Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regulacja podswietlenia wskazników - licznik


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:14, 30.11.2010

Czy ktoś rozbierał licznik, nie działa mi regulacja podświetlenia (mam dwa warianty min i max) chce się dostac do potencjometru i go wymienić, nie wiem jak ściągnąć ten blad aby nie uszkodzić wskazówek, czy one sa ściągane ?
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:03, 30.11.2010

Nie ma możliwości uszkodzenia wskazówek bo są one chronione przez szybkę.Ściągasz obudowę odkręcając dwie śrubki które są na górze.Po ściągnięciu obudowy odkręcasz śruby na których trzyma się licznik,a po wyjęciu licznika (odpinając z tyłu kostki) możesz dostać się do samych wskazówek odpinając z zaczepów szybkę.
  • 0

#3 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:30, 01.12.2010

Ze by dostać się do tego potencjometru muszę "rozgołocic" cały licznik, bo potencjometr jest od strony wskazówek (na płytce drukowanej) i ze by się do niego dostać muszę coś z nimi zrobić. Na początku roku próbowałem ale nie chciałem nic spierniczyć i to zostawiłem a teraz w zimę jak będę miał trochę czasu bym chciał ten potencjometr wymienić. Kwestia wyjęcia licznika to nie problem, gorzej z dostaniem się do wnętrza jego.
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:56, 01.12.2010

jak zdejmiesz "szybkę" uważaj na wskazówki bo łatwo je zahaczyć np rękawem itp

jeśli nie masz ogrzewanego garażu, to może poczekaj z tą pierdołą jak zrobi się cieplej.
Teraz plastik twardy i sztywny. Dużo łatwiej go uszkodzić.

http://japancars.ru/...=B__1210&s=0.45

może Ci pomoże
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:26, 01.12.2010

kardas, właśnie o to mi chodzi jak te zegary ściągnąć ?
Czy w te zegary z wskazówkami sa tylko wpięte w płytę, czy lutowane ?
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:57, 02.12.2010

Czy w te zegary z wskazówkami sa tylko wpięte w płytę, czy lutowane ?

Same wskazówki są wciskane,a obręcze zegarów są przykręcane małymi śrubkami i mogą być delikatnie podklejone.
  • 0

#7 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:13, 02.12.2010

A te wskazówki to jak je ściągnę to maja jakieś prowadniczki ze by w te same miejsce weszły czy cos takiego ?
Ze by nie było takiej sytuacji ze mam 3tys/obr a wskazuje 5 itp.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq