Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chwilowy brak wspomy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:06, 02.02.2011

Witam wczoraj mialem przypadek, po odpaleniu auta zjechaniu z kraweznika nagle wylaczylo mi sie wspomaganie kierownica zrobila sie twarda, ledwo co moglem skrecac. Po 30 sek wszystko wrocilo do normy. Auto 2006 rok 2 tyg po serwisie plyny uzupelnione, czemu sie tak stalo i co moze byc przyczyna? Czy moge wogule korzystac teraz z auta? Boje sie np. ze moze mi sie to kiedys powturzyc np. na autostradzie jak w takim przypadku sie zachowac? dam rade wyprowadzic w razie czego?
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:57, 02.02.2011

zapowietrzony układ, albo jakaś awaria maglownicy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:16, 02.02.2011

2 tyg po serwisie plyny uzupelnione

może i wymieniony został od wspomagania i układ dobrze nie został odpowietrzony i dla tego tak Ci sie stało.

np. na autostradzie jak w takim przypadku sie zachowac? dam rade wyprowadzic w razie czego?

no raczej kół Ci to nie zblokuje i w poślizg też Cie nie wrzuci. A tylko wspomagania nie będziesz miał chociaż na autostradzie przy dużej prędkości nawet tego nie odczujesz jak ci wspomagania się wyłączy :-)
  • 0

#4 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:08, 02.02.2011

POTEK dzieki ! takiej odpowiedzi oczekiwalem ..
  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:29, 02.02.2011

jednak nagłe wyłączenie wspomagania, nie będzie za bezpieczne i może zszokować
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:54, 02.02.2011

jednak nagłe wyłączenie wspomagania, nie będzie za bezpieczne i może zszokować


zwłaszcza w mieście gdzie nagłe "zesztywnienie" może cię na zakręcie kosztował przedni zderzak ...
ja bym odpowietrzył układ -skręć koła maksymalnie w jedną strone i tak kilka razy dobijaj a potem w drugą stronę i tak samo dobijaj. Powtórz te czynności kilka razy i powinno być dobrze...
  • 0

#7 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 12.02.2011

A czasem nie kręciłeś kierownica juz przy max wychylonych kołach, w pompie jest zawór bezpieczeństwa-max ciśnienia, który w przypadku zbyt dużego ciśnienia w układzie powoduje otwarcie tego tłoczka w pompie i olej nie zostaje pompowany/zasysany przez pompę, co ma uchronić przed zniszczeniem maglownicy, po krótkim czasie zawór wraca w swoje położenie i jest ok.

I wątpie że to zapowietrzenie :ok
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq