XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
muli powyżej 3 tyś gdzie szukać przyczyny ?
#1
Napisano 23:56, 23.12.2010
Z tego co czytam nt. tego silnika to powienien powyżej tych 3tyś, się budzić - u mnie jest odwrotnie.
auto identycznie zachowuje się na gazie (sekwencja), jak i na benzynie.
Doradźcie gdzie szukać przyczyny? czy zapłon nie przyspiesza czy co...
Może to normalna charakterystyka tego motoru. Nie mam porównania
#2
Napisano 10:21, 24.12.2010
nie ma problemu z odpalaniem.
czy świece i kable mogą mieć aż takie znaczenie na oddech pow. 3000 ?
(żadna świeca nie "puszcza", chodzi równo, nie przerywa na stabilnych obrotach)
pozdr.
#4
Napisano 10:57, 24.12.2010
jeździ jak polonez pow. 3000 tylko bardziej hałasuje
#5
Napisano 11:03, 24.12.2010
#6
Napisano 13:08, 24.12.2010
#7
Napisano 13:39, 24.12.2010
#8
Napisano 00:14, 27.12.2010
przy 1,8 obr/min (ruszanie, zmiana biegu) i tylko pod obciążeniem silnika mam brzęczenie w okolicy silnika/katalizatora.
Nie brzęczy żadna osłona, podejrzewam że katalizator może być w środku pokruszony.
Czy jak go wybebeszę i zostawę samą obudowę będzie dużo głośniej?
Może uda się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Może i kat go tak trzyma na mocy...
#9
Napisano 00:25, 27.12.2010
więc ogarnij temat sprawnie
jak wybebeszysz kat i wsadzisz go z powrotem, dźwięk będzie ok,
możliwe że nawet nie usłyszysz różnicy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 12:16, 27.12.2010
#11
Napisano 18:41, 27.12.2010
#12
Napisano 19:28, 27.12.2010
#13
Napisano 23:14, 27.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych