Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Bardzo proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:06, 01.12.2010

Witam

Mam problem z moją Hondą. Nigdy nie słyszałem żeby w tym samochodzie włączyły mi się wentylatory. Po wymianie podświetlenia w desce rozdzielczej? (licznik, obrotomierz, wskaźniki, kotrolki etc) wskaźnik temperatury silnika po lekkim rozgrzaniu się silnika zaczyna rosnąć aż do momentu kiedy skończy mu się skala. Tzn idzie do góry i tam pozostaje bez względu co bym nie robił. Co jest przyczyną tego stanu rzeczy? Szukałem już wszędzie odpowiedzi na ten temat nawet dziś od godziny 8-00 do teraz i nigdzie tego nie znalazłem. Druga sprawa to chodzi o ogrzewanie w samochodzie. Silnik się długo nagrzewa to już wiem co jest przyczyną (taka natura diesli) ale po rozgrzaniu się dmucha lekko ciepłym powietrzem jak wrzucę go na obroty ok 3000 to czuć, że temperatura z dmuchawy rośnie i robi się ciepło. Może mi ktoś pomóc rozwiącać te problemy? Będę bardzo wdzięczny bo powiem szczerze, że to moja druga Honda Accord - wcześniej Accord 2,2 benzyna z 1990r wersja USA. Po tamtej Hondzie mialem dośc tych samochodów ale znów wybrałem Honde i teraz też chcę zmienić na Hondę ale najpierw chcę się uporać z tymi problemami. Z góry dziękuje za zainteresowaniem się moim tematem
  • 0

#2 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:15, 01.12.2010

silnik się długo nagrzewa. nie wiem może w hondach tak jest że diesel grzeje się dłużej,ale zazwyczaj w audi,wv i innych niemcach to właśnie benzyna potrzebowała więcej czasu na "dostanie" temperatury.

sam jeszcze nigdy nie zgłębiałem tego tematu,ale jeśli chodzi o słabe ogrzewanie wnętrza, to obstawiałbym zakamienioną nagrzewnicę (wniosek z innych marek).ma słaby prześwit i dlatego słabo nagrzewa powietrze.

co do wskaźnika to mogę się dowiedzieć ale później, bo teraz kompetentne osoby mają multum roboty z tymi co gum na zime jeszcze nie zmienili. jak coś obczaję to dopiszę
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:25, 01.12.2010

Co do nagrzewania to zapewne tak jest bo spojrzałem na płyn w zbiorniczku i wygląda jak "sraczka" i to pewnie jest przyczyna słabego ogrzewania. Tylko dziwi mnie fakt, że jak na wyższych obrotach jadę to dość szybko odczuwalny jest wzrost temperatury z nawiewu. Silnik się nie przegrzewa to napewno, termostat jest na wężu taki plastikowy i został wymieniony na nowy orginalny w serwisie ok 2 lata temu.

Co do tego wskaźnika to dziś go odłączyłem od czujnika temperatury tam obok czujnika płynu chłodzącego i odrazu opadł. Podłączyłem ponownie i znów pokazuje temperaturę na czerwonej kresce. Nie mam pojęcia co to może być.
  • 0

#4 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:31, 01.12.2010

Może po prostu walnięty masz czujnik albo wskaźnik. Jeśli temperatura silnika zdaje się Tobie być ok to nie ma innej opcji. Oszukuje czujnik albo wskaźnik. Żeby to sprawdzić musiałbyś mieć na podmianę.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:36, 01.12.2010

A z benzyniaka może być? czy jest jakaś inna impedencja czy coś? Bo się powiem szczerze na tym nie znam a znajomy ma rozbitego benzyniaka
  • 0

#6 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:42, 01.12.2010

Szczerze przyznam nie mam pojęcia czy jest jakaś różnica. Według manuala do mojego accorda na stykach wtyczki wchodzącej do czujnika powinno być około 5V przy włączonym zapłonie. Nie wiem czy u Ciebie tak samo. Powinieneś ściągnąć manuala do swojego modelu i tam zerknąć. Jeśli napięcie się nie zgadza to postępować dalej zgodnie z manualem. Jak już nauczysz się korzystać z manuala to większość napraw stanie się wręcz dziecinnie prosta. Co do czujnika od benzyniaka to możliwe, że są podobne.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:11, 02.12.2010

Spróbuje coś zrobić z tym czujnikiem ale niech trochę mróz odpuści bo mieszkam w najzimniejszym mieście w Polsce, chyba że do tego czasu ktoś mi napisze jak uwikłać się z tym problemem
  • 0

#8 Sebek

Sebek
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Biłgoraj
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 05.12.2010

Co do wskażnika to też obstawiam czujnik,a co do ogrzewania to moim zdaniem trzeba wymienić termostat bo on jest odpowiedzialny za nagrzewanie się silnika (krótki obieg).
  • 0
Sebek

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:36, 05.12.2010

W środę jestem umówiony u kolegi w warsztacie i się za to zabierzemy. Dam znać jak nam to wyszło, może komuś pomożemy:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq