Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wymiana zawieszenia przód


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lu1988

Lu1988
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:240000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 01.11.2010

Witam chialbym wymienic zawieszenie z przodu sam i chiałbym zapytać czy sa jakies problemy z wymianą amortyzatorów i czy cos jeszcze trzeba zmienić przy jednej operacji i jakie narzedzia będą mi potrzebne. Moze ktos juz opisał ten proces na jakims innym poście prosze o podpowiedz Pozdrawiam
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:22, 01.11.2010

Tutaj masz trochę:
http://www.accordklu...a659f245212c91c
  • 0

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:24, 01.11.2010

wymiana zawieszenia nie jest trudna, ale polecam wymienić osłony i odboje przy wymianie amorków. Problem może Ci się pojawić przy próbie wykręcenia amorka z widelca. Jest tam jedna śruba - nie pamiętam rozmiaru - która lubi się urwać. Dobrze jest to kilka dni moczyć np. naftą albo psikać jakimiś WD etc. Dopiero potem to odkręcać.
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:39, 01.11.2010

jak amortyzatory to nie ma folizofii:)

potrzebujesz klucze 12, 14, 17 i chyba 19 oraz imbusa 5 (ale to zalezy od amortyzatora), sciagacz do sprezyn.

podnosisz samochod najlepiej i najwygodniej jest jak go podniesiesz z obu stron jednoczesnie. (jezeli bedziesz uzywal ori podnosnika z bagaznika to podloz cos pod prog zeby wrazie czego auto nie spadlo na glebe.

odkrecasz z gory 5srub (3x 14 i 2x 12 od tej smiesznej rozporki. zdejmujesz kolo na dole odkrecasz 2 sruby jedna ktora trzyma amortyzator w tych "widelkach" a druga na dole gdzie widelki sa przymocowane do wahacza.

jak sie obawiasz wymiany i jesttes gdzies z dolej czesci slaska to podbij (mozesz nawet jutro) to wymienimy:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq