Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

accord coupe 2.2ies 150km vs accord coupe 2.2 vtec 150km


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 furia

furia
  • Forumowicz
  • 13 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 22.12.2008

czy ktos wie czym sie roznia te dwa silniki oprocz zmiennej fazy rozrzadu , naogol vtec ma wiecej mocy prosze o opinie moze ktos jechal takimi ja osobiscie posiadam wersje es i jechalem vtec tylko ze automatem a w dodatku sedanem wiec nie moglem porownac tych dwoch

dzieki
furia

#2 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:14, 22.12.2008

Mam qpetę, ale rocznik 98, czyli odpowiednik europejskiej VI generacji. I pomimo oznaczenia 2.0i ES jest też vtec. Przy V gen. qpet spotkałem się z opinią, że 2.2 16-valve jest zdecydowanie lepszy (większa wytrzymałość, możliwość kręcenia mocy, etc.). Z vtec to chyba były tylko silniki 2.3, spotykane jedynie w amerykańskiej specyfikacji (mają kiepską opinię, zwłaszcza wałki rozrządu są słabe... podobno).

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#3 furia

furia
  • Forumowicz
  • 13 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 25.12.2008

ale z tego co mi wiadomo to 2,2 vtec tez byl w accordzie coupev
furia

#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:47, 25.12.2008

Accord 2.2 VTEC F22B1, rzeczywiście taki jest, ale czy to dobrze chodzi.... to nie wiem. Natomiast 2.0 VTEC to sprawdzony silnik, więc mogę polecić z czystym sumieniem.

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:27, 27.12.2008

czy ktos wie czym sie roznia te dwa silniki oprocz zmiennej fazy rozrzadu


Innym przebiegiem momentu oraz mocy. Vtec ma uelastyczniac silnik, czyli wygladzac przebegi mechaniczne silnika.

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:41, 18.02.2009

Witam,

posiadam manuala Coupe EX 2.2 VTEC SOHC F22B1 z 1994



jest to model sprzedawany na rynku usa.

wyroznia sie bogatym wyposazeniem w serii dwie poduszki,tempomat,szyberdach,abs,klima,tempomat,,zintegrowana antena w tylnej szybie oraz brakiem swiatel przeciwmgielnych i kieronkowskazow na przednich blotnikach.

mialem wersje ES 2,2 oraz LS 2,0 w automacie ale frajda z jazdy to EX manual !!! .polecam model SiR sprzedawany w Azji - 2,2 V-Tec DOHC


Accord Coupe EX 2,2 Vtec SOHC

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:02, 19.02.2009

F22B1 i F22B5 różnią się rzeczywiście tylko tym że B1 to VTEC z tym że na jednym wałku. Jeżeli chodzi o jazdę to nie zauważyłem żadnej różnicy.

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:05, 19.02.2009

w 1994 Honda starala sie utrzymac accordem ( zreszta z powodzeniem )pozycje lidera sprzedazy samochodow sredniej klasy w usa wiec ten v-tec sohc i seryjny wypas modelu ex byl bardziej prestizem niz technologicznym cudem,F22B1 byl pierwszym silnikiem formatu F z V-Tec zaczelo sie od SOHC....

The Honda F-Series engine was Honda's "big block" SOHC inline four, though lower production DOHC versions of the F-series were built. It features an aluminum open deck cast iron sleeved block and aluminum/magnesium cylinder head. Honda's F22B1 Engine won a spot on the Ward's 10 Best Engines List in 1995 and 1996.

pozdrawiam




IPB Skin By Virteq