XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wadliwa Instalacja???
#1
Napisano 19:42, 08.01.2011
Kilka razy juz wymieniaem zarowki w lampie prawy przod,bo cos je paliło,drogowe i postojowe.dzwonilem do ASO i klijent powioedział mi ze 180zł/godzina pracy ich speca kosztuje,i po stwierdzeniu usterki pewnie doliczyliby z 1000zł za kostke i wymiane,a tak swoja drogą to taki spec moze sobie ez 8 godzin szukac nie?
#2
Napisano 20:34, 08.01.2011
#3
Napisano 16:05, 09.01.2011
#4
Napisano 17:37, 09.01.2011
Co do przekaźnika to nie mam pojęcia.
#5
Napisano 07:43, 10.01.2011
#6
Napisano 10:20, 11.01.2011
3. Sprawdzić działanie Trybu 1 samodiagnozy w zakresie DTC; w tym celu podłączyć narzędzie specjalne (A) do złączki kontrolnej
niemam zakładu elektormchaniki pojazdowej,wiec daj sobie na luz z takimi wykladami
#7
Napisano 10:25, 11.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8
Napisano 18:56, 11.01.2011
Mikolaj moze ty to wytłumaczysz jasniej?
#9
Napisano 19:01, 11.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 07:55, 12.01.2011
zworka, w innych postach można doczytać, pokazywałem ten bajer na spocie jak zwierałem to odpowiednio wygiętym spinaczem lub dwie wsuwki i zwierasz a ,że fachowo to tak się w serwisie nazywa.. to tak jaj z przymiarem liniowymTomek88, to urzadzenie specjalne to nic innego jak zworka, z tego co sie orientuje. Muzyczka mozesz potwierdzic, zeby nie bylo, ze cos krece?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych