Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Demontaż alternator


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:34, 12.10.2010

Witam.Chciałbym sie dowiedzieć od was jak wymontować alternator.Mam wrażenie że trochę wyje i zapala mi się kontrolka od ładowania..Chcę go wymontować i oddać do regeneracji tylko jak to zrobić.Po prostu odkręcić śrubki i go wyjąc czy trzeba też wyjmować pompę wspomagania,żeby nic nie popsuć zalać itd.Najlepiej ze zdjęciem co i jak..Czy może naciągnąć trochę pasek bo rano jak jest zimno przy pierwszym odpaleniu zapiszczy.

[ Dodano: 2010-10-12, 18:58 ]
dobrze że można na was liczyć
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,891 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:24, 12.10.2010

odłączasz aku
Popuszczasz napinacz paska
wyciągasz śrubę napinacza
popuszczasz śrubę mocującą
opuszczasz alternator i zdejmujesz paski
wykręcasz do końca wszystkie śruby, odkręcasz przewody
wyjmujesz alternator

[ Dodano: 2010-10-12, 19:32 ]
Miałem ochotę skasować swojego posta ale już zostawię.
Nie bądź taki narwany - nikt nie siedzi i nie czeka aż ty napiszesz i raczy Ci odpowiedzieć.
Jak nie potrafisz ocenić czy da radę wyciągnąć alternator bez wyciągania pompy wspomagania, to może oddaj auto mechanikowi.
  • 0

#3 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:27, 13.10.2010

odłączasz aku
Popuszczasz napinacz paska
wyciągasz śrubę napinacza
popuszczasz śrubę mocującą
opuszczasz alternator i zdejmujesz paski
wykręcasz do końca wszystkie śruby, odkręcasz przewody
wyjmujesz alternator

[ Dodano: 2010-10-12, 19:32 ]
Miałem ochotę skasować swojego posta ale już zostawię.

zapomniałeś kolego dopisać ze układanie klocków w przedszkolu nie poszło na marne :mrgreen:
  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:07, 13.10.2010

dobrze że można na was liczyć


:bag
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,891 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 12:17, 13.10.2010

Dobra - koniec darcia łacha, bo kolega :evil: się zamknie jeszcze w sobie i nie wejdzie już na forum :evil:
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:24, 13.10.2010

no ko wszytko ładnie pięknie ale ja nie wiem która śruba to która jest tam ich pare najlepiej z jakimś obrazkiem chyba że nie macie
  • 0

#7 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:24, 13.10.2010

zulus171, Obawiam się, że jeżeli nie jesteś w stanie, patrząc pod maskę, stwierdzić która śruba jest do czego to lepiej nie zabieraj się sam do tego bo narobisz sobie szkody i zamiast zaoszczędzić narazisz się na koszty. Może poproś tatę/wujka/kolegów o pomoc ...
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq