Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja układu wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:23, 09.11.2010

Witam!!!

Gdy w czwartek grzebałem w rozruszniku (czyszczenie i wymiana części), odkryłem wyciek z układu wspomagania. Płyn ucieka mi z pompy oraz z chłodnicy płynu. Jeśli chodzi o chłodnicę to rozwiązaniem mojego problemu jest wymiana wężyków połączeniowych (części 2x nr.11 i nr.12 w EPC) oraz cybantów - z tym nie ma problemu, zakupię sobie takie w sklepie moto (w ASO nr. 11 - 56zł netto, nr.12 - trzydzieści pare zł netto). Jeśli chodzi o pompę to zamówiłem już sobie wszystkie uszczelki (98zł brutto) i pozostaje temat dwóch łożysk wewnątrz. Nr. 14 (EPC) igiełkowe (ASO 59zł netto) sobie odpuszczam, bo jemu nie powinno się nic stać. Nr. 15 (EPC) to łożysko o nietypowym rozmiarze 15x38x12 (ASO 91zł netto) i w tym widzę problem. Szukam w różnych hurtowniach dookoła i udało mi się namierzyć takie w Stelpolu za 59zł brutto + wysyłka. Czy ktoś z Was już kupował takie łożysko poza ASO i udało mu się namierzyć je taniej?? Jak poczytałem to do civica lub nowszych generacji acco można dostać taniej.

Ps. Wiem, że używaną pompę można kupić taniej (~50zł), ale nikt nie da mi gwarancji, że będzie sprawna, długo wytrzyma i nie będzie miała "bić" na kole.

Dołączona grafika
Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:04, 10.11.2010

klik
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 11.11.2010

Dziękuję, instrukcję już widziałem. Chodzi mi o łożysko do Vgen, o wymiarach 15x38x12. W VIgen wymiary łożyska kulkowego to 17x40x12 (wg. EPC), czyli łożysko 6203z, więc to raczej nie tędy droga. Do VIgen łożysko kosztuje około 12zł, do Vgen około 60-70zł. Ja szukam miejsca, gdzie dostanę je taniej, choć o połowę.

---edit---

W końcu znalazłem odpowiednie łożysko w przystępnej cenie. Łożysko o wymiarach 15x38x12 NTN SCO299LUZCS24 dostępne w cenie 47,16zł lub NEUTR SCO299ZUL dostępne w cenie 18,47zł. Łożyska te sprzedaje firma Albeco. http://www.albeco.com.pl
Widziałem u n ich także na wystawce piastę tylną do Hondy (z łożyskiem NTN), ale nie pytałem o cenę. Mam nadzieję, że komuś to pomoże.
  • 0

#4 kemor79

kemor79
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 05.06.2012

podłącze sie tu bo nie chcę zakładac nowego tematu.
Dam radę wymienić chłodnice wspomagania w 7gen. bez sciągania zderzaka? ,czekam na paczke z chłodnica i widziałem żę wężę nie są zakuwane tylko na obejmy więc tu nie będzie problemu ale nie wiem czy tam przed chłodnicą klimy iest wystarczjąco miejsca n dojście bez sciągania zderzaka. dziękuje za rady i pozdrawiam
  • 0

#5 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:04, 06.06.2012

Nie wiem, czy jest to możliwe bez ściągania, nie widziałem VIIgen pod zderzakiem, ale podejrzewam, że nie. Ściągnij zderzak - to nic strasznego, a będziesz miał dostęp do wszystkiego i sprawdzisz sobie dokładnie wszelkie połączenia, wężyki i rurki. Ściągnięcie zderzaka to jakieś 15 minut roboty, zrobisz to pod domem/blokiem/etc., a naprawdę warto sobie ułatwić robotę i zrobić to porządnie. Bez ściągania i tak pewnie trza odkręcić osłonę silnika, a to już masz połowę roboty i czas, który zaoszczędzisz na nie ściąganiu zderzaka, to stracisz na gmeraniu ręką pod zderzakiem.
  • 0
<p>Obecnie Accord VII CM1 2.0 Sport '06.</p>
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>

#6 kemor79

kemor79
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 20.06.2012

chłodniczka wymieniona( udało się bez ściągania zderzaka) i zalałem układ olejem http://www.halfords....tegoryId_255219 powiedzcie czy on jest ok do accorda 7gen bo potrzebowałem na szybko a pod nosem mam ten sklep i dobrali mi własnie taki olej .dziękuje za pomoc i podpowiedzi ;-)
  • 0

#7 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:39, 20.06.2012

Honda mówi oficjalnie, że wolno używać tylko oryginalnego Honda Power Steering Fluid (PSF), do dostania w ASO. Nie wiem czy warto ryzykować wlewanie jakiegoś uniwersalnego płynu.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#8 kemor79

kemor79
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 21.06.2012

no dobra to jak bym chciał teraz spuscić ten olej i nalać tego oryginału z aso to jak to zrobić? moge sam spuścic a w aso tylko kupić olej czy zostawiać auto i niech oni to zrobią ( jakie mniej więcej to koszty a aso w uk - ktoś to robił tu??)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq