Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Górny wahacz przód VII lub VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:48, 26.01.2011

od kilku osób słyszałem że wymieniając u siebie przedni górny wahacz dobierali go z innej hondy i cenowo wychodziło to sporo taniej niż dedykowane do tego modelu np z oferty intercarsu.
czy ktoś to może potwierdzić?
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 12:56, 27.01.2011

Wahacz górny do VII ma sworzeń który różni się od sworznia do VI średnicą w milimetrach. A jako cały wahacz jest wizualnie bardzo podobny choć nie miałem dwóch w ręce razem.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:10, 27.01.2011

kolega z forum Paroova pisał, że kupował całe wahacze do siebie, które prawdopodobnie dopasowane byly z innego modelu.
Ale to próbuję jeszcze potwierdzić w sklepie gdzie były kupowane
  • 0

#4 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:50, 27.01.2011

od kilku osób słyszałem że wymieniając u siebie przedni górny wahacz dobierali go z innej hondy i cenowo wychodziło to sporo taniej niż dedykowane do tego modelu np z oferty intercarsu.
czy ktoś to może potwierdzić?

Nie lepiej wymienić sam sworzeń - w nipponauto mają ctr-a za coś około 65 pln.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:53, 27.01.2011

od kilku osób słyszałem że wymieniając u siebie przedni górny wahacz dobierali go z innej hondy i cenowo wychodziło to sporo taniej niż dedykowane do tego modelu np z oferty intercarsu.
czy ktoś to może potwierdzić?

Nie lepiej wymienić sam sworzeń - w nipponauto mają ctr-a za coś około 65 pln.

masz jakiś link konkretnie do takiego sworznia?
  • 0

#6 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:06, 27.01.2011

Koledzy swozrnie w VI i w VII są identyczne wytłoczka wachacza sie lekko różni, ale ja do poprzedniej cg9 zamontowałem wachacze z cl7 i wszystko pasowało.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:18, 28.01.2011

Koledzy swozrnie w VI i w VII są identyczne wytłoczka wachacza sie lekko różni, ale ja do poprzedniej cg9 zamontowałem wachacze z cl7 i wszystko pasowało.

hm, czyli już jakiś wspólny element jest, pytanie właśnie czy np cały wahacz też podejdzie?
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:30, 28.01.2011

wahacze z VIIg do VIg? :shock: a jak ze kątem PK przy takiej operacji, byłeś na geometrii po tym?

pytanie właśnie czy np cały wahacz też podejdzie?


no przecież masz napisane że podchodzi cały wahacz
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:53, 28.01.2011

wahacze z VIIg do VIg? :shock: a jak ze kątem PK przy takiej operacji, byłeś na geometrii po tym?

pytanie właśnie czy np cały wahacz też podejdzie?


no przecież masz napisane że podchodzi cały wahacz

ja szukam możliwości adaptacji jakiegoś wahacza do VII generacji. Jeśli się okaże że pasuje z VI do VII to jest ok, bo są tańsze
  • 0

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:10, 28.01.2011

Rozstaw mocowań może jest taki sam ...ale czy sam sworzeń jest idealnie w tym samym punkcie co oryginał ?
Trzeba byłoby sprawdzić geometrię jak i pomierzyć przed (na starym) i po zamontowaniu nowego jak to się układa.
  • 0
                       

#11 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:38, 28.01.2011

od kilku osób słyszałem że wymieniając u siebie przedni górny wahacz dobierali go z innej hondy i cenowo wychodziło to sporo taniej niż dedykowane do tego modelu np z oferty intercarsu.
czy ktoś to może potwierdzić?

Nie lepiej wymienić sam sworzeń - w nipponauto mają ctr-a za coś około 65 pln.

masz jakiś link konkretnie do takiego sworznia?

zadzwoń tutaj: http://www.nipponauto.pl/
kod J240-0534S
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#12 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:22, 29.01.2011

Koledzy sworznie ctr na naszych drogach ledwo 20kkm wytrzymają sprawe znam z autopsji, ja kupowałem całe wachacze z firmy NK i do dzisiaj mają nalatane 60kkm i nic nie stuka dodam że wahacze były w sklepie zamawiane do cg9 a okazały si e do cl7 geometria po założeniu nie zmieniła się. sworzeń jest tak samo oddalony, tylko wahacz ma rtoszkę bardziej obłe kształty.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:32, 29.01.2011

czyli z CG pasują do CL? potwierdzasz?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:37, 29.01.2011

potwierdzam , że z cl7 pasują do cg9
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#15 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:22, 29.01.2011

czy pasuja czy nie jak dla mnie to głupota mając VII gen kombinować z elementami zawieszenia z wcześniejszych generacji by wytanić na częściach - mógłbym to jescze zrozumieć gdyby chodziło o starsze auto i deficyt finansowy pytajacego, ale mając VIIgena to juz są jaja - moim zdaniem szkoda życia na takie kombinacje
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq