XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check świeci jak chce...
#1
Napisano 20:37, 03.10.2010
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#3
Napisano 20:52, 03.10.2010
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#4
Napisano 21:15, 03.10.2010
Może masz w Swojej okolicy jakiś warsztat z programem do Hondy.Pamiętaj też o tym,aby zdiagnozować problem kontrolka check musi się świecić na wyświetlaczu.Nie zawsze komputer auta zapamiętuje błędy-są to tzw.błędy chwilowe (np.niektórym włącza się od niechcenia VSA i gaśnie bez błędu)To gdzie podpiąć, by rzetelnie wytłumaczyli co jest grane i za względne pieniądze?
#5
Napisano 21:19, 03.10.2010
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#6
Napisano 14:01, 04.10.2010
#7
Napisano 23:17, 04.10.2010
Może masz w Swojej okolicy jakiś warsztat z programem do Hondy.Pamiętaj też o tym,aby zdiagnozować problem kontrolka check musi się świecić na wyświetlaczu.Nie zawsze komputer auta zapamiętuje błędy-są to tzw.błędy chwilowe (np.niektórym włącza się od niechcenia VSA i gaśnie bez błędu)To gdzie podpiąć, by rzetelnie wytłumaczyli co jest grane i za względne pieniądze?
Niezupełnie - każde zdarzenie które prowadzi do zapalenia kontrolki check jest zapamiętywane ale jeżeli nie jest poważne i błąd znika to kontrolka zgaśnie. Jednak zdarzenie w pamięci jest (tzw. DTC) i nie zniknie nawet po odłączeniu aku.
Odczytać to można w ASO komputerem Hondy (HDS) lub "generycznym" skanerem OBDII ale jego funkcjonalność jest mocno ograniczona. Łatwo da się odczytać takim skanerem tylko standardowe kody błędów, kodów specyficznych dla producenta się nie zinterpretuje. Niektórych rzeczy w ogóle nie da się nim zrobić itp.
Np. HDS'em można wybiórczo skasować pewne nastawy zapisane w ECU a skanerem generycznym tylko wszystkie na raz itp.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#8
Napisano 09:34, 05.10.2010
Nie koniecznie kontrolka VSA zapalała ni się kilka razy (teraz już wiem od czego) i program Hondy tego nie odczytał-dziwna sprawa.Odczytać to można w ASO komputerem Hondy (HDS)
#9
Napisano 09:51, 05.10.2010
Warto dodać że "generyczny" ELM 327 jest w stanie odczytywać kody i współpracować tylko z komputerem ECU. Ma ograniczone wsparcie dla szyny CAN i w efekcie poza ECU praktycznie nic nie odczytamy - ani kodów SRS ani ABS/VSA itp. Z tymi rzeczami to tylko do ASO i HDS'a...
A tak swoja drogą to lampka VSA nie zapalała się Ci po prostu dlatego że VSA się uaktywniał (zaczynał pomagać w zachowaniu toru jazdy) ? Wtedy też się powinna zapalać.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 10:22, 05.10.2010
Nie dlatego,że miałem przetarty przewód czujnika.A tak swoja drogą to lampka VSA nie zapalała się Ci po prostu dlatego że VSA się uaktywniał
#11
Napisano 10:28, 05.10.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12
Napisano 12:39, 05.10.2010
Podczas operacji zawieszenia-nic takiego-rzuciło się w oczy.To jak znalazłeś skoro sterownik ABS/VSA tego nie zapamiętywał ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych