Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Buczenie przy 1500 obr. 2.2 ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:00, 25.10.2010

Witam,

Przy około 1500 obr. ma dziwne buczenie podobne do wyjącego łożyska odczuwalne na pedale gazu zaznaczam, iż wcześniej tego nie było. Powyżej i poniżej tych obrotów wszystko oki. Nie zależnie czy auto pracuje na biegu jałowym czy też jest w ruchu. Z tytułu iż auto ma przejechane 160 tys km wymieniałem pasek wilorowkowy, rolke napinacza, pompe wody, sprzęgło w alternatorze bo terkotało. Myślałem, że po wymianie tego układu napędzającego buczenie ucichnie ale niestety. Mam też do wymiany sprzęgło bo mi się ślizga między 2500 a 3000 obr może to coś związane z tą kwestią.
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:06, 25.10.2010

ja mam podobnie :shock: moje auto tez przy tych obrotach co wymieniles slychac takie odglosy
Co tm moze byc daj znac jak czegos sie dowiesz i ja cos napisze jak bede wiedziec
Pozrawiam ;-)
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:58, 26.10.2010

A powiedz mi jaki masz przebieg w autku i czy również masz problemy ze sprzęgłem ????
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:34, 30.10.2010

mam 160 tys km i nie mam zadnego problemu ze sprzeglem.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-11-07, 22:10 ]
A moze to pompa wspomagania jest uszkodzona i wydaje takie buczenie
Bo gdy oslu*cenzura*e silnik to wlasnie odglosy wskazuja na pompe
a co gdyby bym zdemontowal pasek moze by to wyjasnilo ta przyczyne
Pozdr
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:01, 09.11.2010

Właśnie tez się zastanawiałem czy to czasem nie pompa wspomagania bo tylko to mi zostało do zrobienie. Można spróbować zdemontować na chwilkę pasek i zobaczyć.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:17, 15.11.2010

jeszcze moze byc alternator buczy bo moze sie spalila ktoras z diod i "goni cewka" z tad ten odglos

Bede demontowac alternator i zobaczymy co po wymianie regulatora napicia
Pozdrawiam
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:41, 16.11.2010

Wiesz co ja miałem robiony alternator ale było wymieniane w nim sprzęgło. Chyba że elektryk, który to robił nie zajrzał czy inne rzeczy są w porządku.
  • 0

#8 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:54, 16.11.2010

Sugerowałbym zerknięcie na koło pasowe wału korbowego. Być może się zesrywa i zaczyna pracować jako jajo a nie okrąg. Jak zdejmiesz dolną prawą osłonę silnika (dojście od prawego nadkola) to je zobaczysz - zerknij, czy gumowy fragment nie jest gdzieś na obwodzie spękany, albo przesunięty i koło pasowe nie zachowuje kształtu okręgu. Jeśli zaczniesz podważać to nie powinno wykazywać żadnego ruchu i być sztywne.

Twoim oczom powinien okazać się taki widok:
http://allegro.pl/ho...1323403782.html
http://allegro.pl/no...91.html#gallery

Jak zobaczysz na żywo, to będziesz wiedział o co mi chodzi :mrgreen:

Poza tym może szumieć/buczeć rolka prowadząca napinacza, jeśli łożysko klękło.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:30, 30.01.2011

Hey znalazlem usterke z tym buczeniem :) wiec jest to kolektor wydechowy byl pekniety bardzo popularna usterka w accordach z spawanym kolektorem.
W autach 2 lata mlodszych zastosowano zeliwny kolektor wydechowy wiec tam ten problem jest z glowy..
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:43, 31.01.2011

Hmm to widzisz ja wymieniłem kolektor na żeliwny i nadal mam to buczenie :(
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:57, 16.02.2011

u mnie przy tego rodzaju obrotach słyszalne było dzwonienie z prawej strony auta niby takie metaliczne ale nie do konca, okazało sie, że wyrobił sie wieloklin na kielichu od przegubu przy półosi prawej.
  • 0

#12 sith69

sith69
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:WELLINGBOROUGH
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 25.02.2011

Witam
u mnie jest problem: buczenie nie do wytrzymania z tylu na pace w kombi...?
czy moze ktos z kolegow przerbial ten temat?
Honda Accord 2.2 i Ctdi 2007 rok
bede wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:48, 25.02.2011

Napisz coś więcej, kiedy buczy. Może to zwyczajnie łożysko w kole.
  • 0

#14 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:21, 25.02.2011

trzy opcje:
- wyzabkowana opona
- lozysko
- hamulce
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:44, 17.10.2011

Witam znalazlem usterke buczenia otoz to laczenie laczenia tlumika z katalizatorem sprezyny ktore sie tam znajduja byly juz zuzyte czego powodem byly uciekajace spaliny z laczenia i charakterystyczne budzenie
Pozdraiwam
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq