Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

dławienie+kontrolka cisnienia oleju+check engine = gaśnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 przemeknie

przemeknie
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 29.12.2010

W przeciągu miesiąca miałem dwie sytuacje gdzie samochód maksymalnie osłabł, zapaliła sie kontrolka ciśnienia oleju a następnie check i ostatecznie samochód zgasł...
I przypadek (dojeżdżałem do skrzyżowania z prędkością około 30k/h
II przypadek ( podciągnąłem go do około 3300-3500 obr/min)

Wskazuje to, że nie ma znaczenia czy silnik pracuje na wysokich czy niskich obrotach...
Za każdym razem po tym jak samochód zgasł sprawdzałem poziom oleju i był w normie.....
Mimo że kontrolka ciśnienia oleju świeciła się zanim samochód zgasł to spróbowałem odpalić z dobrym skutkiem, kontrolka oleju po chwili zgasła a check po około 20 min.

Dodam tylko że te dwie sytuacje miały miejsce podczas gdy temp. na zewnątrz spadała lekko poniżej -10 stopni...może to ma jakiś wpływ...

Obecnie samochód jeździ bez zastrzeżeń, oczywiście staram sie już go nie żyłować ponieważ nie chcę powtórki z rozrywki:(

Za wszelkie sugestie i porady z góry dziękuję:)

pzdr
  • 0

#2 [H]

[H]
  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:4.4
  • Wersja:Sport+/Exe+
  • KM:356
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:CL7_CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:07, 29.12.2010

Kolega skąd masz te 193km? :shock:

Sorry za OT.
  • 0

Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2


#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:10, 29.12.2010

z silnika
czip tuning pewnie

musisz odczytać ten błąd, jest w pamięci, wtedy będzie wiadomo co ją boli

jesteś ze stolycy, tam chłopaki ogarną sprawę
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 przemeknie

przemeknie
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 29.12.2010

Temperatura nie rosła, żadnych stuków nie ma w silniku, równo pracuje.

Po pierwszym razie sprawdzany był samochód kompem ale nie wykazało żadnych błędów......

193 kucy powstało po zmianie mapy silnika w kwietniu 2010, przez cały ten czas był spokój, tylko jak przyszły mrozy to powstał problem, tak więc nie mogę z góry zakładać że wina leży po stronie chip-tuningu...
Na poniedziałek jestem u mechanika umówiony, na wtorek asekuracyjnie w ASO a na środę do mechaniorów którzy zajmują sie głównie hondą...wszyscy trzej po raz pierwszy słyszą o takim przypadku i obiecali zmierzyć sie z problemem :shock:

[ Dodano: 2011-01-04, 09:36 ]
jest pierwsza diagnoza!!!!

Komputer wykazał błąd pochodzący ze "sterownika silnika"....
Podobno jest możliwość wymiany takiego sterownika, ale na ile jest to prawdą to nie jestem pewien...
Jakieś sugestie panowie i panie???

Dzisiaj oddałem do serwisu na kolejne sprawdzenie, oby nie wynaleźli czegoś innego....

pzdr

[ Dodano: 2011-01-11, 10:15 ]
w serwisie nie znaleziono żadnych objawów związanych z gaśnięciem samochodu....postanowiłem zacząć działanie po najprostszej linii, tzn. wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i póki co wszystko gra...ale poczekajmy na niskie temperatury, wtedy sprawdzimy czy zda egzamin.

ps. czujnik ciśnienia oleju w serwisie 130zł, w sklepie 16zł :mrgreen:


pzdr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq