Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Pali bezpiecznik po odpaleniu i gaśnie

V bezpiecznik pali nieodpala check engine zgasł gaśnie

Najlepsza odpowiedź Bojar , 22:15, 05.08.2015

2cdb795c56667f3bcd5b595672111a6e.jpg8400d10975949cb1158eb3f2888fa533.jpg

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartek96142

Bartek96142
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 05.08.2015

Witam Panowie

 

Potrzebuje pomocy gdyż mój accord z 1996 r. 2.0 16V podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić. Przeszukałem bezpieczniki i jeden był spalony 15A obok nóg kierowcy, wymieniłem go i samochód odpalił lecz po minucie samochód zgasł i znów się spalił ten bezpiecznik. Nie mam pokrywy na te bezpieczniki i niewiem od czego on. Jakby mógł ktoś podesłać zdjęcie tej skrzynki i opisu tych bezpieczników to by bardzo wiele mi to powiedziało. Z góry dziękuję  :-|


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:15, 05.08.2015   Najlepsza odpowiedź

2cdb795c56667f3bcd5b595672111a6e.jpg8400d10975949cb1158eb3f2888fa533.jpg

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Bartek96142

Bartek96142
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 05.08.2015

Dzięki wielkie kolego. Zapomniałem dodać że spaliła mi się pompa paliwa w zbiorniku i ją odłączyłem i nadal mi pali bezpiecznik a pali mi właśnie bezpiecznik numer 2. Może być tak że będzie go palić ponieważ jest odłączona czy to jakieś zwarcie ?


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:41, 05.08.2015

Masz gdzieś mocne zwarcie jak pali ci ten w takim tempie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Bartek96142

Bartek96142
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 05.08.2015

A wiesz może gdzie mogę szukać tego zwarcia? Żebym nie rozbierał pół auta.


  • 0

#6 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:38, 06.08.2015

Jak masz odłączona pompę i dalej pali to zwarcie może być w linii kablowej, sprawdź czy przewód + nie zwiera do masy


  • 0

#7 Bartek96142

Bartek96142
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 06.08.2015

Wielkie dzięki Panowie problem rozwiązany. Ktoś już wcześniej grzebał przy kablach przy pompie i jak wypinałem kostkę najprawdopodobniej wtedy zwarły mi się przewody + z masą na zakręcie. Jeszcze raz dziękuje bardzo.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, bezpiecznik, pali, nieodpala, check engine, zgasł, gaśnie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq