Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z temperaturÄ….


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • SkÄ…d:Nowy SÄ…cz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:23, 03.10.2010

Jadąc na 3 biegu podczas gwałtownego przyspieszania, usłyszałem głuchy wystrzał pod maską. Skutkiem wystrzału były wahania temperatury silnika na wskaźniku. Zatrzymałem samochód, podniosłem maskę i zauważyłem, że nie ma obiegu płynu chłodzącego również wentylator się nie włącza. "Check engine" się nie zapalił, silnik dalej równo pracował.
ProszÄ™ o pomoc w rozwiÄ…zaniu problemu.
  • 0

#2 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:50, 03.10.2010

A wentylator nie włączy się jeśli czujnik nie dostanie płynu na siebie w odpowiedniej temperaturze. Jeśli nie ma sprawnego obiegu cieczy to nie ma "wentylowania" niestety.
  • 0

#3 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • SkÄ…d:Nowy SÄ…cz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 03.10.2010

Wskazówka wariowała.

Przed chwilą jechałem Hanią i zauważyłem, że teraz nic jej nie trzyma na niskich obrotach. Przestała się dusić i płynnie przyspiesza. Czyli chyba pompa padła?
Poradźcie na jaką najlepiej wymienić?
  • 0

#4 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:58, 03.10.2010

To lepiej od razu jedz hanką w miejsce w którym masz zamiar pompę wymieniać, bo mozesz ją ugotować :-/
  • 0

#5 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:46, 03.10.2010

Chyba że czujnik włączania wentylatora padł :-)

zewrzyj czujnik jak załączy się wentylator to wiatrak jest OK... odkręć czujnik wrzuć do gotującej wody i ma być zwarty jeśli tak to pracuje OK. Jak to wszystko jest ok zostaje termostat... który może się przycinać ...
  • 0

#6 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • SkÄ…d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:22, 03.10.2010

dziwna sprawa, przecież pompa wody to tylko smigiełko, a w zasadzie kawałek powyginanej odpowiednio blaszki, co by mogło sie w niej zepsuc z hukiem, znam przypadki ze sie rozciekła bo dostała luzu albo uszczelnienie poszło, ale zeby sie rozleciała z hukiem jeszcze nie słyszałem hmm chyba ze była stara albo nie wymieniona z rozrzadem tez może byc ale tam tylko płyn jest w obiegu, chyba ze jakies kawałki czegos są w obiegu co ja uszkodziło, u mnie auto sie przegrzewało to ewidentnie był termostat, podczas jazdy ok a w postoju czyli w korkach rosła, czasem musiałem przegazowac zeby przecisło na duży obieg, ja bym też stawiał na termostat pozdro
  • 0
VTEC

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:43, 03.10.2010

A jakiej firmy jest pompa?
Bo teraz to produkują takie z plastikowymi śmigiełkami.
  • 0

#8 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • SkÄ…d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:11, 03.10.2010

no powiedz, nawet takie pompy produkują z plasikowymi smigiełkami heh, kto to zakłada, dobrze że nie daje auta do serwisu na wymiany takich rzeczy bo kto wie co by mi tam wcisli, mam kumpla co ma sklep z częściami i ciesze sie z tego bardzo bo mam tanio jak do malucha oczywiście i nie chinśzczyzna heh
  • 0
VTEC

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:42, 03.10.2010

A jakiej firmy jest pompa?


GMB polecajÄ…, ja takÄ… mam i jest ok. Od 20kkm.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • SkÄ…d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:47, 03.10.2010

GMB ok.
  • 0
VTEC

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 05:51, 04.10.2010

Tylko to było pytanie do kolegi Wiker, Kolego grzesvtec, nie chwal się jaki masz dostęp do części - bo nie tylko ty masz coś takiego. To nie wnosi nic do tematu.
  • 0

#12 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • SkÄ…d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:06, 04.10.2010

Tylko to było pytanie do kolegi Wiker, Kolego grzesvtec, nie chwal się jaki masz dostęp do części - bo nie tylko ty masz coś takiego. To nie wnosi nic do tematu.


wiem ze to pytanie było do kolegi "Wiker" potwierdzam tylko ze firma GMB jeest ok, a nie chcwale sie tylko, w dzisiejszych czasach brak znajomości dużo kosztuje pozdro
  • 0
VTEC

#13 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • SkÄ…d:Nowy SÄ…cz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 04.10.2010

Panowie okazało się że termostat padł.
Zastanawia mnie tylko jedna sprawa, dlaczego z uszkodzonym termostatem Hania lepiej wchodzi na obroty? Czyżby termostat nie dogrzewał silnika?
  • 0

#14 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • SkÄ…d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:03, 04.10.2010

z tego co wiem to termostat otwiera na duży obieg, czyli chłodnice bodajże przy chyba 75 stopiach a pełne otwarcie ma chyba przy 85 albo 90 stopni wiec, auto powinno sie przegrzewać raczej, chyba ze sie w jakiś dziwny sposób termostat się zalbokował i został na stałe otwarty ale nie wiem czy to możliwe. pozdro
  • 0
VTEC

#15 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:41, 04.10.2010

możliwe
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq