Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dolot a gaz


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysio666

krzysio666
  • Forumowicz
  • 42 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 08.01.2009

witam wszyskich zastanawiam sie jezeli mam instalacje gazową w mojej hani to czy mogę założyć sobie sportowy dolot powietrza czy nie bardzo


gdzie mogę znalesć taki zestaw dolotu i gdzie moge znalesc uklad wydechowy do accordzika interesuja mnie tez świece i przewody i co jeszcze mozna założyć żeby to lepiej śmigało

#2 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:58, 08.01.2009

kumpel ma w preludzie dolot fujity ze stożkiem i cai i w gazowni powiedzieli że nie ma problemu i normalnie ma brc sekwencje

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:01, 08.01.2009

pytanie tylko: po co?

#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:02, 08.01.2009

pytanie tylko: po co?


Dla przyjemnego odgłosu choćby :-)

Poza tym fajnie idzie na wyższych obrotach.

Duuuży wątek na temat dolotów jest http://www.accordklu...topic.php?t=369

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:22, 08.01.2009

Ramirezowi chyba chodzi o polaczenie sportu z gazem. Dla mnie to tez nie ma sensu bo albo jezdzimy ekonomicznie na gazie albo robimy jakies mody w silniku. Tuningowac auto w gazie to tak jakby je zgwalcic. Bez urazy kolego :-)

co jeszcze mozna założyć żeby to lepiej śmigało

nitro :-)

#6 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 08.01.2009

Ramirezowi chyba chodzi o polaczenie sportu z gazem. Dla mnie to tez nie ma sensu bo albo jezdzimy ekonomicznie na gazie albo robimy jakies mody w silniku. Tuningowac auto w gazie to tak jakby je zgwalcic. Bez urazy kolego :-)

co jeszcze mozna założyć żeby to lepiej śmigało

nitro :-)


kolejne z d**y wzięte teorie, nie rozumiem co gaz szkodzi do zmian np. w układzie dolotowym? :eee

#7 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:38, 08.01.2009

Nie uznaje gazowania a tym bardziej tuningowania gazu. Jesli za drogia jest jazda autem z silnikiem benzynowym i montuje sie gaz to jaki jest sens pakowac kase w tuning auta skoro jazda za droga ?? Sorry ale dla mnie sa dwie rozbierznosci. Albo ekonomia albo modzenie w silniku i dodawanie mocy, tlumiki i inne drogie zabawki.
A dwa wyrazaj sie bo to publiczne forum

#8 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 08.01.2009

hah, a nie przyszło Ci do głowy, że to się komuś może opłacać? Jeździ tak dużo ze odłoży i na remont silnika po jakimś czasie i na tuning i jeszcze mu zostanie? Nie uznajesz gazowania - Twoja sprawa, ale nie rozumiem czemu tonem wszechwiedzącego stwierdzasz że auto z gazem i tuning to porażka itd. Po poznaniu pomyka parę preludek 2.2 Vti z gazem i naprawdę dają rade... I łączą tanią jazde ze sportową jazdą.

#9 krzysio666

krzysio666
  • Forumowicz
  • 42 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 08.01.2009

no dzieki koledzy że sie wstawiliscie za mną można połączyć przyjemne z pożytecznym tez gazu nie uznawałem ale kupiłem hanie z gazem i nie załuje bo naprawde sie jeżdzi tanio i chyba nic w tym złego że chce mu coś dozucic zeby bylo fajniej lepiej wiecej frajdy z jazdy jak cie ten temat denerwuje to nie czytaj i nie komentuj bo twoje teksty nie sa odpowiedzia na postawoine przezemnie pytania

#10 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:42, 08.01.2009

bo twoje teksty nie sa odpowiedzia na postawoine przezemnie pytania

zadales pytanie czy warto, CZY NIE BARDZO, wiec odpowiedzialem czy moim zdaniem warto. Odpowiedzia na Twoje pytanie w MOIM poscie jest ze nie bardzo. Jesli sie z tym nie zgadzasz masz prawo ale po co pytasz czy warto skoro jestes przekonany ze warto i rzucasz tekstem zeby nie komentowac?? Forum jest po to aby kazdymogl sie wypowiedziec i po to zakladasz tutaj watki.
EOT.

#11 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:32, 09.01.2009

Z tego co wiem to zalozyc zawsze mozesz, ale tez slyszalem ze gaz + dolot = ujemna moc, tzn mozesz pogorszyc dynamike auta. I to nie ejst z palca wyssane, nie mam czym Ci to udowodnic ale wiele razy z tym sie spotkalem, slyszalem itp. A jak dla dzwieku to ok. Licz sie ze jak juz sobie sprawisz, to rzeczywiscie ekonomia jazdy autem Ci sie pogorszy znacznie. Wiem cos o tym, chociaz ja mam w benzynie, bo gazu tez nie uznaje, ale to tylko moje zdanie na ten temat, ale ten dzwiek jest powalajacy i ciagle lata sie na vtecu, a to wiaze sie z lekkim zuzyciem oleju, bo VTEC lubi liznac oleju, no i szybszym i wiekszym zuzyciem paliwa badz gazu. Ot taka moja wypowiedz :-)

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#12 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 09.01.2009

zdaje się że po założeniu dolotu trzeba będzie zrobić od nowa regulacje instalacji gazowej

#13 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:50, 09.01.2009

Sam ma lekko przerobiony dolot i instalację LPG. Wywaliłem rezonator, rura poszła pod zderzak gdzie bierze sobie zimne powietrze i zamontowana wkładka sportowa zamiast papierowego filtra. Niby nic ale jednak, i dźwiek fajniejszy i mimo LPG autko zbiera się lepiej niż na standardowym dolocie. Po prostu rekompensuję mu fakt zwężki na dolocie jaką jest założenie miksera przy przepustnicy (mam II generację) większą iloscią zimnego i wpychanego w dolot powietrza. Można wtedy tak wyregulować ilość gazu, że faktycznie jest znacząco lepiej niż na standardowym dolocie. Ale trzeba pamietać, że musi być odpowiedniej wydajnosci parownik. A co do tekstów o gwałceniu przez LPG i tuning-nie przejmuj się, wielu jest takich, którzy tak twierdzą a ja mam już pewne doświadczenie i swoja teorię na ten temat. Lekka modyfikacja niewiele kosztuje a korzyści są -naprawdę. Także-do roboty :-) ! A Ci którzy daja dobre rady nigdy nie mieli instalacji więc mówią coś o czym "słyszeli" i z tego wyciagają wnioski. Pozdrawiam

#14 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:07, 09.01.2009

Od siebie dodam, że po mieście snuję się na LPG. Do stania w korkach nie potrzebna mi jest ani super moc, ani super moment obrotowy. Na trasie też zazwyczaj jadę na LPG i samochód ma wystarczające osiągi do sprawnego wyprzedzania (lepsze i tak niż na seryjnym dolocie).

A jak chcę sobie poszaleć, to mam taki magiczny przycisk wyłączający w diabły całą instalację gazową... W baku czeka zazwyczaj E98 lup VPR, więc coco jumbo i do przodu ;-)

A że ostatnio benzyna staniała, to częściej szaleję na tym paliwie. LPG zostawiam na korki, bo benzyny szkoda.

Tak więc śmiało zakładaj dolot z filtrem sportowym. Osiągów znacznie nie poprawisz, ale frajdę z jazdy będziesz miał na pewno.

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#15 krzysio666

krzysio666
  • Forumowicz
  • 42 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 09.01.2009

a gdzie znaleść do accorda taki dolot bo ja szukam po tych sklepach internetowych i nie moge znalesc




IPB Skin By Virteq