XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Short Shifter w Accordzie VII ?
#1
Napisano 15:22, 16.12.2010
Przeglądając forum za pomocą wyszukiwarki, nie mogę znaleźć nic na temat SS do Accorda VII generacji. Czy istnieje jakiś mało problematyczny w montażu (czytaj: bez rzeźbiarskich przeróbek, dający możliwość pełnego powrotu do serii) drążek do tego nadwozia
W poprzedniej Hondzie miałem bardzo krótkiego szorta i teraz jestem chory jak zmieniam biegi
Z góry dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam,
Dylu
#2
Napisano 15:54, 16.12.2010
#3
Napisano 15:59, 16.12.2010
Dylu, kup sobie oryginał i daj do przeróbki. Będziesz miał w razie czego swój do powrotu do serii
Prawdę mówiąc wolałbym kupić przyzwoity stalowy aftermarket. Do moich poprzednich autek, taki wynalazek nie kosztował więcej jak 100 pln, więc i tu nie powinno być jakoś drastycznie inaczej
Znacie jakieś miejsce u nas w kraju gdzie kupię gotowy, dedykowany produkt
Ale przy okazji spytam, czy jest jakiś tutorial na forum, jak przerobić ori na shorta
#4
Napisano 20:33, 16.12.2010
#5
Napisano 08:47, 17.12.2010
Dylu, tutoriala nie ma bo i nikt się w to nie bawił w VII - przynajmniej nie słyszałem. Można spytać I-VTEC'a - może Ci coś poradzi bo ma dojścia różne. Również zapytaj stoska - często ma styczność z różnymi nietypowymi tajlami do Hond
Hmm, czyli krótko mówiąc short w VII nie jest popularną modyfikacją i nie ma powszechnie dostępnych elementów na rynku do wykonania takiego zabiegu
#6
Napisano 09:41, 17.12.2010
#7
Napisano 10:30, 17.12.2010
Hmm, czyli krótko mówiąc short w VII nie jest popularną modyfikacją i nie ma powszechnie dostępnych elementów na rynku do wykonania takiego zabiegu
w PL w ogóle żadna modyfikacja tego auta nie jest popularna
ja też nie widziałem na forum shorta w VII
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 10:38, 17.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych