XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z przelaczaniem na lpg.
#1
Napisano 12:27, 05.01.2011
podczas jazdy auto pokazuje ok 70 c. to dopiero sie przelacza na gaz
sprawdzalem i niewiem czemu bardzo powoli sie nagrzewa reduktor kiedy w tym samym czasie
obieg podgrzewania przepustnicy i krokowego jest bardzo goracy.poprzedniej zimy
auto przelaczalo sie po min, nawet przy -10 c.
zasyfiony geduktor? niewiem mial ktos podobny probem?
czy morzna popiac reduktor bardziej bezposrednio pod blok silnika rzeby dostawal cieplejsza wode?
prosze o pomoc
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#2
Napisano 12:57, 05.01.2011
Po drugie - jakie masz czasy przełączenia - może masz 30C i do tego 9999s.
Co do zmiany podłączenia - nie wiemy jak masz podłączone. Więc nikt nie jest w stanie odpowiedzieć.
#3
Napisano 13:08, 05.01.2011
2. ustaw reduktor najwyżej pod maską jak tylko będziesz mógł im wyżej tym lepiej.
#4
Napisano 13:11, 05.01.2011
co do czsu przelaczania to niewiem.
ale po krutkim postoju przelacza po kilku sekundach na rozgrzanej instalacji
[ Dodano: 2011-01-05, 13:13 ]
na forum roerki jeden gosciu podpiol reduktor pod obieg wody do podgrzewania osprzetu.po tym
zabiegu przelacza mu po min.
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#5
Napisano 14:09, 05.01.2011
2. ustaw reduktor najwyżej pod maską jak tylko będziesz mógł im wyżej tym lepiej.
A od kiedy to tak siÄ™ robi
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#6
Napisano 14:25, 05.01.2011
po2: kapitalny remont glowicy
niewiem czy co zle poskladali,co prawda auto mniej pali ok2l.
[ Dodano: 2011-01-05, 14:26 ]
g4cek napisał/a:
2. ustaw reduktor najwyżej pod maską jak tylko będziesz mógł im wyżej tym lepiej.
tylko ze tam niema miejsca
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#7
Napisano 14:30, 05.01.2011
gabrys000, a pamiętasz, że na LPG trzeba regularnie regulować zawory
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 14:36, 05.01.2011
problem w tym ze odpale zimne auto i dotykam przewodow wodnych to obieg krudki co podrzewa
osprzet mometalnie robi sie cieply,
a werze z nagrzewnicy i reduktora sa letnie i bardzo powoli sie nagrzewaja?
mam civic 1.5 sekwencja i po odpaleniu przejade max 500 m i sie przelacza a ogrzewanie jeszcze zimne,
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#9
Napisano 14:40, 05.01.2011
Witam jak w temacie .instalacja brc24 czujnik ustawiony na 30 c.
Hmmm można by się pobawić i sprawdzić czujnik, czy 30°C w płynie chłodniczym to rzeczywiście 30°C na czujniku a nie np. 5°C.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 14:46, 05.01.2011
to moj termometr pokazywal 31 c i zachwile sie przelaczyl na gaz,
czyli czyjnik temp. ok. po prostu obieg wody prez reduktor jest wolniejszy czem niewien moze jakis szlam?
reduktor ma przejechane 110 tys na lpg
[ Dodano: 2011-01-05, 14:51 ]
jeszcze co zauwarzylem to od remontu glowicy zbiera sie jakas maz pod korkiem z chlodnicy moze ta sama maz przytkala weze z ogrzewania?
ta maz to pewnie olej krory dostal sie do obiegu chlodzenia przy skladaniy glowicy ale to moj domysl
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#11
Napisano 14:52, 05.01.2011
I to może być przyczyna tego niedomagania.reduktor ma przejechane 110 tys na lpg
#12
Napisano 15:11, 05.01.2011
Nie ubywa Ci płynu chłodniczego, przybywa lub ubywa oleju, masz tłuste plamy w zbiorniczku wyrównawczym?
#13
Napisano 15:23, 05.01.2011
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#14
Napisano 15:30, 05.01.2011
Czyli woda dochodzi do reduktora i szybko się nagrzewa,czujnik też masz (jak sprawdziłeś) dobry więc sam reduktor może już padać.problem w tym ze odpale zimne auto i dotykam przewodow wodnych to obieg krudki co podrzewa
osprzet mometalnie robi sie cieply
#15
Napisano 15:35, 05.01.2011
Bo temperatura na reduktorze powinna być taka sama jak na małym obiegu.
Chyba, że masz gdzieś przytkany wąż lub reduktor.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych