Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stukanie w okolicach rozrządu-check engine


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kulmas

Kulmas
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:?
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 05.10.2010

Witam

Mam mały problem. zacząl mi się zapalać check engine jak jade na obrotach 1500-2000. Raz pali się 1sekunde a raz 20. Jak jade na większych obrotach to jest si. Do tego słyszę na jałowym jakieś stukanie w okolicach rozrządu. Rozrząd wymieniałęm w lutym przejechałem ok 15000km. Chopy co może być przyczyną?

Pozdrawiam
  • 0

#2 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:10, 05.10.2010

najpierw proponuje odczytac kody błedów wszystko znajdziesz w dziale diagnostyka, moze jakis blad jest zapisany w pamieci ECU i bedzie nam łatwiej cos wymysleć, tak po stukaniu to wrózenie z fusów szczegolnie ze my tego nie słyszymy
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#3 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:35, 05.10.2010

Tylko czy kody diesla są takie same jak dla benzyniaków?? To jest w sumie silnik Rovera a nie Hondy...
  • 0

#4 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:38, 05.10.2010

fakt o tym nie pomyslałem, ale jezeli nie naszym sposobem to jakims innym chociazby poprzez wizyte na jakiejś diagnostyce komputerowej sprawdziłbym błędy
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#5 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:43, 05.10.2010

Jak ma OBD II to może poszukać jakiegoś sprytnego elektromechanika ze skanerem. Ale jak ten sprzęcik nie ma "dwójki" to pozostaje ASO Hondy chociaż słyszałem, że oni również niechętnie podchodzą do tych silników i często odsyłają do serwisu Rovera.
  • 0

#6 Kulmas

Kulmas
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:?
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 05.10.2010

Jestem z Gdańska i byłem już kiedys po zakupie auta w ok 10 warsztatach z diagnostyka i zaden nie mógł mnie podłączyć. byłem w hondzie na hallera w gdansku i tez komp mnie mógł nawiązac połącenia. na kody błyskowe też nic nie wyświetla i nigdy nie wyświetlał nawet jak miałem 100% walniętą przepływkę. Niewiem co może tam stukac. Jest jeszcze taki myk że jakieś 2 tyg temu dałem auto na wymiane świeć. problem był taki z 4 świecą że jest za długa i chaczyła o rozrząd czy pompe jakąś. Mechanik musiał lekko wykręcić i odsunąć tą część żeby wyciągnąc tą świece. Nie ogarniam za bardzo mechaniki więc niewiem dokładnie o co biega. W sumie jak odebrałem auto to przejechałem nim ok 10km i nie zauważyłem tego. Auto stało 2tyg bo byłem chory i nigdzie nie jeździłem. wczraj pojechałem do roboty i zauważyłem te dziwne objawy. dzwoniłem do warsztatu co mi świece wymieniali i czasu nie mają. za 2 tyg dopiero mam podjechac. boję się tak jeździć żeby nic bardziej nie pierduknęło i wolę wiedzieć co może być nie tak żebym wydymany w innym warstacie nie został.
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:30, 05.10.2010

to prawda, żeby wymienić wszystkie świece, potrzeba odkręcić pewne części, bo dostępu do nich nie ma

jestem na forum już trochę, ale chyba nie było kogoś, komu udało się połączyć tego rovera pod kompa/odczytać błędy

może poszukaj na forum rovera, www.roverki.pl
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Kulmas

Kulmas
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:?
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 06.10.2010

Udało mi się sprawdzić błąd na mrugające kody. Wychodzi 34. Na wykazie mam że ten błąd to: cewka czasu wtrysku paliwa-przerwa w obwodzie,brak zasilania. Czy przez tą usterkę mi wywala ten check engine na obrotach 1500-2000. czy możliwe że przez tą usterkę słyszę to stukanie czy to stukanie to na pewno coś innego? w którym miejscu znajduje się ta cewka czasu wtrysku? Aha i jak by kogoś interesowało gdzie jest złącze diagnostyczne do accorda z silnikiem rovera to pod kierownicą. Brązowa 5-pinowa wtyczka z 4 kabelkami. zwieramy 1 i 3 pin. Do tej pory zawsze bez skutecznie i błędnie próbowałem z 5-pinową i 2-pinową pod schowkiem od strony pasażera. Pozdrawiam
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq