XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
powerbox do diesla 2010 r
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:55, 30.12.2010
chce zalozyc power boxa dwukanalowego do accorda tourer 2.2 idtec 150 km...marki v-tech i dilera 4gt z katowic.
Pisali ze wzrost mocy ok 20KM a momentu ok 50nM
czy ktos juz cos takiego robil??
jakie efekty..moze ktos sie podzielic doswiadzceniami..
czy wystepuja uslizgi sprzegla??
z gory dzieki
#2
Napisano 18:31, 31.12.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:14, 03.01.2011
#4
Napisano 21:34, 03.01.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:53, 04.01.2011
drugi pytanie to ktory box wybrac?
http://www.44tuning....t-powerbox.html
czy
http://vtech.pl/powerbox
czy ktos mial jakies doswiadczenia z tymi boxami??
#6
Napisano 00:25, 07.01.2011
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:48, 07.01.2011
#8
Napisano 10:18, 07.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:06, 07.01.2011
wiec zostaje box i chce wybrac jak najlepszy...stad te pytania...
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:30, 29.05.2011
Tak naprawdę ważnym jest aby wybrać rozwiązanie poprzez które można uzyskiwać efekty najbardziej zbliżone do chip tuningu czy nawet takie same. Dlatego ważnym jest aby taki sterownik posiadał:
- zdolność indywidualnej regulacji przebiegu momentu obrotowego i mocy w funkcji obrotów
- zdolność regulacji przebiegu doładowania w funkcji dodatku paliwa i obrotów
- swobodną możliwość ustawienia reakcji nadwyżki momentu obrotowego
- możliwość ustawiania limitera maksymalnego momentu
- możliwość ustawiania limitera maksymalnej mocy
- zdolność ustawienia odpowiedniego stosunku AFR oraz temperatury spalin EGT bez zakłócania faktycznych odczytów
- zdolność przejścia blokady antytuningowej 1 czy 2 stopnia
- zabezpieczenie przed przeciążaniem
- bardzo szybkie działanie czyli bardzo szybki i wysokiej jakości procesor
- zdolność programowania z gwarancją 1 000 000 razy
- wysokiej jakości wiązkę łączącą
Takie cechy posiada system DPP Multichannel w naszej ofercie.
Mimo tego współpracując nieoficjalnie nawet z salonami ostatnimi czasy po pojawieniu się aktualizacji programowej w tych silnikach modernizacje wykonujemy głównie programowo.
Powodem jest duże limiter-owanie momentu wykonywanego w seryjnym programie dlatego poprzez nawet nasz sterownik DPP w nowych egzemplarzach uzyskujemy jedynie ok 20-25 KM i 50 Nm (przy wcześniejszy było można zrobić więcej), nie można ro zblokować poprzez niego limitera momentu pow. 4000 rpm i jest to zbyt mało aby dodać kropkę na "i" przy tym samochodzie.
Tutaj można zapoznać się z wykresami zarówno na DPP jak i po opcji strojenia programowego:
http://www.44tuning....2-i-dtec-150-km
Serwis może jedynie skasować nagrywając fabryczny up_date, jednak jak poinformowali nas chłopaki z serwisu nie mają sprzętu aby wykryć taki tuning.
Modernizujemy także I-Dtec-ki które to klienci mają w leasingu i to programowo więc decyzja należny do Ciebie.
Reasumując, osobiście jednak polecał bym wykonanie strojenia programowego, jest duża różnica w charakterystyce, mimo zastosowania jednego z górnej półki sterowników zewnętrznych, programowo nadaję się temu silnikowi kropkę nad"i".
Jest wolny rynek wiec jest kilka firm które już teraz potrafią zrobić ciekawe przyrosty w tych samochodach, ważne abyś dobrze wybrał taką firmę która wie dobrze co robi.
Jakby były jakieś pytania to kontakt do mnie tel. 604 532 80 begin_of_the_skype_highlighting 604 532 800 end_of_the_skype_highlighting0
#11
Napisano 21:41, 01.06.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych