XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
szerokosc, ET a prowadzenie
#16
Napisano 19:20, 25.04.2012
#17
Napisano 19:26, 25.04.2012
#18
Napisano 19:43, 25.04.2012
#19
Napisano 21:52, 25.04.2012
ale jaki środek ciężkości, czego zwiększa się moment działający na drążek reakcyjnymoim zdaniem ten ukl kierowniczy tak reaguje przy tej szerokosci opony , za bardzo odstaja i srodek ciezkosci jest inaczej odbierany przez uklad kierowniczy i szarpie kierownica
generalnie nikt nigdy problemów nie miał, bo przy felgach 18x8,5" z założenia robi się glebe, nie dla kaprysu, ale właśnie aby poprawić prowadzenie, a ta pół metrowa przerwa między oponą a błotnikiem to już swoją drogą .......Mam tylko taką:
Obrazek
fakt że na zajęciach teorii ruchu wolałem grać w karty, ale istnieje coś takiego jak promień zataczania, który z założenia powinien być ujemny, zakładając felgę szerszą/z mniejszym ET promień robi się dodatni i jest wielkie zdziwienie czemu przy standardowym zawieszeniu wyrywa kierownicę ......
przy gwincie kąt ujemny jest większy, więc nawet wyrzucając felgę mocniej na zewnątrz ten kąt dalej jest ujemny ........
najpierw zawieszenie, potem felgi, nie odwrotnie ........
Był : Accord VII Sport + 19" -40/60mm
Obecnie : Lexus IS 220d + 18" -30/30mm
#20
Napisano 22:46, 25.04.2012
Ten gigantyczny prześwit zostanie niebawem zlikwidowany za pomocą eibachów z bagażnika, więc proszę o litość. A poza tym na tym zdjęciu stoi na krawężniku.
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#21
Napisano 06:58, 27.04.2012
215/40/18 przod 8 cali tyl 9,5jakie masz do tego opony? Szerokosc, profil?
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#22
Napisano 14:14, 27.04.2012
czyli w coupecie pewnie magiel już nie pierwszej nowości
Magiel maglem ale co z zawieszeniem i zbieżnością?
#23
Napisano 08:14, 28.04.2012
Nad zbieżnością się zastanawiałem bo na 16 było OK ale na 18 zaczęło ciągnąć nieco w lewo. Co ciekawe na 17 jest też ok, więc nie wiem co o tym sądzić.
bamss, o łał to musi być konkret naciąg na 9,5' feldze i 215! Ja mam 225 na 8,5 i już widać, że fela nieco za szeroka bo rant opony niczego nie chroni. Jak dla mnie na 8,5' felę to 235 i będzie lux.
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#24
Napisano 13:32, 28.04.2012
#25
Napisano 15:29, 28.04.2012
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#26
Napisano 19:45, 30.04.2012
#27
Napisano 21:48, 30.04.2012
Pacjent ATR, zawieszenie Koni Sport+ Eibach- amorki ustawione na max tłumienia
-17x7.5" ET37 + opona Falken Zeix512 225/45....auto strasznie plywa na boki na drodze z koleinami-czyli na 90% dróg. Trzeba było mocno kontrolować się przy wyprzedzaniu
-17x7.5" ET37 + opona Potenza RE050A 215/45......auto jeździ jak po szynach. Zero pływania na koleinach. Ładnie się trzyma drogi.
-17x7" ET45 + opona Potenza RE050A 215/45...... jak wyżej, tyle że zawieszenie jakby lepiej wybierało nierówności. Różnice w prowadzeniu nie zauważyłem- tj trzymanie w zakrętach.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#28
Napisano 21:12, 01.05.2012
moze o to chodzi, pamietam jak do ed9 zalozylam na tyl uzywane opony, roznica w biezniku ok 1mm pomiedzy lewa a prawa strona, efekt - sciagalo jak jasna ch...a, po zalozeniu nowych opon problem ustał calkowicie, auto prowadzilo sie jak po szynach, mozna bylo kiere puscic, przy uzywkach tak naprawde nigdy nie wiesz czy opony jezdzily ze soba w parze na tej samej osi, bywa tak ze handlarze takimi oponami z jednego szrotu w niemczech kupia jedna w drugim dobiora druga... no chyba ze kupujesz takie ktore znasz...wszystkie komplety sa uzywane
#29
Napisano 21:19, 04.05.2012
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#30
Napisano 21:43, 04.05.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych