XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rysa czy warto zgłaszać ?
#1 Guest_Wilu_*
Napisano 20:47, 17.03.2012
Na co zwrócić uwagę i na co uważać zgłaszając szkodę ?
Może ktoś miał podobny przypadek ?
#2
Napisano 21:55, 17.03.2012
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#3
Napisano 21:58, 17.03.2012
#4
Napisano 22:06, 17.03.2012
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#5
Napisano 22:12, 17.03.2012
#6
Napisano 22:14, 17.03.2012
Panowie zostałem przerysowany na parkingu.
oczywiście kamer i świadków nie ma
nic co pozwoliłoby robić to z OC?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7 Guest_Wilu_*
Napisano 22:32, 17.03.2012
oczywiście kamer i świadków nie ma
nic co pozwoliłoby robić to z OC?
Niestety nie.
#8
Napisano 07:44, 18.03.2012
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#9
Napisano 08:35, 18.03.2012
aby w PZU tak było trzeba wykupic dodatkową opcje za 50 zł rocznie jak nie kupisz tracisz na wszystkie auta. Co do zgloszenia to ci sie nie opłaca nawet jesli wydasz z wlasnej kieszenia 250 zl to i tak bedzie taniej niz 10% znizki na AC na okres bodajże 2 lat! Ogolnie strat poniżej 500 zł niepowinno sie zglaszac bo wieej sie traci niz zyskujeAle czemu kolega ma tracić znizki na dwa auta?? z tego co wiem jak masz nawet 10 samochodów tracirz znizki tylko na ten który został uszkodzony , i zobacz jaka masz polise , bo sa takie które chronia znizki
#10
Napisano 08:44, 18.03.2012
Przy takim małym uszkodzeniu to kolorem zarzuca się tylko uszkodzone miejsce a cały element bezbarwnym żeby nie było widać różnicy w odcieniu. Jest to prosty element, mało rozbierania, uszkodzenie niewielkie to i naprawa niedroga. Znajomemu załatwiałem ostatnio naprawę podobnego uszkodzenia z tym, ze cały narożnik do lampy był otarty i w komorze bezpyłowej ogarnęli to w 24h i kosztowało go to 250zł.
Szczerze to pierwsze słysze zeby ktos tak robil zarzucjac kolor tylko w uszkodzone miejsce a calosc bezbarwynm, no chyba ze robisz to u Pana Henia. wg. mnie robienie w ten sposob jest nieprofesjonalne i w gre wchodzi tylko malowanie calego elementu - oczywiscie jezeli ktos chce miec to porzadnie zrobione.
#11
Napisano 09:52, 18.03.2012
a ja sie nie zgodze z ta wypowiedzia zawsze kolor idzi etam gdzie jest uszkodzenie a pozniej podkład a reszta bezbarwnym aby sie wycieniować , jak malujesz np nowe drzwi tylne to ida całe w kolor , ale sasiednie elementy sa lakierowane bez barwnym i delikatnie przypruszane baza w tych miejscach które sa najblizej nowego elementu aby nie było roznicy w kolorze tak zwane cieniowanieSzczerze to pierwsze słysze zeby ktos tak robil zarzucjac kolor tylko w uszkodzone miejsce a calosc bezbarwynm, no chyba ze robisz to u Pana Henia. wg. mnie robienie w ten sposob jest nieprofesjonalne i w gre wchodzi tylko malowanie calego elementu - oczywiscie jezeli ktos chce miec to porzadnie zrobione.
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#12
Napisano 17:09, 18.03.2012
Słyszeć a znać z praktyki to dwie różne rzeczy.Szczerze to pierwsze słysze zeby ktos tak robil zarzucjac kolor tylko w uszkodzone miejsce a calosc bezbarwynm, no chyba ze robisz to u Pana Henia.
Jaki jest cel kłaść kolor na całym elemencie? Robiąc miejsce tylko uszkodzone raz unikasz widocznych różnic kolorystycznych dwa oszczędzasz. CAŁY element jest pokrywany klarem no chyba, że jest obity, porysowany itp. Możesz pomalować cały zderzak i jeśli odcień nie wyjdzie pchasz się w dalsze koszta cieniując błotniki.
To właśnie Pan Henio jak go nazywasz obecnie maluje całe elementy na krechę i stąd kolorowe auta bo cieniowanie jest zbyt trudne dla niego.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#13
Napisano 18:55, 18.03.2012
zgadzam sieSłyszeć a znać z praktyki to dwie różne rzeczy.
Jaki jest cel kłaść kolor na całym elemencie? Robiąc miejsce tylko uszkodzone raz unikasz widocznych różnic kolorystycznych dwa oszczędzasz. CAŁY element jest pokrywany klarem no chyba, że jest obity, porysowany itp. Możesz pomalować cały zderzak i jeśli odcień nie wyjdzie pchasz się w dalsze koszta cieniując błotniki.
To właśnie Pan Henio jak go nazywasz obecnie maluje całe elementy na krechę i stąd kolorowe auta bo cieniowanie jest zbyt trudne dla niego.
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#14
Napisano 19:28, 18.03.2012
#15
Napisano 19:38, 18.03.2012
acha czyli wolisz miec pomalowane jeszcze tylne blotniki wiesz co ci powiedza przy sprzedazy ze auto mialo dupe walnieta dosc mocno ze s apomalowane blotniki , nikt nie maluje calego elemntu baza jezeli niejest to konieczneWlasnie chodzilo mi pomalowanie calego elementu i jezeli odcien sie bedzie roznil znacznie , przycieniowac sasiednie elementy, fakt moze to rzeczywiscie wyszlo by drozej ale jakos zwyczajnie bardziej mnie to przekonuje niz malowanie miejscowe ale fakt z praktyki tego nie znam. Wg mnie zeby robic malowanie ta technika to lakiernik musi byc naprawde dobrym fachowcem zeby tego nie spieprzyc.
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych