Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z przelaczaniem na lpg.


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 05.01.2011

Witam jak w temacie .instalacja brc24 czujnik ustawiony na 30 c.
podczas jazdy auto pokazuje ok 70 c. to dopiero sie przelacza na gaz
sprawdzalem i niewiem czemu bardzo powoli sie nagrzewa reduktor kiedy w tym samym czasie
obieg podgrzewania przepustnicy i krokowego jest bardzo goracy.poprzedniej zimy
auto przelaczalo sie po min, nawet przy -10 c.
zasyfiony geduktor? niewiem mial ktos podobny probem?
czy morzna popiac reduktor bardziej bezposrednio pod blok silnika rzeby dostawal cieplejsza wode?
prosze o pomoc :-(
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 12:57, 05.01.2011

Ale piszesz o przełączeniu z zimnego, czy z ciepłego?

Po drugie - jakie masz czasy przełączenia - może masz 30C i do tego 9999s.

Co do zmiany podłączenia - nie wiemy jak masz podłączone. Więc nikt nie jest w stanie odpowiedzieć.
  • 0

#3 g4cek

g4cek
  • Forumowicz
  • 143 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 05.01.2011

1. Sprawdź poziom wody
2. ustaw reduktor najwyżej pod maską jak tylko będziesz mógł im wyżej tym lepiej.
  • 0

#4 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 05.01.2011

mam podlaczone standartowo ruwnolegle do nagrzewnicy,
co do czsu przelaczania to niewiem.
ale po krutkim postoju przelacza po kilku sekundach na rozgrzanej instalacji

[ Dodano: 2011-01-05, 13:13 ]
na forum roerki jeden gosciu podpiol reduktor pod obieg wody do podgrzewania osprzetu.po tym
zabiegu przelacza mu po min.
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:09, 05.01.2011

2. ustaw reduktor najwyżej pod maską jak tylko będziesz mógł im wyżej tym lepiej.


A od kiedy to tak siÄ™ robi ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 05.01.2011

od ubieglej zimy to po 1: mialem wymieniany reduktor ale po niepowodzeniach gazownika mam stary.
po2: kapitalny remont glowicy
niewiem czy co zle poskladali,co prawda auto mniej pali ok2l.

[ Dodano: 2011-01-05, 14:26 ]
g4cek napisał/a:
2. ustaw reduktor najwyżej pod maską jak tylko będziesz mógł im wyżej tym lepiej.


tylko ze tam niema miejsca
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#7 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:30, 05.01.2011

Reduktor nie może być wyżej od najwyższego miejsca w chłodnicy/płynu wyrównawczego.

gabrys000, a pamiętasz, że na LPG trzeba regularnie regulować zawory ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#8 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 05.01.2011

wiem 2tys km, zrobilem od rematu glowicy.
problem w tym ze odpale zimne auto i dotykam przewodow wodnych to obieg krudki co podrzewa
osprzet mometalnie robi sie cieply,
a werze z nagrzewnicy i reduktora sa letnie i bardzo powoli sie nagrzewaja?
mam civic 1.5 sekwencja i po odpaleniu przejade max 500 m i sie przelacza a ogrzewanie jeszcze zimne,
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#9 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:40, 05.01.2011

Witam jak w temacie .instalacja brc24 czujnik ustawiony na 30 c.


Hmmm można by się pobawić i sprawdzić czujnik, czy 30°C w płynie chłodniczym to rzeczywiście 30°C na czujniku a nie np. 5°C.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#10 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 05.01.2011

czujnik sprawdzilem dalem kolo niego termometr a wyswietlacz mialem w aucie no i jazda jak na silniku bylo prawie 90 c.
to moj termometr pokazywal 31 c i zachwile sie przelaczyl na gaz,
czyli czyjnik temp. ok. po prostu obieg wody prez reduktor jest wolniejszy czem niewien moze jakis szlam?
reduktor ma przejechane 110 tys na lpg

[ Dodano: 2011-01-05, 14:51 ]
jeszcze co zauwarzylem to od remontu glowicy zbiera sie jakas maz pod korkiem z chlodnicy moze ta sama maz przytkala weze z ogrzewania?
ta maz to pewnie olej krory dostal sie do obiegu chlodzenia przy skladaniy glowicy ale to moj domysl
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#11 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:52, 05.01.2011

reduktor ma przejechane 110 tys na lpg

I to może być przyczyna tego niedomagania.
  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:11, 05.01.2011

Poza tym, jeśli maź zbiera się pod korkiem po remoncie głowicy, to może znaczyć, że głowica po naprawie nie była planowana i są przedmuchy pod uszczelką. Na to również bym zwrócił uwagę.

Nie ubywa Ci płynu chłodniczego, przybywa lub ubywa oleju, masz tłuste plamy w zbiorniczku wyrównawczym?
  • 0

#13 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 05.01.2011

glowica byla robiona kompleksowo. wody nieubywa z oejem ok.
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#14 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:30, 05.01.2011

problem w tym ze odpale zimne auto i dotykam przewodow wodnych to obieg krudki co podrzewa
osprzet mometalnie robi sie cieply

Czyli woda dochodzi do reduktora i szybko się nagrzewa,czujnik też masz (jak sprawdziłeś) dobry więc sam reduktor może już padać.
  • 0

#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:35, 05.01.2011

A sprawdzałeś, czy przewody jak i sam reduktor są drożne?
Bo temperatura na reduktorze powinna być taka sama jak na małym obiegu.

Chyba, że masz gdzieś przytkany wąż lub reduktor.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq