XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Automatyczne blokowanie drzwi + światła dzienne
#1
Napisano 16:53, 31.12.2008
Czy ktoś z forumowiczów wie czy w nowym Accordzie da się włączyć/ustawić automatyczne włączanie świateł i blokowanie zamków podczas jazdy?
Coś mi się obiło o uszy, że do świateł dziennych należy zamontować dodatkowy moduł. Czy to prawda? A co z zamkiem centralnym?
Dodam, że mam fabryczny autoalarm.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#2
Napisano 17:24, 31.12.2008
[piękne auto posiadasz]
#3
Napisano 17:47, 31.12.2008
Mam kontakt z autami z Litwy i rzeczywiście we wszystkich światła włączają się automatycznie, ale pytanie czy oni to montują dodatkowo, czy takie przypływają. Jeśli są fabrycznie takie to może i w wersjach polskich się da.Ogólnie auta sprzedawane na rynek skandynawski mają "automat" do światek. Nie mówię o Hondzie, tylko o wszystkich markach. Wiem np. że w Vectrze B jest miejsce na dodatkowy przekaźnik, trzeba jeszcze wstawić bezpiecznik i działa. Ciężko powiedzieć coś o nowym Accordzie, bo tego auta jeszcze nikt nie "rozpracowywał". Co do ryglowania drzwi to może w USA, to jest standard?
Dzięki. Też mi się bardzo podoba.[piękne auto posiadasz]
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:25, 31.12.2008
Wiec tak, jesli chodzi o automatyczne wlaczanie swiatel, to potrzebujesz modul. W Honda Plaza na Malowniczej kosztuje to (z montazem) 370 pln.
A co do automatycznego ryglowania drzwi, to... kolejny modul. Nie wiem ile kosztuje.
Pozdrawiam,
TomyLee
#5
Napisano 18:27, 31.12.2008
A co do ryglowania automatycznego, nie wiem co to jest, ale u mnie jak przekrocze 20km/h, po ruszeniu, slychac zawsze takie "pyk" czy "cyk". Ciekawe co to, bo bolce nie opadaja. Moze to ryglowania tylko jakis "tajne"
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 19:05, 31.12.2008
No to potwierdza się to co pisałem w pierwszym poście.ntgale widze, ze masz te same watpliwosci co ja.
Wiec tak, jesli chodzi o automatyczne wlaczanie swiatel, to potrzebujesz modul. W Honda Plaza na Malowniczej kosztuje to (z montazem) 370 pln.
No to kolejna niezbyt dobra wiadomość.A co do automatycznego ryglowania drzwi, to... kolejny modul. Nie wiem ile kosztuje...
Też mi to chodzi po głowieChyba najprostszym sposobem zrobienia sobie swiatel wlaczanych automatycznie jest zaslepienie czujki zmierzchu i ustawienia przelacznika na AUTO. ...
Ale liczyłem na coś co działało by mniej więcej tak:
- światła zawsze włączone, ale podświetlenie deski włącza się po przekręceniu włącznika w jakiejkolwiek pozycji poza pozycyjnymi
- ustawiam włącznik w pozycje Auto
Efekt jest taki, że przy zawsze włączonych światłach podświetlenie deski włącza mi się gdy czujnik zmroku wykryje taką potrzebę. Pozostaje pytanie czy tak się w Hondzie da nawet po dokupieniu modułu?
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#7
Napisano 20:19, 31.12.2008
Teoretycznie główna różnica to dodatkowy przekaźnik (Daytime running lights relay). Sądzę, że w Twoim Accordzie jest podobnie, skoro widuje wersje z automatem i bez. Sądzę, że ten moduł co kolega napisał, to może być ten przekaźnik tylko.
Jednak w wersji z automatem sterowanie przekaźnikiem jest z "minikomputera" (multiplex control unit), więc nie wiem czy wpięcie przekaźnika załatwia sprawę. Inny może też być przełącznik świateł, ten przy kierownicy.
Co do Twojego auta, to totalne gdybanie, gdyż żadne serwisówki jeszcze nie wypłynęły.
Ogólnie sterowanie po multipleksie to wróg wszelkich usprawnień małym kosztem. Cena postępu w motoryzacji.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:07, 01.01.2009
Chyba najprostszym sposobem zrobienia sobie swiatel wlaczanych automatycznie jest zaslepienie czujki zmierzchu i ustawienia przelacznika na AUTO.
A co do ryglowania automatycznego, nie wiem co to jest, ale u mnie jak przekrocze 20km/h, po ruszeniu, slychac zawsze takie "pyk" czy "cyk". Ciekawe co to, bo bolce nie opadaja. Moze to ryglowania tylko jakis "tajne"
Mikolaj, no wlasnie tego mi brakuje w mojej VIIIgen. bez wzgledu na predkosc brak jest 'pyk' czy cyk', niestety.
A fukcja przydatna w naszych warunkach (tez niestety!).
W poszukiwaniu mozliwosci wlaczenia (tak jak to w innych makrach jest mozliwe) spedzilem nie malo czasu (znaczy instrukcje czytalem i nic. Rozmowa z serwisem dostarczyla mi infomacji jak wspomnialem: mozliwe, ale potrzeba dolozyc 'modul sterujacy'.
[ Dodano: 2009-01-01, 21:03 ]
Sądzę, że ten moduł co kolega napisał, to może być ten przekaźnik tylko.
Dokladnie tak, modul oferowany w serwisie powoduje zalaczenie swiatel mijania 'na stale'. W praktyce wyglada to tak: po uruchomieniu silnika, swiatla mijania - niezaleznie od polozenia przelacznika - zostaja wlaczone.
Ich wylaczenie jest mozliwe dopiero po wylaczeniu silnika. Nie jest to wygodne w przypadku, gdy (zima) siedzimy w uruchomionym samochodzie.
#9
Napisano 22:09, 05.01.2009
Niestety trzeba będzie się przyzwyczaić i ewentualnie czekać na jakieś przecieki....Co do Twojego auta, to totalne gdybanie, gdyż żadne serwisówki jeszcze nie wypłynęły.
Ogólnie sterowanie po multipleksie to wróg wszelkich usprawnień małym kosztem. Cena postępu w motoryzacji.
Zauważam jednak plusy braku świateł włączonych na stałe. Otóż ksenony nie bardzo lubią często włączanie i wyłączanie. Zatem przy jeździe np. do garażu mogę spokojnie oświetlać drogę halogenami (je też czasem trzeba używać )
Do tematu chyba jednak trzeba będzie wrócić przy mocnym słońcu. Regulacja jasności podświetlenia może okazać się niewystarczająca.
Z tego co piszesz i o czym rozmawialiśmy nie działa to tak jak bym chciał. Jak napisałem wyżej ze światłami chyba sobie daruję, aż do momentu, gdy mocne letnie słońce mi będzie uniemożliwiać odczytywanie informacji z wyświetlaczy.Dokladnie tak, modul oferowany w serwisie powoduje zalaczenie swiatel mijania 'na stale'. W praktyce wyglada to tak: po uruchomieniu silnika, swiatla mijania - niezaleznie od polozenia przelacznika - zostaja wlaczone.
Ich wylaczenie jest mozliwe dopiero po wylaczeniu silnika. Nie jest to wygodne w przypadku, gdy (zima) siedzimy w uruchomionym samochodzie.
Pozostaje jeszcze kwestia modułu sterowania centralnym zamkiem. Chyba pofatyguję się do serwisu.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:38, 10.03.2009
Jest jeszcze jedna denerwująca rzecz, a mianowicie wymóg potwierdzenia ostrzeżeń nawigacji po odpaleniu auta za każdym razem inaczej ekran całkowicie gaśnie - ciekawe czy da się to jakoś usunąć?
#11
Napisano 19:55, 10.03.2009
Tak samo to chyba działa w VII gen + naviDodatkowo w wersji z nawigacją w pozycji przy włączonych światłach, ekran nawigacji zawsze przechodzi w stan nocny (oczywiście przy nastawach nawigacji na AUTO) co jest upierdliwe przy jeździe w dzień, trzeba za każdym razem przełączać ekran na dzień, lub ustawić nastawy nawigacji na dzień na stałe wtedy znów trzeba po zmierzchu przełączać na noc... Niestety ot taka niedoróbka...
andref
#12
Napisano 21:56, 10.03.2009
To chyba coraz bardziej się cieszę, że nie kupowałem nawigacji (Garmin w komórce sam się przełącza na tryb nocny).Dodatkowo w wersji z nawigacją w pozycji przy włączonych światłach, ekran nawigacji zawsze przechodzi w stan nocny (oczywiście przy nastawach nawigacji na AUTO) co jest upierdliwe przy jeździe w dzień, trzeba za każdym razem przełączać ekran na dzień, lub ustawić nastawy nawigacji na dzień na stałe wtedy znów trzeba po zmierzchu przełączać na noc... Niestety ot taka niedoróbka...
Jest jeszcze jedna denerwująca rzecz, a mianowicie wymóg potwierdzenia ostrzeżeń nawigacji po odpaleniu auta za każdym razem inaczej ekran całkowicie gaśnie - ciekawe czy da się to jakoś usunąć?
Dowiedziałem się, że niestety ale nie da się ustawić/przerobić instalacji tak aby światła dzienne włączały się bez przełączania podświetlenia wnętrza w tryb nocny (co jakiś czas mam okazję przejechać się VII w wersji skandynawskiej a tam światła włączają się automatycznie, ale bez podświetlenia wnętrza - to włącza się po przełączeniu włącznika w pozycję świateł mijania).
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#13
Napisano 14:17, 13.05.2009
W Honda Wyszomirski w Siedlcach automatyczne światła kosztują 250 PLN. Podobno jest to kwestia przeprogramowania komputera. Nie wiem czy potrafią wydzielić oświetlenie wnętrza.
Potwierdzili mi też, że nie ma opcji na automatyczne ryglowanie zamków.
Tak na marginesie to mnie bardzo Wyszomirski do siebie przekonuje zarówno jakością obsługi, czasem serwisowania jak i cenami.
- Nie synku, to diesel...
#14
Napisano 19:26, 13.05.2009
No gdyby to było przeprogramowanie komputera to już lepiej brzmi. Ja wiem o dodatkowym module a ten nie umożliwia oddzielenia oświetlenia deski.a ja mam newsa
W Honda Wyszomirski w Siedlcach automatyczne światła kosztują 250 PLN. Podobno jest to kwestia przeprogramowania komputera. Nie wiem czy potrafią wydzielić oświetlenie wnętrza.
Potwierdzili mi też, że nie ma opcji na automatyczne ryglowanie zamków.
Tak na marginesie to mnie bardzo Wyszomirski do siebie przekonuje zarówno jakością obsługi, czasem serwisowania jak i cenami.
P.S.
Masz jakiś kontakt do tamtejszego elektryka?
[ Dodano: 2009-05-16, 01:35 ]
Trochę poszukałem w necie i... okazuje się, że to czego ten wątek dotyczy jest idealnie opracowane w Acura TSX 2gen., czyli bliźniak naszych aut.
Pierwsza rzecz, czyli światła dzienne rozwiązane poprzez świecenie lamp świateł drogowych ale z mniejszą mocą (ściemnione). Przy włączniku świateł w pozycji OFF lub pozycyjnych świecą lampy świateł długich oraz lampka świateł długich z mniejszą mocą. U nas znane jako światła kanadyjskie.
Co do blokady drzwi, to sprawa jest jeszcze prostsza. Zobaczcie jakie opcje ma komputer uruchamiany na postoju:
Ciekawe jak bardzo różni się komputer i oprogramowanie TSX'a i Accord'a.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#15
Napisano 23:52, 10.06.2009
Zastanawiał się ktoś może nad montażem świateł do jazdy dziennej? Czy Honda oferuje w ogóle coś takiego? Zużycie prądu nie będzie chyba dużo niższe niż xenonów, ale przedłuży ich żywotność... Czy światła z tyłu również muszą się wówczas świecić, czy wystarczą same dzienne z przodu?