Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Termometr


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 185 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:50, 20.01.2010

Właśnie mam tylko przebieg A i B a termometru brak i nie wiem czy dlatego, że nie podłączony czy dlatego, że licznik w sobie nie posiada tej opcji

gdyby była mozliwośc wyświetlania temperatury to miał byś trzecie okienko z ewentualnym błędem/brak czujki lub uszkodzona czujka/ lub pokazywałby "0"


No właśnie o to mi chodziło, czyli jedynym rozwiązaniem jest wymiana całego licznika? A czy są fabryczne biały zegary z termometrem? Czy miały go wersje Sport albo ATR europejskie? Żeby nie było, że kupie drugi licznik w km/h a termometru znowu brak bo jednak zależy mi na tym... niby pierdoła a cieszy :-D

Honda... szybsza niż wygląda.......


#17 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:50, 20.01.2010

może być tak, ze masz wszystko podpięte, tylko nie ma tej trzeciej funkcji w ogóle przewidzianej, może można samą kostkę licznika z termometrem (zakładam, że w pamięci jest) z cywila przełożyć, bo funkcja jest bardzo przydatna

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#18 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 185 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:54, 20.01.2010

może można samą kostkę licznika z termometrem


fajnie by było, tylko kto sprzeda samą kostke i czy w ogóle by pasowała od zwykłego czarnego licznika? Bo u mni to wszystko jest namieszane, przebiegi w milach, wskazania też... ciekawe czy temp by pokazywała w st Celsjusza :-D

[ Dodano: 2010-01-20, 20:52 ]
Już doszedlem do tego, że symbol A1, A2 oznacza czy anglik czy europejczyk - A2 anglik ;)
Dojrzałem też, że pierwsze oznaczenia są różne, np widzę, że licznik 6195 też ma termometr i jest europejski

Honda... szybsza niż wygląda.......


#19 kamilian

kamilian
  • Nowy
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:31, 05.08.2012

ja u siebie zauwazylem ze pod światło widać pod TRIP B - TEMP czy jakos tak ale naciskajac 3 raz przycisk wraca do TRIP A, czy taki stan rzeczy moze swiadczyc o tym ze czyjnik jest walnięty czy po prostu go nie ma? Jeśli zamontuję czujnik czy po kolejnym nacisnieciu pojawi się TEMP?
OT. jak sie dostac do wiatraczka kabinowego, po przekreceniu nawiewu zaczyna piszczeć jakby spod schowka po prawej stronie, jakby wiatraczek o cos ocierał

#20 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:58, 05.08.2012

w profilu masz wersję ES więc bez watpienia musisz miec termometr temperatury zewnętrzenej
pozycja wyjsciowa
trip A - nacisnięcie jeden raz powoduje przejscie do trip B, nacisnieęcie drugi raz przejście do temp zewnetrznej

jesli tak sie nie dzieje to moze licznik jest wymieniony albo Ty nie masz wersji ES

a co do wentylatora - włóz głowe pod schowek po stronie pasażera i odkrec trzy wkręty - chyba kluczyk 8 lub 10 - cała turbina wypadnie na podłoge :)) tylko uważaj na kabelki aby nie urwać - mozna je wypiac z kostki.




IPB Skin By Virteq