XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poszarpywanie na LPG.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:17, 28.11.2010
pacjent to accord z silnikiem F20Z1 z instalacją sekwencyjną,listwa wtryskowa to REG Fast OMVL DREAM,niestety nie znam średnicy dysz.Na benzynie auto jezdzi bez najmniejszych problemów,na LPG też calkiem dobrze poza brakiem płynności jazdy,jadąc ze stała prędkoscią przy mocnym dodaniu gazu auto bardzo ładnie przyśpiesza czasem szarpnie 1-2 razy, jednak przy delikatnym dodaniu poszarpuje znacznie mocniej.Cały układ zapłonowy wymieniony na nowy,zawory wyregulowane-czy problem jest w regulacji/konfiguracji instalacji
#2
Napisano 19:56, 28.11.2010
MAZOWIECKIE
-Marek
Warszawa ul.Modlińska 264a
tel.605-676-076
#3
Napisano 21:03, 28.11.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:14, 28.11.2010
#5
Napisano 23:00, 28.11.2010
Jaki sterownik i reduktor?
Do zobaczenia na trasie.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:00, 29.11.2010
[ Dodano: 2010-12-02, 16:09 ]
Zadzwoń umów się powołaj na nasze forum:
MAZOWIECKIE
-Marek
Warszawa ul.Modlińska 264a
tel.605-676-076
Dzięki,jestem juz umówiony z panem Markiem na regulacje.Zobaczymy w czym jest problem.
[ Dodano: 2010-12-19, 10:28 ]
Problem został rozwiązany,pojechałem do pana Marka zeby zdiagnozował w czym jest problem-stwierdził że obecna listwa wtryskowa nie bedzie dobrze współpracowała z tym sterownikiem tylko poprawnosć działania zapewni oryginalna listwa BIGAS, ale postara się cos poprawic,byłem przekonany ze podłączy laptopa wsiadziemy w auto i będziemy korygowac ustawienia w czasie jazdy-usłyszałem ze to jest za stary sterownik żeby tak regulowac i zrobi to na miejscu hmmm :-/ .Mówie ok zobaczymy-wprowadzone były 3 korekty mapy,owszem poprawa nastąpiła ale do ideału było daleko-po 3 korekcie stwierdziłem że nic więcej nie uzyskamy w ten sposob regulując,grzecznie podziękowałem i zapłaciłem.Temat nie dawał mi spokoju,wkońcu znalazłem osobe która podłączyła latopa i ruszyliśmy autem zobaczyc co można zrobic.Okazało się bez problemu można korygowac dawki w czasie jazdy w kazdym zakresie obrotów i obciazenia z aktualnym odczytem sondy lambda-wystarczyło 30 min jazdy aby skorygowac całkowicie niedogdnosci które występowaly.Tym sposobem zaoszczędziłem 550 zl na listwe BIGAS bez której ponoć ten sterownik nię będzie dobrze działał
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych