Skocz do zawartości


RODO w HAKP

diesel dziwny objaw


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:35, 01.12.2010

witam

nie wiem co sie salo z moim accordem diesel 2004rok.
wyprzedzalem cala kolumne samochodow i nagle na 4 biegu przy 4tys obr/sek cos sie stalo. dobrze ze udalo mi wszystkich wyprzedzic.

auto nagle stracilo moc. silnik nie wchodzi powyzej 2100obr/min na luzie jak i na biegu. miga caly czas kontrolka od swiec.
dojechalem do domu bez problemu.
w instrukcji przeczytalem jak zresetowac to cos i zresetowalem kluczykiem. narazie na luzie testowalem, wchodzi na obroty i kontrolka zgasla.
ale boje sie jechac gdzies teraz.

ktos wie co za przyczyna? nalezy sie obawiac czegos gorszego?

pozdro
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 01.12.2010

skasowałeś błąd nie odczytałeś kodu błędu będzie problem narazie zostaje ASO i zczytanie błędu o ile się zapamiętał... jeździj dalej jak będzie to samo to odczytaj co to za błąd wszystko jest na forum.
  • 0
F1

#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:18, 01.12.2010

Nie malin, taka jest procedura podana w instrukcji obslugi, jak sie to zaswieci. Jak sie pojawi ponownie to do serwisu.

Moze masz jakis paliwo kiepskie, albo woda w filtrze/brudny filtr. Moglo cos przymarznac. Jak zabutowales to potrzebowal wiecej paliwa, a nie mogl go dostac to zglosil blad ukladu paliwowego i wszedl w tryb awaryjny.

Jesli dawno nie wymieniales filtra, wymienic go, lub spusc z niego wode, ewentualnie wlej jakis wspomagacz do paliwa.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 01.12.2010

albo nowy filtr który nie jest oryginalny i/lub nieoryginalny kiepskiej jakości
przy 4k rpm i pedale w podłodze było duże zapotrzebowanie na paliwo - paliwa zabrakło - czyli zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej...

jeśli masz oryginalny filtr, niedawno wymieniany - zlej wodę z puszki filtra
dolej depresator i testuj
  • 0

#5 arek1600

arek1600
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 01.12.2010

Kolego boaworld miałem dzisiaj takie same objawy jadąc do Krakowa... Stało mi się to na wysokości Kielc samochód nagle stracił moc obroty ledwo przekraczały 2000obr/min predkość max 80 km/h troszke drogi przed sobą miałem zajechałem do Hondy w Kielcach stwierdzili ze to wina filtra paliwa wymienili go + wykasowanie błędów cena 375 zł :-/
Na szczęście dalej bez przygód.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:07, 02.12.2010

dzieki za odpowiedz
narazie jedzi bez problemu

auto kipilem 3 miesiace temu. nie wiem kiedy byl wymieniany filter ale wszsytko bylo robione na czas w serwisie bo wlasciciel wiedzial tylko gdzie sie dolewa wode do spryskiwaczy. wszystkie serwisy robil w hondzie.
w takim razie zmienie filter i zobacze

pozdro
  • 0

#7 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:58, 02.12.2010

Mnie dzisiaj dopadło to samo - na wolnych obrotach, na skrzyżowaniu, silnik zaczął nierówno pracować i zgasł. Odpaliłem po długim kręceniu i but żeby zjechać ze skrzyżowania i nie korkować. 15 metrów i znów to samo + kontrolka świec żarowych. Znów kręcenie i znów 15 metrów - udało mi się zjechać w boczną uliczkę. Osiedziałem się trochę zanim przyjechał holownik z assistance i zawiózł mnie do znajomego warsztatu. Po demontażu filtra udało się nam zlać szklankę wody zanim zaczęła płynąć ropa. Dziś było tylko -5 stopni i taka przygoda, a wczoraj przy -19 rano i -12 popołudniu nie miałem żadnych problemów - jedynie podczas mocnego przyspieszania pojawiło sie jedno krótkie szarpnięcie, które było zapowiedzią dnia dzisiejszego. Paliwo (ok.50 litrów - do pełna) tankowałem w sobotę. Jedno jest już postanowione - zmieniam stację benzynową i do każdego tankowania dolewam depresator.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:33, 02.12.2010

