XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
łopatki do zmiany biegów przy kierownicy w VIII generacji
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:29, 07.11.2010
#2
Napisano 23:06, 07.11.2010
Jeździłem tylko 2.0 z tymi łopatkami i o tyle poprawiają osiągi, że sam wybierasz kiedy i jaki bieg włączyć, poza tym na nic innego nie licz. Łopatki są na pewno w Exec i chyba Elegance ale to sprawdź w cenniku - jest taka opcja.Mam pytanie do posiadaczy takowego wynalazku jak w temacie. Szczególnie interesuje mnie ich działanie z silnikiem 2.4 benzyna. Chodzi mi również o to, czy są one zawsze w wersji z automatem np. w wersji executiv. Czy posługiwanie się nimi daje choć w części poprawę osiągów w stosunku do pracy samego automatu?
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:24, 07.11.2010
ntgale Czemu piszesz "na nic innego nie licz" jeśli mam możliwość decydowania o tym kiedy zmieniam bieg, to mam chyba większą kontrolę nad wydajnością, czy nie tak?
#4
Napisano 10:31, 08.11.2010
#5
Napisano 21:17, 08.11.2010
To co jest dobre w ręcznym wyborze biegu w tym automacie to możliwość jazdy do odcięcia i automat nie zmienia sam biegu.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:13, 08.11.2010
blackfly - tak swoją drogą to jesteśmy sąsiadami
#7
Napisano 22:18, 08.11.2010
zle byc nie powinno bo automaty z hondy sa dosyc przyjemne w obsludze jednak jezeli chodzi o osiagi to niestety 2.0 w manualu wypada lepiej niz 2.4 w automacie w VIIgen w VIII pewnie jest inaczej chocby dlatego ze silnik w 2.0 jest nieco bardziej zamulony niz K20A6 czy K20Z2.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:29, 08.11.2010
#9
Napisano 23:42, 08.11.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:17, 09.11.2010
#11
Napisano 20:38, 09.11.2010
to co pisze blackfly jest prawdą tylko dla trybu drive ("automat zmienia wedle uznania, ale można mu pomóc"). w trybie s(ekwencyjnym) masz pełną kontrolę nad tym na jakim jedziesz biegu z wyjątkiem zatrzymania się, gdzie automat sam zredukuje do 1. no i sekwencja jest "idioto-odporna", tzn. nie pozwoli Ci zredukować do 1dynki przy 200kmh
różnica w osiągach jest tylko jedna. w trybie sekwencyjnym możesz wejść w czerwone pole. drive ci na to nie pozwoli.
szybkość zmiany biegu jest zadowalająca, zmiana biegu trwa niecałą sekundę (z tym, że raczej 0,9 niż 0,5). szybkość reakcji na użycie łopatki też jest zadowalająca, (oceniam że na rozgrzanym samochodzie, od czasu użycia łopatki do zmiany biegu mieścisz się w 1 sekundzie).
do DSG czy innych tego typu skrzyni porównywać nie ma sensu. inna technologia (my mamy klasyczny automat z konwerterem momentu, dsg to tak naprawdę manual z dwoma sprzęgłami sterowany przez komputer). no i one robią to w mniej niż 0,4 sek. porównanie do manuala - zależy od umiejętności kierowcy używającego manuala
no i jeszcze jedno:
Erva: "Faktem jest, że u naszych dealerów wersje są "skrojone" na nasz rynek."
jest prawdą tylko dla gołej wersji. Wersje topowe mają to samo wyposażenie (zbadałem temat przed zakupem swojego). gorzej jest na litwie, łotwie i na wschód od naszego pięknego kraju. z tym, że u nich wersje inaczej się nazywają. oczywiście z type-s jest inaczej, bo na zachodzie dają mu automat nie pamiętam czy w pl dają do nich navi. na zachodzie jest taka opcja.
osobiscie uważam, że type-s = exec 2.4 (ten sam silnik, te same osiągi) no ale za to jest dużo ładniejszy
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:03, 09.11.2010
unpredictable, - za to masz szyberdach, klimę i navi:-) ja mam zamiar navi sobie dołożyć i odpowiednie nagłośnienie w jakiejś porządnej firmie która się tym zajmuje. Kilka lat temu pojechałem już z poprzednim autem na taką imprezę, wszystko uzgodniłem, ale gwizdnęli mi auto z pod restauracji:-) najdroższa ryba jaką kiedykolwiek w życiu jadłem. Może tym razem się uda:-)
#13
Napisano 20:57, 10.11.2010
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#14
Napisano 22:14, 10.11.2010
zmiana biegów via manetka jest porównywalna ze sprawną zmianą w manualu (bez jakiegoś szarpania, czy coś).
plus na automat - moc de facto idzie non stop - nie ma przerwy w przyśpieszeniu, ale to jest spokojniejsze (dłuższe przełożenia).
automat, tak jak już napisano, zrzuci biegi w dół (nie dopuści do zduszenia motoru), ale z drugiej strony nie wrzuci wyższego biegu (będzie waliła odcinka).
- Nie synku, to diesel...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych