Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne zachowanie elektryki (zapłonu) po zgaszeniu silnika

VII #elektryka #ecu #zaplon

Najlepsza odpowiedź sajmon899 , 06:28, 05.04.2019

Temat rozwiązany, może komuś się przydać w przyszłości.  Pomogło przeczyszczenie klem na akumulatorze - a przynajmniej tak mi się wydaje. Zdjąłem klemy, wyczyściłem trzpienie akumulatora, klemy na przewodach i tulejki między klemą a trzpieniem, przesmarowałem wazeliną i od jakiegoś miesiąca auto ani razu nie zgasło, ani nie było dziwnego zachowania zapłonu. A tulejka na klemie masowej była faktycznie luźniejsza niż na Vcc.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sajmon899

sajmon899
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 27.01.2019

Cześć,
Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie w swoim Accordzie. Gaszac silnik przekecam kluczyk w pozycje "zapłonu", silnik gaśnie ale również na moment gaśnie radio (dosłownie za sekundę się włącza),komputer pokładowy z wyświetlanej temperatury pokazuje przebieg całkowity, a pamięć błędów ECU się kasuje (znika check engine). Co dziwne np pamięć stacji radiowych pozostaje bez zmian. Dzieje się tak sporadycznie (około raz na tydzień) i nie zauważyłem jakiejś konkretnej przyczyny, żeby celowo móc powtórzyć wspomniana usterkę.

Samochód to Accord VII, 2004 rok, 2.0 LPG.
  • 0

#2 sajmon899

sajmon899
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:28, 05.04.2019   Najlepsza odpowiedź

Temat rozwiązany, może komuś się przydać w przyszłości.  Pomogło przeczyszczenie klem na akumulatorze - a przynajmniej tak mi się wydaje. Zdjąłem klemy, wyczyściłem trzpienie akumulatora, klemy na przewodach i tulejki między klemą a trzpieniem, przesmarowałem wazeliną i od jakiegoś miesiąca auto ani razu nie zgasło, ani nie było dziwnego zachowania zapłonu. A tulejka na klemie masowej była faktycznie luźniejsza niż na Vcc.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #elektryka #ecu, #zaplon

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq