Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wyciek gazu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:43, 30.11.2010

witka, moja instalka to stag 4 zavoli oraz magic jet, accord coupe. wszystko chodziło fajnie i chodzi ale czasem po zgaszeniu auta słychac gdzies z pod maski tak dwa razy jakby cos spuszczało gaz takie bzii na dwie sek i potem drugi raz troszke krócej. i zaraz po tym czuc gaz koło samochodu. co to moze byc czy to normalne? dodam ze wymieniałem płyn chlodniczy i moze to przez to, przy wymianie odpowietrzałem układ odpowietrznikiem na termostacie.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:59, 30.11.2010

slasz129, to nie jest normalne. Teraz jak jest chłodniej twardnieją gumowe węże od LPG i mogą pojawić się nieszczelności. To ewidentnie wskazuje na nieszczelną instalację. Kup sobie tester np. taki http://allegro.pl/te...1325726697.html lub sprawdź płynem do naczyń. Nanosisz na wszystkie łączenia i patrzysz czy lecą bąbelki jak tak to uszczelniasz dokręcając zaciski. Lub po prostu podjedź do gazownika.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 13:23, 30.11.2010

nie znam sie ale czy jesli było by cos nie szczelne to nie było by czuc gazu cały czas jak np jade lub auto stoi czy itp. a tu jest tylko takie bziii jak zgasze silnik na dwie sek, drugi raz i potem spokój
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:35, 30.11.2010

Podczas jazdy nawet spora nieszczelność nie będzie odczuwalna tylko na postoju. Jeżeli po zgaszeniu autka czujesz LPG to na pewno jest coś nie tak.

[ Dodano: 2010-11-30, 13:36 ]
Chyba że już masz sporo najechane na instalacji i się reduktor przybrudził.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:54, 30.11.2010

A jeżeli wykryjesz gdzieś tą nieszczelność to wystarczy odkręcić cybant zdjąć gumowy wężyk (być może spękana końcówka od zacisku) i obciąć go z 1 cm.Z powrotem go naciągnąć i zacisnąć-zakręcić cybant-powinno być dobrze.
  • 0

#6 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:27, 30.11.2010

a jesli nie zawsze to sie dzieje, tzn czasem gasze auto i nic. a to sprawia takie wrazenie ze jakby gazu było za duzo i układ go przez chwilke wydala czy cos?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#7 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:45, 30.11.2010

To trzeba sprawdzić bo pozostaje gdybanie - może elektrozawór się przycina i nie domyka może coś ....
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#8 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:32, 30.11.2010

Koledzy przecież gośc ma zavolika i jak nie ma założonego elektrozaworu zaraz za reduktorem to przy pałowaniu zavolak przecież pierdzi (muczy) i wszyscy o tym wiedą więc nie straszcie gościa że ma jakis przeciek, tylko niech dołoży sobie elektrozawór przy reduktorze i będzie ok.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#9 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 23:30, 30.11.2010

pojade jeszcze do znajomego gazownika i zapytam czy to faktycznie może byc, a jak cos to gdzie ten elektrozawór trzeba założyc przed reduktorem czy za
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#10 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:43, 01.12.2010

k cos to gdzie ten elektrozawór trzeba założyc przed reduktorem czy za

przed.... po co za ??
  • 0

#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:45, 02.12.2010

Koniec końców jedziemy jednak do gazownika,który za parę groszy sprawdza nam szczelność instalacji.Samemu można się pobawić,ale 100% gwarancji nie uzyskamy.
  • 0

#12 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:52, 02.12.2010

heh widziałem sie z gosciem co mi gaz zakładał i stwierdził ze o co chodzi z moim problemem nie ma pojecia, wiec moze faktycznie trzeba ten elektrozawór założyc
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#13 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:09, 02.12.2010

Kolego załuż i będziesz miał spokój, ja wcześniej w f20b6 miałem taki sam problem, po założeniu elektrozaworu problem znikł.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#14 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:50, 29.12.2010

witka, ostatnio jakos nie było czasu żeby rozwiązac sprawe wywalania gazu przez reduktor, ale teraz zauważyłem jeszcze cos co warto przedyskutować.
a jest tak jade sobie jakies powiedzmy kilknascie km silnik nagrzany itp wszystko spoko pracuje itp, i potem wyjeżdzam na wzniesienie i na tym wzniesieniu dodaje troszke więcej gazu wiadomo żeby nie zmulić autka, potem jest z górki i teraz tak: jade z górki troszke gazu daje a potem jest np coraz wieksza góra i puszczam noge z gazu np na 4 biegu i po kilku sekundach takiej jazdy czuć gaz w samochodzie. z góry jade bez gazu na biegu i może cos jest nie tak z tym reduktorem. moje teoria laika brzmi że moze jak reduktro ma gaz w sobie a silnik go nie potrzebuje bo jade z góry na biegu to reduktor wywala ten gaz bo ma go naddatek a silnik wtedy gazu nie bierze? co z tym zrobic może ma to jakieś powiazanie z tym ze po jezdzie i zgaszeniu autka też reduktro chyba wywala gaz z siebie, bo go nie potrzebuje, tak jak przy jezdzie z górki? moze jakas wada fabryczna reduktora zavoli?
ogólnie instalka ma przejechane jakies 9tys km, i reduktor mam ten mocniejszy chyba do 250KM, więc raczej sie nie zuzył.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#15 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:06, 29.12.2010

reduktor mam ten mocniejszy chyba do 250KM, więc raczej sie nie zuzył.

Co ma piernik do wiatraka? Reduktor może się ZEPSUĆ po 5km, każdy czy to do 90KM czy do 200KM

Opisz jakie podzespoły są w instalacji, a najlepiej daj fotki.

Reduktor może puszczać gaz przez wężyk idąc do kolektora (podciśnienie). Jeżeli jest sekwencja, to wtryskiwacze mogą się nie domykać (przy hamowaniu silnikiem nie ma prawa gaz/benzyna dostawać się do kolektora). Jeżeli IIgen, to albo zła regulacja kroków albo uszkodzenie zaworu krokowego.

Kolego, jak ten Twój gazmen to dupa wołowa, to masz w polecanych fachowca.

MULTISERWIS S.C.
Chruściel Marcin, Dłużeń Marcin
Niwiska 25
36-147 Niwiska
multiserwis.sc@prokonto.pl
tel. 604 789 347

43km tylko!!! Umów się i niech Ci chłopaki zrobią.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq