Skocz do zawartości


RODO w HAKP

powerbox do diesla 2010 r


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:55, 30.12.2010

witam
chce zalozyc power boxa dwukanalowego do accorda tourer 2.2 idtec 150 km...marki v-tech i dilera 4gt z katowic.
Pisali ze wzrost mocy ok 20KM a momentu ok 50nM

czy ktos juz cos takiego robil????
jakie efekty..moze ktos sie podzielic doswiadzceniami..??

czy wystepuja uslizgi sprzegla??

z gory dzieki
  • 0

#2 Mikis

Mikis
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:NDM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Shark
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 31.12.2010

Marek i masters tuning , i wszystko jasne :roll:
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:14, 03.01.2011

ale z tego co widzialem on nie sprzedaje boxow...a ja nie chce tracic gwarancji...ale jak cos wie na ten temat to prosze o posta lub info na prv
  • 0

#4 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 03.01.2011

Mam (a w zasadzie miałem - zdjąłem na zimę) boxa starszej generacji od V-Tech do Acco VII - wzrost mocy i momentu czuć i to całkiem fajnie. Sprzęgło współpracuje ok. Niestety nie zdążyłem jeszcze pomierzyć przyrostów.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:53, 04.01.2011

to jak ktos cos takiegos zrolbi i posprawdza prosze o info:
drugi pytanie to ktory box wybrac?
http://www.44tuning....t-powerbox.html

czy

http://vtech.pl/powerbox

czy ktos mial jakies doswiadczenia z tymi boxami??
  • 0

#6 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:25, 07.01.2011

Ja bym obstawiał za v-techem bo gdzieś czytałem, że 44 to nie za bardzo pewna firma. Tak czytałem tylko, może ktoś ma własne doświadczenia.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:48, 07.01.2011

z tego co rozmawialem z obiema firmami...to rozne sa przyrosty i przede wszystkim rozne ceny...a 44 ma z tego co mowia duze doswiadczenie z tym silnikiem....czy ktos ma zalozonego chipa??? jakie efekty i czy warto?
  • 0

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:18, 07.01.2011

Roznica miedzy boxem, a zmienionym programem http://www.tdi-tunin...modyfikacje.htm
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:06, 07.01.2011

ja nie pytam o roznice miedzy boxem a przeprogramowaniem bo ja znam.niestety auta na gwarancji i w leasingu nie moga byc przeprogramowane....
wiec zostaje box i chce wybrac jak najlepszy...stad te pytania...
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:30, 29.05.2011

W przypadku rynku tuningu przez systemy zewnętrzne czyli potocznie nazywane boxami jest wiele propozycji.

Tak naprawdę ważnym jest aby wybrać rozwiązanie poprzez które można uzyskiwać efekty najbardziej zbliżone do chip tuningu czy nawet takie same. Dlatego ważnym jest aby taki sterownik posiadał:

- zdolność indywidualnej regulacji przebiegu momentu obrotowego i mocy w funkcji obrotów
- zdolność regulacji przebiegu doładowania w funkcji dodatku paliwa i obrotów
- swobodną możliwość ustawienia reakcji nadwyżki momentu obrotowego
- możliwość ustawiania limitera maksymalnego momentu
- możliwość ustawiania limitera maksymalnej mocy
- zdolność ustawienia odpowiedniego stosunku AFR oraz temperatury spalin EGT bez zakłócania faktycznych odczytów
- zdolność przejścia blokady antytuningowej 1 czy 2 stopnia
- zabezpieczenie przed przeciążaniem
- bardzo szybkie działanie czyli bardzo szybki i wysokiej jakości procesor
- zdolność programowania z gwarancją 1 000 000 razy
- wysokiej jakości wiązkę łączącą

Takie cechy posiada system DPP Multichannel w naszej ofercie.

Mimo tego współpracując nieoficjalnie nawet z salonami ostatnimi czasy po pojawieniu się aktualizacji programowej w tych silnikach modernizacje wykonujemy głównie programowo.

Powodem jest duże limiter-owanie momentu wykonywanego w seryjnym programie dlatego poprzez nawet nasz sterownik DPP w nowych egzemplarzach uzyskujemy jedynie ok 20-25 KM i 50 Nm (przy wcześniejszy było można zrobić więcej), nie można ro zblokować poprzez niego limitera momentu pow. 4000 rpm i jest to zbyt mało aby dodać kropkę na "i" przy tym samochodzie.

Tutaj można zapoznać się z wykresami zarówno na DPP jak i po opcji strojenia programowego:

http://www.44tuning....2-i-dtec-150-km

Serwis może jedynie skasować nagrywając fabryczny up_date, jednak jak poinformowali nas chłopaki z serwisu nie mają sprzętu aby wykryć taki tuning.

Modernizujemy także I-Dtec-ki które to klienci mają w leasingu i to programowo więc decyzja należny do Ciebie.

Reasumując, osobiście jednak polecał bym wykonanie strojenia programowego, jest duża różnica w charakterystyce, mimo zastosowania jednego z górnej półki sterowników zewnętrznych, programowo nadaję się temu silnikowi kropkę nad"i".

Jest wolny rynek wiec jest kilka firm które już teraz potrafią zrobić ciekawe przyrosty w tych samochodach, ważne abyś dobrze wybrał taką firmę która wie dobrze co robi.

Jakby były jakieś pytania to kontakt do mnie tel. 604 532 80 begin_of_the_skype_highlighting              604 532 800      end_of_the_skype_highlighting0
  • 0

#11 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:41, 01.06.2011

Co do powyższego, to byłbym ostrożny: http://forum.tdi-tun...opic.php?t=9137
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq