XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
dławienie+kontrolka cisnienia oleju+check engine = gaśnie
#1
Napisano 08:51, 29.12.2010
I przypadek (dojeżdżałem do skrzyżowania z prędkością około 30k/h
II przypadek ( podciągnąłem go do około 3300-3500 obr/min)
Wskazuje to, że nie ma znaczenia czy silnik pracuje na wysokich czy niskich obrotach...
Za każdym razem po tym jak samochód zgasł sprawdzałem poziom oleju i był w normie.....
Mimo że kontrolka ciśnienia oleju świeciła się zanim samochód zgasł to spróbowałem odpalić z dobrym skutkiem, kontrolka oleju po chwili zgasła a check po około 20 min.
Dodam tylko że te dwie sytuacje miały miejsce podczas gdy temp. na zewnątrz spadała lekko poniżej -10 stopni...może to ma jakiś wpływ...
Obecnie samochód jeździ bez zastrzeżeń, oczywiście staram sie już go nie żyłować ponieważ nie chcę powtórki z rozrywki:(
Za wszelkie sugestie i porady z góry dziękuję
pzdr
#2
Napisano 11:07, 29.12.2010
Sorry za OT.
Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2
#3
Napisano 12:10, 29.12.2010
czip tuning pewnie
musisz odczytać ten błąd, jest w pamięci, wtedy będzie wiadomo co ją boli
jesteś ze stolycy, tam chłopaki ogarną sprawę
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 12:44, 29.12.2010
Po pierwszym razie sprawdzany był samochód kompem ale nie wykazało żadnych błędów......
193 kucy powstało po zmianie mapy silnika w kwietniu 2010, przez cały ten czas był spokój, tylko jak przyszły mrozy to powstał problem, tak więc nie mogę z góry zakładać że wina leży po stronie chip-tuningu...
Na poniedziałek jestem u mechanika umówiony, na wtorek asekuracyjnie w ASO a na środę do mechaniorów którzy zajmują sie głównie hondą...wszyscy trzej po raz pierwszy słyszą o takim przypadku i obiecali zmierzyć sie z problemem
[ Dodano: 2011-01-04, 09:36 ]
jest pierwsza diagnoza!!
Komputer wykazał błąd pochodzący ze "sterownika silnika"....
Podobno jest możliwość wymiany takiego sterownika, ale na ile jest to prawdą to nie jestem pewien...
Jakieś sugestie panowie i panie?
Dzisiaj oddałem do serwisu na kolejne sprawdzenie, oby nie wynaleźli czegoś innego....
pzdr
[ Dodano: 2011-01-11, 10:15 ]
w serwisie nie znaleziono żadnych objawów związanych z gaśnięciem samochodu....postanowiłem zacząć działanie po najprostszej linii, tzn. wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i póki co wszystko gra...ale poczekajmy na niskie temperatury, wtedy sprawdzimy czy zda egzamin.
ps. czujnik ciśnienia oleju w serwisie 130zł, w sklepie 16zł
pzdr
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych