Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Uciekający płyn chłodniczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 05.12.2010

I stało się. Pierwszy problem w mojej Hani. Od kilku dni po jeździe jak przechodziłem obok maski silnika to czułem dziwny zapach jakby płynu chłodniczego. Po dokładnym obejrzeniu komory silnika znalazłem winowajcę:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Panowie sączy się spod tej gumowej rurki na środku. Co to? Od czego to? Czemu zaczęło ciec? Na święta wybieram się do polski i martwię się czy to coś poważniejszego?
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:52, 05.12.2010

na tym zdjeciu niewiele widac ale pewnie puscilo na laczeniu albo ten gumowy wezyk juz sie rozszczelnil wiec zapal silnik i zbadaj skad to cieknie jak na laczeniu to kup jakis cybancik i scisnij mocniej a jak wezyk cieknie to wymien:) nie ma za duzo roboty sam powinienes to spokojnie w 10min ogarnac.
  • 0

#3 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 05.12.2010

Sączy się na łączeniu tego krótkiego wężyka po środku. Na zdjęciach widać zieloną obwódkę i to jest właśnie ten wąż i płyn wypływający spod niego. Wężyk i opaski już zamówione. Martwi mnie jednak od czego tak się stało? Co to za elementy są nim połączone? Czy to z spowodu zbyt dużego ciśnienia w środku? Jeśli tak to skąd mogło się wziąść? Po przygodach z głowicami w poprzednim aucie włos mi się na głowie jeży.
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:32, 05.12.2010

bbart79, nic sie nie boj:) po prostu sie polozowalo moze od zmiany temperatury nie wiem jak tam teraz u was ale pewnie tez jest zimniej niz zwykle. jak temperatura sie nie podnosi to sie nie przejmuj.
  • 0

#5 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 05.12.2010

No właśnie problem pojawił się jak temperatura na dworze spadła poniżej -5 stopni. A z temperaturą nic się nie dzieje. Wskazówka "stoi" tak jak zawsze.
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:59, 05.12.2010

bbart79, to jak mowilem pewnie wezyk ze starosci stracil swoje wlasciwosci albo obejma juz nie trzyma tak mocno. nie stresuj sie tylko zaloz nowego cybanta czy tam jakas obejme i po problemie:)
  • 0

#7 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:53, 06.12.2010

Mam to samo - przy mrozach pojawia się obwódka koło węża powrotnego. Ubytek z układu jest niezauważalny, a jak temp podrośnie wszystko wraca do normy.
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#8 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:48, 06.12.2010

Miałem ostatnio też podobny problem w innym samochodzie, co się okazało, mikropękniecie zbiorniczka płynu wyrównawczego od dołu. Także tam też można pomacac czy jest sucho czy nie.
  • 0

#9 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 14:49, 02.01.2011

To samo mam. Nie jesteś sam. Też problem pojawił się po większych mrozach.
  • 0

#10 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 02.01.2011

Oryginalny przewód i nowe opaski kosztowały mnie ze 4 lub 5 funtów i po problemie. Najwidoczniej to jakaś wada fabryczna :k
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:23, 10.01.2011

Witam mam małe pytanko jaka powinna być temperatura po zagrzaniu silnika bo u mnie wskazówka nie jest na środku jest gdzieś w granicach 80/82 stopnie czy to jest normalne.
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:52, 10.01.2011

rlukomski, przeciez tam nie ma podzialki na stopnie:) powinno byc troche ponizej polowy.tak mniej wiecej 45/55
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:59, 10.01.2011

dzięki za odpowiedz mam właśnie tak jak napisałeś trochę poniżej połowy.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq