Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wysokie zuzycie paliwa 1,8 VTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:40, 07.11.2010

Koledzy co moze być przyczyna spalania accord 1,8 VTEC 136KM 2000r miasto 14-15L trasa 10L. Jakis czas temu wymieniłem sondę było OK. Teraz znowu spalanie wariuje. Czy moze to byc EGR, czy termostat? Wkaznik temperatury po maks nagrzaniu pokazuje pomiedzy ćwiartką a połową. Proszę o pomoc może juz przerabialiscie taki temat!!!!
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:50, 07.11.2010

Na jaką sondę wymieniałeś (firma)? Spalanie faktycznie masakra...Napiszę o zaworach, filtrze powietrza ale to abecadło i pewnie sprawdzałeś? Może którys wtryskiwacz "leje" a sonda nie wykrywa bo uśrednia wynik ze spalania z wszystkich garów a mimo to spalanie jest duże?
  • 0

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:51, 07.11.2010

tylko duże spalanie? JAkieś błędy? inne objawy?
jak ostro się ciśnie to można spalić tyle ile piszesz, jak jeździsz?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:53, 07.11.2010

mi teraz udalo sie osiagnac wynik 9.8 L w miescie
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:08, 07.11.2010

Sonda NGK sygnowana do tego modelu (tylko bez kosci- teraz nie pamietam kodu), jazda delikatna max 3 tys obr. Zawory regulowane, wszystkie filtry wymienione. Błędów po wymianie sondy nie było. Znalazłem cos o EGR i o przepustnicy u kolegi Seth. Koledzy powiedzcie jeszcze jak wam pokazuje wskasnik od temp. Na analizatorze wyniki jak w nowym aucie...
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:14, 07.11.2010

wskaznik pokazuje poziom kreska dwie ponizej połowy,
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:49, 07.11.2010

Marcinm, a jak połączyłeś kable od sondy z kostką??
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:33, 07.11.2010

Kabelki podłączał elektryk który zajmuje sie japonczykami, ale po zmianie sondy bylo OK. Po dłuzszym czasie (okolo pol roku) spalanie znowu fiksuje.
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:20, 08.11.2010

problem znany, kupiony nowy zamiennik i po jakimś czasie zaczyna szwankować,
jeśli lutował to od temperatury luty szwankują, jeśli łączył to może warto rozłączyć i połączyć jeszcze raz
do tego lepiej zabezpieczyć, bo tam naprawdę są chu.owe warunki do pracy

robią się na tyle drobne zakłócenia na linii sonda->ECU, że komp tego nie wyłapuje, a spalanie sobie delikatnie rośnie

od siebie powiem tak, kup używkę, cena niewygórowana bo okolice 80-100pln i powinno być ok
zwróć uwagę żeby sprzedawca nie ciął kabli :!:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:25, 15.11.2010

Jak na razie wykonałem zabieg opisany na którejś ze stron forum przez Seth-a. Mianowicie przeczysciełem i rozruszałem zawór EGR (grzybek zaworu całkwowicie był zapiczony i zablokowany). Przeczyściłem tez przepustnicę. Zatankowałem do fulla i testuje spalanko. Wg mnie accordzik jest o wiele dynamiczniejszy w zakresie 2000-3000 obr/min, a spalanie-czas pokaże.
  • 0

#11 krys80

krys80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 19.11.2010

i jak u kolegi to spalanie teraz wyglada?
ja zrobilem ostatnio test i spalila mi 15l/100 w miescie - krotkie odcinki 5km do pracy i z powrotem, praktycznie caly czas korek - chwila jazdy - swiatla itd. Jazda do ok 3tys obr/min, spokojnie. Zadnych innych "zlych" objawow nie ma. Auto jest zrywne, nawet przy nizszych obrotach, silnik pracuje rowno, ladnie schodzi z ssania po rozgrzaniu, ECU zadnych bledow nie wskazuje, filtr powietrza czysty - wszystko jak nalezy, nie cisne, VTEC odczuwalny w swoich zakresach. Nie wiem jak do tego podejsc. Auto mam od miesiaca. Moze koledzy powiedzcie jak to u Was przy podobnym stylu jazdy wyglada?
  • 0

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:21, 20.11.2010

krotkie odcinki 5km do pracy i z powrotem, praktycznie caly czas korek - chwila jazdy - swiatla itd.


jak sporo tych korków to może i tyle łyknąć

temat o spalaniu masz gdzie indziej
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:21, 20.11.2010

Jak na razie chyba jest sporo lepiej. Nie wiem dokladnie jak wychodzi spalanie ale po wskazniku widac ze lepiej jeszcze troche zrobie km i zatankuje do fulla. Napisze Ci jak wyszlo spalanie. Ale widze ze warto przeczyscic EGR i przepustnice.
  • 0

#14 krys80

krys80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:45, 20.11.2010

jak sporo tych korków to może i tyle łyknąć


kardas tych korkow to mam chyba podobnie jak Ty;) centrum miasta rano, most dlugi, wyszynskiego o 16 itd;)
pzdr
  • 0

#15 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:47, 20.11.2010

to mi w Szczecinie pali 10,5 do 11,5 w zimie, jeżdżę w ciągu dnia
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq