XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VSA i check engine
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:14, 17.10.2010
Od kilku dni dzieję się coś nie tak z moim Accordem. Przedwczoraj zauważyłem, że auto "buczy" przy różnych prędkościach od 50 do 120km/h. Po przejechaniu 120km zaświecił się check engine, który po wyłączeniu silnika zniknął, ale po pewnym czasie się znów pojawił. Wczoraj natomiast oprócz ciągle świecącego się check engine'a zaświecił się pomarańczowy trójkąt oraz VSA. Przy takim zestawie świecących kontrolek działo się również coś dziwnego polegającego na tym, że auto nie reagowało na dodawanie gazu( po wyłączeniu i ponownym włączeniu wszystko grało ale problem też jeszcze na odcinku 16 km się jeszcze raz ujawnił). Wyczytałem z innych postów na forum, że to może być między innymi czujnik przy piastach kół. Co ma do tego kontrolka CHECK ENGINE? Czy może to mieć związek ze zużywającymi się łożyskami piast kół a może buczenie jest wynikiem jakiejś usterki w automatycznej skrzyni choć nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów i stad zapalający się check engine? Pomocy koledzy!
#2
Napisano 10:43, 18.10.2010
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:05, 18.10.2010
Co do VSA, to spróbuj wyłączyć VSA i tak pojeździć. Zobacz czy się błąd pokaże czy nie.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:19, 19.10.2010
1. Zarżnięte prawe łożysko, które uszkodziło czujnik abs'u i stąd te kontrolki
2. Wywaliło również błąd "zbyt niskich obrotów niż zaprogramowane" czy coś w tym stylu - czyszczenie przepustnicy i krokowego. Jeśli się okaże że to nie pomoże to może się zaadoptuje do nowego filtra powietrza samo. Jeśli nie to trudno:)
3. Dobre samochody skończyły się produkować w 2000roku.
#5
Napisano 06:43, 20.10.2010
3. Dobre samochody skończyły się produkować w 2000roku.
Hania ma dobrą diagnostykę gdyby nie te błędy to koło by Ci się urwało a wtedy.........
ten błąd musisz skasować za pomocą kabelka Elm 327 lub jakiegoś testera co CAN ma lub innym profesjonalnym testerem bo zostanie w pamięci ale niczemu to nie przeszkadza. Wywaliło go pewnie przez to łożysko, po skasowaniu powinno wszystko być OK.2. Wywaliło również błąd "zbyt niskich obrotów niż zaprogramowane" czy coś w tym stylu - czyszczenie przepustnicy i krokowego. Jeśli się okaże że to nie pomoże to może się zaadoptuje do nowego filtra powietrza samo. Jeśli nie to trudno:)
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:04, 20.10.2010
3. Dobre samochody skończyły się produkować w 2000roku.
Hania ma dobrą diagnostykę gdyby nie te błędy to koło by Ci się urwało a wtedy.........ten błąd musisz skasować za pomocą kabelka Elm 327 lub jakiegoś testera co CAN ma lub innym profesjonalnym testerem bo zostanie w pamięci ale niczemu to nie przeszkadza. Wywaliło go pewnie przez to łożysko, po skasowaniu powinno wszystko być OK.2. Wywaliło również błąd "zbyt niskich obrotów niż zaprogramowane" czy coś w tym stylu - czyszczenie przepustnicy i krokowego. Jeśli się okaże że to nie pomoże to może się zaadoptuje do nowego filtra powietrza samo. Jeśli nie to trudno:)
Dokładnie ten błąd był przez łożyska.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych