XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ręczny
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:22, 18.12.2010
#3
Napisano 11:24, 18.12.2010
#4
Napisano 15:20, 18.12.2010
linki są oczywiście nierozbieralne
najlepiej wymienić zepsutą linkę
#5
Napisano 16:36, 18.12.2010
o oplot zardzewieje i już nic z takiej linki nie będzie
najprawdopodobniej tak będzie, ale doraźnie można ją uruchomić i planować wymianę na wiosnę
#6
Napisano 18:30, 18.12.2010
Nie da rady nawet doraźnie, chyba ze na dojechanie do serwisu. Jak przyjdzie odwilż woda znowu się dostanie do pancerza, a jak przyjdzie mróz to chyba wiadomo. Linka do wymiany i to jak najszybciejnajprawdopodobniej tak będzie, ale doraźnie można ją uruchomić i planować wymianę na wiosnę
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#7
Napisano 19:22, 18.12.2010
na wiosnę - nie wiem jak wy,ale ja ręcznego w zimę na postoju nie używam
(szkoda żeby przymarzł,a potem trzeba się bujać, jak mokre szczęki czy klocki przyłapią do bębnów lub tarcz to nieraz jest ciężko ruszyć,wiem z autopsji, koledze w colcie przyłapały tak,że go z zaspy wyciągnąłem a koła się ślizgały, nawet po odśnieżonej kostce brukowej)
ale z tym że nie da się tego tak zostawić to się oczywiście zgadzam. wymiana linki konieczna
#8
Napisano 23:19, 18.12.2010
No właśnie zastanawiam się nad tą kwestią. Jak to z tym jest. Może by otworzyć kolejny temat jak inni się na to zapatrują. Generalnie dopiero od jakiś 5miesięcy od momentu posiadania accordeona jestem szczęśliwym posiadaczem ręcznego który udało mi się naprawić. Trochę to mały OT, ale jednak zaryzykuję może ewentualnie moderator gdzieś to indziej przyklei . W każdym bądź razie jak nie używać ręcznego zimą np. w Norwegii gdzie sporo parkingowych miejsc było pod górkę lub z górki-nie mówię tu o małych nachyleniach tylko o takich gdzie sam bieg 1 czy wsteczny nie dają rady utrzymać auta. Niestety akurat tam często musiałem rezygnować z parkowania na wolnym miejscu bo bieg nie utrzymywał auta a silnik był wporzo. Od kąd mam to używam. I myślę, że można albo nawet trzeba używać ale z głową. Co Wy na to??nie wiem jak wy,ale ja ręcznego w zimę na postoju nie używam
(szkoda żeby przymarzł,a potem trzeba się bujać, jak mokre szczęki czy klocki przyłapią do bębnów lub tarcz
#9
Napisano 13:30, 19.12.2010
No niestety linka jak raz zamarzla to juz sie chyba nie da jej uratowac mozna jakims wd40 popsikac a pozniej jakiegos oleju np przekladniowego strzykawka zalac moze pomoze. O tyle o ile chodzi o sama linka bo bycmoze w zacisku cosik przymarzlo tez tak sie zdarza. Najlepiej w cieply garaz i to sprawdzic. Jak mechanizm reka (jakims wkretakiem grubszym np) da sie ruszyc z obu stron to pewnie linka , a jak nawet nie chce drgnac to zacisk trzeba sprawdzic wyczyscic nasmarowac
#10
Napisano 13:36, 19.12.2010
#11
Napisano 16:40, 19.12.2010
w Norwegii gdzie sporo parkingowych miejsc było pod górkę lub z górki-nie mówię tu o małych nachyleniach tylko o takich gdzie sam bieg 1 czy wsteczny nie dają rady utrzymać auta
a mają tam krawężniki? Bo może trzeba by zastosować tam tę metodę parkowania...
linka ma się poruszać w pancerzu prawie bez oporów, bo sprężynka przy zacisku jest zbyt słaba, aby przesunąć zacierającą się linkę
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:53, 02.01.2011
#13
Napisano 23:04, 02.01.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:21, 03.01.2011
Strona zabudowy: z tyłu po prawej / po lewej
to po prostu jedna niezależna linka idze na lewe i jedna niezależna na prawe koło tak?
#15
Napisano 05:06, 03.01.2011
to po prostu jedna niezależna linka idze na lewe i jedna niezależna na prawe koło tak?
Ogólnie tak.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych