Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czy reduktor AC R-01 da radę obrobić silnik K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:27, 08.11.2010

Koledzy mam pytanko do fachowców, od jakiegos czasu śmigam na zestawie stag 300premium wtryski magic jet i nieszczęsnu reduktor magic III, ogólnie nie ma tragedii jeździ to dość dobrze pali w normie troszke słabo reaguje na pedał przyśpieszenia przy bucie , ale chcę wymienic reduktor gdyż nie mam zamiaru zagotować motoru gdzieś na trasie, czytałem o reduktorach wiele postów i przypadł mi do gustu AC R-01 ten poprawiony, co o nim sądzicie, czekam na podpowiedzi,dzięki.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:24, 08.11.2010

Ale on jest wg. danych do 150 KM a Ty masz u siebie wg. fabryki 155 :-(( a gdzie zapas ?
  • 0

#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:09, 08.11.2010

Ale on jest wg. danych do 150 KM a Ty masz u siebie wg. fabryki 155 :-( ( a gdzie zapas ?

Spokojnie:
http://80.54.238.237...reduktor-ac,84/
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:23, 08.11.2010

Hmmm, ja znalazłem dane na innej stronce... : http://www.ac.com.pl...reduktor-ac-r01
  • 0

#5 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:21, 09.11.2010

Koledzy ten poprawiony jest z czarnym deklem z jednej strony, i podobno spokojnie obrabia 180 kucy, ale czy jest ktos na forum co śmiga na takim reduktorze, jak termika, ciśnienie a przedewszystkim reakcja na pedał gazu i czy nie ma w nim zagrożenia pierdem do ukladu chłodzenia.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:29, 09.11.2010

czy jest ktos na forum co śmiga na takim reduktorze,

Raczej nie ma
  • 0

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:17, 09.11.2010

Fachowcy stwierdzili, że to co podaje AC, czyli 150KM jest zaniżone. Ten reduktor spokojnie robi więcej (170KM - chyba, nie pamiętam dokładnie), więc można śmiało montować. Spadków ciśnienia nie ma za bardzo. Z termiką słabiej (jak długo będziemy długo butować, to zejdzie nam temperatura gazu do 10st). Poza tym ten reduktor obrobi taką moc na miedzi 6mm, co przy Magic III nie jest już takie oczywiste. Jeżeli będzie montował kto zna się na rzeczy, to śmiało można dawać Magic III, po warunkiem, że będzie porządne zasilenie w gaz (wielozawór super, miedź 8mm lub odpowiednik Faro).
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:50, 09.11.2010

Pablo.see ja mam założonego magic III w swojej hance (k20a6), ale boje się że jak mi puści bąka w trasie to uszkodzę motor i dlatego chcę wymienic magica na coś bezpieczniejszego, stąd moje pytanie odnośnie AC R-01.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:53, 09.11.2010

A kiedy był montowany ten Magic? Boisz się, że puści gaz do układu chłodzenia?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:06, 09.11.2010

Kolego mam na tym reduktorze zrobione ok 5kkm a zakładany był dwa miechy temu, ale boje sie zimy i niskich temperatur bo wiadomo, że uszczelnienie czyli oringi w reduktorze drewnieją na mrozie a ja dojeżdżam do pracy codziennie, ale dystans pokonywany to tylko 6km stąd moje obawy.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq