Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Instalacja do Accord Coupe 3.5 V6 (USA, 2009)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:19, 25.12.2010

Nabyłem czas jakiś temu auto jak w temacie. Lada moment wyruszę nim na drogi. Z racji oczywistego sporego spalania zastanawiam się nad LPG.

Stety albo niestety auto jest w wersji ze skrzynią manualną. W automacie bowiem dorzucony został system odłączania cylindrów przy spokojnej jeździe przez co automat właśnie pali sporo mniej niż manual.

Instalacja IV czy V generacji? Czy w Olsztynie lub okolicach polecacie jakiegoś gazownika?
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:14, 25.12.2010

Jedź tutaj
Auto-Gaz Piotr Nowotczyński
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25
tel.23-655 33 55

Nie musisz nawet pytać tutaj. Piotrek zrobi jak trzeba i zamontuje takie podzespoły jak trzeba.
-Stag 300-6 Plus
-Hana x6
-2x Zavoli Zeta S

Silnik jak w Twoim aucie wyłącznie na dwóch reduktorach. Jeden reduktor nie obrobi. Najlepsze robią w okolicach 200KM. Nie polecam Magic III, bo potrafić puścić gaz w fazie ciekłej w układ chłodzenia. Jak to zrobi, to silnik jest na złom.

Nie pisz tylko, że 85km to daleko. To jest bardzo dobry fachowiec. Raz pojedziesz na montaż, za miesiąc na sprawdzenie i tyle. No chyba, że chcesz fachowca pod bokiem żeby co tydzień jeździć na "poprawki" co nic nie dają. Myślę, że cena na jaką masz się nastawiać to 3500zł. Ile to będzie kosztować? Nie wiem, zapytasz Piotra. Jeżeli chcesz szukać taniej wobec tego co Ci zaproponuje Piotr, Twoja sprawa.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:52, 25.12.2010

Dzięki...

85 km to żadna odległość. Zastanawiający był dla mnie fakt mocy i pojemności...

Z tego co zdążyłem się zorientować - taki zestaw stanowi elementy IV generacji... a czy w takiej opcji nie lepiej byłoby pokusić się o kolejną generację? Choć z tego co czytałem jest problem z dostępnością...

Auto ma służyć na co dzień, a nie "od święta" więc parę kilometrów będzie przejeżdżać i nie ukrywam, że zależy mi na maksymalnej "bezobsługowości".
  • 0

#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:39, 29.12.2010

Stety albo niestety auto jest w wersji ze skrzynią manualną. W automacie bowiem dorzucony został system odłączania cylindrów przy spokojnej jeździe przez co automat właśnie pali sporo mniej niż manual.


Ciekawe, czy nasi spece ogarnęli by ten system. Także może lepiej, że jest w manualu.
Jak Ci zrobią autko, to pochwal się na forum tym cacuszkiem :sl
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq