XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
za maly otwor centrujacy
#16
Napisano 10:10, 09.12.2011
Myślę że autko będzie kozacko wyglądać na tym
#17
Napisano 23:08, 10.12.2011
225/40 R18
tu bym się poważnie zastanowił miałem chwilę 18" i przy tym profilu tarły....i to bardzo. Fakt, że fele miały niskie ET, bo bodajże 35....ale zawias miałem serię z ATR'a.....w aucie siedziałem sam, zero dodatkowego balastu....i każdy ruch zawieszenia i nadwozia powodował przycierkę.
#18
Napisano 13:32, 11.12.2011
wizualnie będzie bomba ale życzę Ci naprawdę powodzenia na Krakowskich drogach stary oby felgi były tytanowe
225/40 R18
tu bym się poważnie zastanowił miałem chwilę 18" i przy tym profilu tarły....i to bardzo. Fakt, że fele miały niskie ET, bo bodajże 35....ale zawias miałem serię z ATR'a.....w aucie siedziałem sam, zero dodatkowego balastu....i każdy ruch zawieszenia i nadwozia powodował przycierkę.
Dzięki za miłe opinie.
Felgi nie idą na typa choć kusi mnie żeby chociaż spróbować. Kupiłem je na moją nową lochę gdzie oryginalnie było 205/55/16 6,5" więc nowy rozmiar prawie idelanie odpowiada oryginałowi. Na V6performance zakładają nawet 19 na 10" . Myślę, że kluczowe jest dość wysokie ET felgi, bliskie oryginałowi.
A co do komfortu to prawdę mówiąc gumy będzie niewiele mniej niż na 215/45/17 (ok 6mm). Fela na szczęście istnie pancerna a fura przeznaczona do spokojnego wożenia dzieci więc będzie "slow but low".
#19
Napisano 14:16, 11.12.2011
#20
Napisano 20:29, 11.12.2011
Może na wiosnę zrobię jakiś test drive na większym kole to się przekonam na własnej skórze.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych