazu i przejechalem się z 10km na roznych biegach z rozna predkoscia:
i teraz pytanie nr 1. z racji tego, że ciemna masa ze mnie jeżeli chodzi o ustawianie map prośba o pomoc, co poprawić. tylko tlumaczyc jak laikowi proszzzz
i pyt nr 2: jakie ustawienia macie u siebie jezeli chodzi o diody poziomu LPG? chcialbym, zeby byly one bardziej miarodajne i rowne, poki co mam je tak ustawione:
z gory dzieki za pomoc
#20
Napisano 15:46, 11.06.2009
Druciarstwo pełną gębą! Nawet nie wiem od czego tutaj zacząć. Generalnie jest źle i nie radzę jeździć na gazie dopóki nie ogarniesz instalacji - szkoda tej B16.
Kolego jedź do Warszawy do Marka lub Nikosia bo sam tego nie ogarniesz. Poza tym nowy reduktor (EG200) i wtryskiwacze (Matrix HD544). Sterownik może zostać, wszak to Stag. Ew. zmiana na 300 powinna być bezproblemowa.
Glinuś Stag 200 obsłuży Matriksy?
Do zobaczenia na trasie.
#21
Napisano 19:28, 11.06.2009
Jak najbardziej obsłuży Matrixy.Jedyny mankament to taki,że przy Stagu 200 nie wolno zakładach 1 Ohm Valteków gdyż spalą one sterownikGlinuś Stag 200 obsłuży Matriksy?
#22
Napisano 20:31, 11.06.2009
Jedź to Warszawy i daj zarobić dla Marka albo Nikosia, a nam dasz spokojne sumienie, że B16 nie jest zarzynana na śmierć.
Do zobaczenia na trasie.
#23
Napisano 07:07, 12.06.2009
Za małe dysze.
Pablo, a po czym poznałeś, że za małe dysze Może to tylko wina reduktora (ja myślałem, że przy złych dyszach to by mnożnik fiksował)
Nie podłączone sondy lambda! (żeby nie pokazywało "check engine")
"check engine" i tak pokaże przy złych ustawieniach, to tylko sonda nie jest podłączona do elektroniki LPG a normalnie cały czas działa. Więc podłączenie sondy do LPG byłoby wskazane do dokładniejszych pomiarów i ustawień.
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:11, 12.06.2009
[ Dodano: 2009-06-12, 09:14 ]
a teraz pytanko, jak ustawic w ogole cala mape??
#25
Napisano 09:38, 12.06.2009
Zobacz na czasy wtrysku przy mały obrotach jak i przy wysokich. Jest specjalnie ustawione wysokie ciśnienie, żeby przy spadkach nie schodziło poniżej 0,8bara (chociaż może to przypadek). Przy takim ciśnieniu oraz dobrych dyszach zapętlałoby pewnie wtryski. Jeżeli tyle partactwa jest z instalacją, to wcale bym się nie zdziwił, jakby dysze były nie rozwiercone. Po zmniejszeniu ciśnienia na 1.05bara czasy będą jeszcze większe, czyli trzeba rozwiercić dyszę. Po zmniejszeniu ciśnienia, reduktor będzie padał już na twarz i będzie podpierać się benzyną, bo opcja "wyłącz po pierwszym" nie jest zaznaczona.Pablo, a po czym poznałeś, że za małe dysze Może to tylko wina reduktora (ja myślałem, że przy złych dyszach to by mnożnik fiksował)
Do zobaczenia na trasie.
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:46, 12.06.2009
#27
Napisano 12:02, 12.06.2009
Kolego jak Ty tak myślisz o swoim aucie...Wersja: kupa
Do zobaczenia na trasie.
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:46, 12.06.2009
Nawet jak by ktoś miał to zabraniam wklejać! Mapy i mnożnik to indywidualna sprawa każdego auta/silnika/instalacji. To nie działa na zasadzie ctrl+c, ctrl+v
Kolego jak Ty tak myślisz o swoim aucie...Wersja: kupa
kupa - coupe. lol