lepo, jak wyczytales w innym watku ja tez na holownik czekalem. Z tym ze u mnie zadna kontrola sie nie zapalila, ale zachowanie samochodu takie samo. Start ze swiatel, VSA mryg mryg, auto zgaslo. Krecenie, Krecenie, odpalil, 5m zgasl i tak ze dwa razy, udalo mi sie na przystanek zjechac.
Potem odpalil pochodzil, chcialem ruszyc, zgasl. Assistance i czekanie. Niedaleko byla stacja wiec zostawilem samochod i poszedlem na sniadanie i ciepla kawe. Wrocilem, odpalil i pracowal bez zgasniecia 25minut, ale balem sie odwolywac lawete i jechac dalej, zeby mi nie zgasl za kilometr. Facet przyjechal i mowie, ze wyglada na to ze dziala, bo ruszalem do tylu, do przodu i nie gasl. Pojechalem wiec na wlasnych kolach, a on mnie ubezpieczal.
Serwis, poprzymarzany uklad paliwowy, zlanie wody z filtra. Tankowalem w poniedzialek na Shellu V-Power Diesel, na tej samej stacji na ktorej od zawsze tankuje. Jak dojechalem do serwisu, przyjechal tez gosc CR-V w dieslu na lawecie, on juz nie odpalil. Tez tankowal w poniedzialek, ale na innej stacji.
Czyzby w jakiejs rozlewni, z ktorej dostarczane jest paliwo do wawy, maja zrabana partie paliwa?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:57, 03.12.2010

u mnie auto niezgaslo, dojechalem do domu 20km, bez rzadnego problemu, jak jedziesz ekonomicznie to nie czujesz roznicy tylko kontrolka mrugala.

wlasnie 20 min temu zrobilo mi sie to samo, wyprzedzilem ciezarowke i jak zjechalem na pas odcielo mi znowu, auto niezgaslo, jako ze wyprzedzalem tylko jedno auto i manewr nie byl agresywny to prawie nie odczulem, ze znowu komputer sobie wariuje. nic zmieniam filter i zobacze czy objawy sie powturza.

pozdro

[ Dodano: 2010-12-03, 07:59 ]
aha moze mi ktos napisac jak zrestarowac ten cholerny komputer. jestem teraz w pracy a nie mam ksiazki, a odcielo mi to palowo w drodze do pracy a pasowalo by jeszcze wrocic ;)

zagladne na forum pozniej jak ktos moglby napisac jak go zresetowac bede wdzieczny.

ps. w moim starym aucie jak chcialem miec komouter w srodku to bralem ze soba laptopa...
  • 0

#10 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:29, 03.12.2010

Ja miałem podobny problem, tylko że u mnie odcinało najczęściej obroty na niskich biegach 1 lub 2 tylko, że bez żadnego check'a. Problemem okazał się filtr paliwa - miałem wymieniony na firmy Knecht. Spuszczałem z niego wodę ale nic nie pomagało, dopiero jak kupiłem oryginalny Boscha to wszystko wróciło do normy i nie mam już takich objawów, więc przestrzegam przed różnego rodzaju zamiennikami.
  • 0

andref


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:51, 03.12.2010

czesc
udalo sie ponownie zresetowac komputer na przerwie na kawe :)
srubki od dolu filtra nie udalo mi sie odkrecic rekami, potrzeba do tego jakis specjalny klucz?
filter paliwa zamowiony oryginalny hondy.
moze ktos napisac instrukcje jak go wymienic, moze bylo ta na forum, probowalem szukac ale ta strona masakrycznie wolno mi chodzi na komputerze w pracy.

pozdrawiam
  • 0

#12 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:07, 03.12.2010

http://www.accordklu...opic.php?t=3064

Przeczytaj caly watek, bo sa tam uwagi co do roznic dla aut z kiera po naszej stronie oraz uwagi ogolne/komentarze.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:18, 03.12.2010

dzieki mikolaj o to mi chodzilo. punkt dla ciebie :ok
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:48, 03.12.2010

Witam. Jakas plaga czy co? Wlasnie wrocilem od mechanika, gdyz spotkalem sie dzis z identyczna sytuacja. Ledwo ledwo sie dostalem do warsztatu, gdzie na szczescie wszystkie filtry byly dostepne. Zaznaczam ze tankuje V-power diesel i taka heca sie wydarzyla. Teraz tylko czekac czy to nic powazniejszego i czy rzeczywiscie to tylko filtr paliwa. Przy okazji wymienie olej i reszte filtrow bo juz czas.
pozdr :on
  • 0

#15 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:01, 03.12.2010

Shubb, ja tez V-Power Diesel. Kiedy tankowales?
Moja druga koncepcja jest taka, ze zima zaskoczyla "paliwowcow", dlugo bylo cieplo i mieli duzo letniego paliwa, przyszla zima, oni dalej maja w zbiornikach paliwo dostarczone "przed zima". A cierplimy na tym my. Przy nastepnym tankowaniu na jakiejkolwiek stacji zapytam sie kiedy mieli dostawe i co to tam jest. Chyba, ze to hurtownie daja dupy i pozbywaja sie letniego.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq