XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
diesel dziwny objaw
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:35, 01.12.2010
nie wiem co sie salo z moim accordem diesel 2004rok.
wyprzedzalem cala kolumne samochodow i nagle na 4 biegu przy 4tys obr/sek cos sie stalo. dobrze ze udalo mi wszystkich wyprzedzic.
auto nagle stracilo moc. silnik nie wchodzi powyzej 2100obr/min na luzie jak i na biegu. miga caly czas kontrolka od swiec.
dojechalem do domu bez problemu.
w instrukcji przeczytalem jak zresetowac to cos i zresetowalem kluczykiem. narazie na luzie testowalem, wchodzi na obroty i kontrolka zgasla.
ale boje sie jechac gdzies teraz.
ktos wie co za przyczyna? nalezy sie obawiac czegos gorszego?
pozdro
#2
Napisano 16:50, 01.12.2010
#3
Napisano 18:18, 01.12.2010
Moze masz jakis paliwo kiepskie, albo woda w filtrze/brudny filtr. Moglo cos przymarznac. Jak zabutowales to potrzebowal wiecej paliwa, a nie mogl go dostac to zglosil blad ukladu paliwowego i wszedl w tryb awaryjny.
Jesli dawno nie wymieniales filtra, wymienic go, lub spusc z niego wode, ewentualnie wlej jakis wspomagacz do paliwa.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#4
Napisano 18:34, 01.12.2010
przy 4k rpm i pedale w podłodze było duże zapotrzebowanie na paliwo - paliwa zabrakło - czyli zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej...
jeśli masz oryginalny filtr, niedawno wymieniany - zlej wodę z puszki filtra
dolej depresator i testuj
#5
Napisano 20:20, 01.12.2010
Na szczęście dalej bez przygód.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:07, 02.12.2010
narazie jedzi bez problemu
auto kipilem 3 miesiace temu. nie wiem kiedy byl wymieniany filter ale wszsytko bylo robione na czas w serwisie bo wlasciciel wiedzial tylko gdzie sie dolewa wode do spryskiwaczy. wszystkie serwisy robil w hondzie.
w takim razie zmienie filter i zobacze
pozdro
#7
Napisano 19:58, 02.12.2010
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#8
Napisano 21:33, 02.12.2010
Potem odpalil pochodzil, chcialem ruszyc, zgasl. Assistance i czekanie. Niedaleko byla stacja wiec zostawilem samochod i poszedlem na sniadanie i ciepla kawe. Wrocilem, odpalil i pracowal bez zgasniecia 25minut, ale balem sie odwolywac lawete i jechac dalej, zeby mi nie zgasl za kilometr. Facet przyjechal i mowie, ze wyglada na to ze dziala, bo ruszalem do tylu, do przodu i nie gasl. Pojechalem wiec na wlasnych kolach, a on mnie ubezpieczal.
Serwis, poprzymarzany uklad paliwowy, zlanie wody z filtra. Tankowalem w poniedzialek na Shellu V-Power Diesel, na tej samej stacji na ktorej od zawsze tankuje. Jak dojechalem do serwisu, przyjechal tez gosc CR-V w dieslu na lawecie, on juz nie odpalil. Tez tankowal w poniedzialek, ale na innej stacji.
Czyzby w jakiejs rozlewni, z ktorej dostarczane jest paliwo do wawy, maja zrabana partie paliwa?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:57, 03.12.2010
wlasnie 20 min temu zrobilo mi sie to samo, wyprzedzilem ciezarowke i jak zjechalem na pas odcielo mi znowu, auto niezgaslo, jako ze wyprzedzalem tylko jedno auto i manewr nie byl agresywny to prawie nie odczulem, ze znowu komputer sobie wariuje. nic zmieniam filter i zobacze czy objawy sie powturza.
pozdro
[ Dodano: 2010-12-03, 07:59 ]
aha moze mi ktos napisac jak zrestarowac ten cholerny komputer. jestem teraz w pracy a nie mam ksiazki, a odcielo mi to palowo w drodze do pracy a pasowalo by jeszcze wrocic
zagladne na forum pozniej jak ktos moglby napisac jak go zresetowac bede wdzieczny.
ps. w moim starym aucie jak chcialem miec komouter w srodku to bralem ze soba laptopa...
#10
Napisano 08:29, 03.12.2010
andref
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:51, 03.12.2010
udalo sie ponownie zresetowac komputer na przerwie na kawe
srubki od dolu filtra nie udalo mi sie odkrecic rekami, potrzeba do tego jakis specjalny klucz?
filter paliwa zamowiony oryginalny hondy.
moze ktos napisac instrukcje jak go wymienic, moze bylo ta na forum, probowalem szukac ale ta strona masakrycznie wolno mi chodzi na komputerze w pracy.
pozdrawiam
#12
Napisano 12:07, 03.12.2010
Przeczytaj caly watek, bo sa tam uwagi co do roznic dla aut z kiera po naszej stronie oraz uwagi ogolne/komentarze.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:18, 03.12.2010
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:48, 03.12.2010
pozdr
#15
Napisano 15:01, 03.12.2010
Moja druga koncepcja jest taka, ze zima zaskoczyla "paliwowcow", dlugo bylo cieplo i mieli duzo letniego paliwa, przyszla zima, oni dalej maja w zbiornikach paliwo dostarczone "przed zima". A cierplimy na tym my. Przy nastepnym tankowaniu na jakiejkolwiek stacji zapytam sie kiedy mieli dostawe i co to tam jest. Chyba, ze to hurtownie daja dupy i pozbywaja sie letniego.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych