XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Panowie poradzcie uszkodzony silnik 2.2 I-CTDI wal korbowy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:39, 23.12.2010
#2
Napisano 15:08, 23.12.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:09, 23.12.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 04:37, 30.12.2010
[ Dodano: 2010-12-30, 04:49 ]
PS
z klinowm czy bez bylo to samo to burczenie nie jest glosne ale czuc tez delikatne drgania na kierownicy kiedy to sie dzieje , tak jak powiedzialem pojawia sie i znika na pare sekund i tak znowu sie pojawia ,jesli to mialby byc rozrzad to mozeto dopiero poczatek hmmm ten kto mi sprzedal pewnie wiedzial co jest grane i sie pozbyl ,kupilem na cieplym silniku i wydawalo sie byc ok wszystko dopiero rano to po odpaleniu przysluchalem sie pracy silnika ale pomyslalem ze po zmianach olejow itd sie cos poprawi bo z tego co gosc powidzial to robil service 8 mies temu,kiedy jechalem po auto to nie byl oplacony i gosc powiedzial ze nie uzwal juz auto od okolo mies po skonczeniu oplat wiec kiedy byl cieply silnik pomyslalem ze to normalka ze chcial sprawdzic czy wszystko ok kiedy tak stala bez uzytku
#5
Napisano 05:48, 30.12.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:49, 30.12.2010
#7
Napisano 18:06, 30.12.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:42, 30.12.2010
[ Dodano: 2011-01-01, 21:31 ]
witam w nomym 2011 .....Przyszedl do mnie kabel 0bd2 z elm237 i po odpaleniu okazalo sie ze mam 2 bledy p 2004(intake manifold runner stuck open bank1) i p 1236 unknow error .Cytuje co przeczytalem na jedny z postow : Niestety po 30 min. w potwornym upale w korku zapaliła mi się kontrolka "check engine" ... odczyt z OBD wykazał błąd P2004 (Intake Manifold Runner Control Stuck Open).
Generalnie auto jeździ prawie normalnie... znaczy czuć zawahanie przy dociśnięciu pedału gazu i dziwnie się zachowuje przy jeździe jednostajną prędkością... tak jakbym delikatnie przyciskał i odpuszczał gaz. Jednak innych problemów nie stwierdziłem.
Wygląda to na problem z jednym z czujników zamontowanych w kolektorze ssącym.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
to opisal kolega na forum
Po tym poscie moge powiedziec ze u mnie jakby zachowuje sie podobnie czyli to burkanie czy jakkolwiek to nazwalem ale w czasie jazdy nie moge tego wyczuc tylko na postoju wlasnie na biegu jalowym.Brzmi to wlasnie jak bym wsisnal pedal gazu na pare sekund a potem odpuscil i za chwile znowu tyle tylko ze obrotomierz nie pokazuje zadnych skokow,czy to mozliwe ze z taka wlasnie usterka silnik mogly sie tak zachowywac ??Czy ktos sie juz z tym spotkal ,kurcze kazdy irterpretuje swoja usterke po swojemu i ciezko to porownac do wlasnej aby miec pewnosc .
_________________
moglbym powiedziec ze te burkanie brzmi jak bym dodal minimialnie gazu ale obrotomiez stoju w miejscu no i te wibracje hmmmm ??
[ Dodano: 2011-01-04, 08:05 ]
kurcze moze nawet mam ten sam problem co kolega z tym walem ,moze to dopiero poczatek konca,przeczytalem ponownie jego post i moze poprostu kazdy opisuje swoj przypadek wedlug wlasnych odczuc i sluchu.Moj silnik kiedy jest zimny pracuje w miare regularnie dopiero jak sie przejade i rozgrzeje sie troche to tak nierowno pracuje,podburkuje i normalnie podburkuje i normalnie itd zadna kontrolka sie nie zapala ,a bledy mam 2 p 2003 i p 1236.Nie znam sie tym ten silnik icdti jest dla mnie czyms nowym wczesniej byl dti i do niego sie przyzwyczailem lalem rozne paliwo i najtansze i drozsze i czasem troche wspomagaczy dla diesli raz na jakis czas oczywiscie.Tak jak kolega chcialem auto niezawodne bo ponoc japonce tak maja i jestem rozczarowany ,moze problem z ta praca silnka jest zwiazany z tymi bledami ktrore wykazalo na kompie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych