Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania i Bicia!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:31, 03.02.2011

Witam przeczytałem kilka postów związanych z tematem drgań w accordach na waszym forum ale niestety propozycji usterki jest tyle ze nie chcił bym się pchać w nie wiadomo jakie koszta wymieniając wszystko po koleji. Tak więc sprawa u mnie wygląda następująco.

Accord 1.8 vtec 1999r. Ruszając przy prędkosci 40km/h wyczuam nieraz lekkie bicie choć też nie zawsze, nastepnie jest ok, kolejno przy 80 zaczynaja sie prawie niewyczuwalne drgania i tak do 110km/h. Przekraczając tą prędkość kierownica zaczyna drgać intensywniej i slychać tzw. głuche bicie. Wszystko jest doczuwalne tak jakby z prawej strony.

Wymienilem:
Tarcze Hamulcowe +klocki (trzęsło kiera przy chamowaniu, myslałem że to też powód drgań)
Półoś prawą(używana) ale zero efektu, jest niemal idętycznie jka na mojej półosi

Zawieszenie w bdb stanie, zero jakichkolwiek luzów. Ktoś napisał w podobnym temacie że może to być krzywa piasta. Czy jest to bardzo prawdopodobne? Zauważyłem przy wymianie tarcz że tak jakby z prawej strony o której cały czas mowa nowa tarcza(nowa) ma lekki odchyl przy odpaleniu i wrzuceniu biegu na lewarku. Dodatkowo łożysko ma bardzo minimalny luz przy czym lewa strona i jest idealna. Czy krzywa piasta może wyrabiać łóżysko i być powodem tych drgań. Dodam że auto było lekko uderzone z prawej strony(poprzedni własciciel).

Z góry dziękuje i prosze o pomoc.
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:06, 03.02.2011

Po przeczytaniu twojego postu nasuwa mi się myśl że masz walnięty przegub wewnętrzny i łożysko podpory. Objawy przy 30-40km/h później ok 80km/h i tak coś 110km/h. Jeżeli kupiłeś używkę to ktoś z tego samego powodu wymieniał półoś. Jeżeli nie masz za dużo kaski to daj do regeneracji. Polecam Motomax. Może być uszkodzona felga ale żeby to sprawdzić załóż inne koła tak dla próby. W ostateczności zostaje przeszczep całej zwrotnicy jeżeli mówisz że była po kolizji. Ale ja stawiam na półoś od strony pasażera.
  • 0

#3 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 03.02.2011

Jesli chodzi o krzywa piaste to i owszem mozesz czuc drgania, w dobrym warsztacie powinni ci to sprawdzic, lub jak wyzej napisali przegub (zewnetrzny jak i wewnetrzny) moze byc przyczyna. BYlo tu na forum kilka osob co tez wymieniali wszystko i dopiero wymiana wewnetrznego przegubu pomoglo
Powodzenia na penwo sie przyda ;-)
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#4 kedzier

kedzier
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:B-stok
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 03.02.2011

Krzywa tarcza mogła wybić łożysko...
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:08, 04.02.2011

Więc tak Felga napewno odpada bo bylem przy wywazaniu i jest prosiutka:) Opony tez odpadaja bo sa nowe a na lecie tez byl taki objaw. Co do poloski to faktycznie uzywana tez moze miec jakies mankamenty ale wyjolem jej z Hondy jezdzacej i stojacej na kolach. Podopora z tego co wiem jest na lewej polosi wiec chyba nie bardzo aczykolwiek moze przenosic i moze odczuwam tylko ze to prawa strona bije o_O. Dzieki za propozycjie bede probowal a jak dojde co i jak to napisze co bylo zjeb...
  • 0

#6 kedzier

kedzier
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:B-stok
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 04.02.2011

czy odgłos jest podobny do uuuuuuUUuuuuuuUUuuu :D w okolicach 40km/h i do 70 słabnie?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq