XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pomiar cisnienia
#1
Napisano 13:38, 02.10.2010
cyl. 1 - 11.5
cyl.2 - 11,5
cyl.3 - 11,5
cyl.4 - 12
a próbą olejowa to wzrosło znacznie do ponad 16 ale to logiczne bo olej doszczelnił, wniosek ze zawory ok, pierścienie w normie, bo głowie sie tak czy moga byc zapieczone pierscionki olejowe, bo jak bardziej depne na gaz podczas jazdy powyzej 4 tys widac w lusterku w dzien tez ale zwłaszcza noca jak jeszcze auto za mna jedzie ze dymi, ale rano jak odpalam to nie widzę dymka żeby stwierdzic ze to są uszczelniacze, jeszcze puszcza dyma przy zmianie biegów, czyli nagłe zamkniecie przepustnicy na wysokich obrotach no i przy przyspieszaniu powyzej 4 tys obrotów, miałem w lato robiony pomiar na ciepłym to wyszło po 14 na każdym ale to normalne bo silnik zagrzany i olej rozprowadzony, ale tak sie zastanawiam co zrobić samą górę czyli głowice czy odrazu wszystko, bo znajomy robił civic i po rozebraniu silnika okazało sie ze olejowe sie zapiekły a z pomiarów tez było w miarę ok, a olej mu tez brał w tych granicach co i mnie, co wy myslicie jak remont to remont co? 210 tys przejechane mam
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:27, 02.10.2010
jeszcze puszcza dyma przy zmianie biegów, czyli nagłe zamkniecie przepustnicy na wysokich obrotach no i przy przyspieszaniu powyzej 4 tys obrotów
a uszczelniacze na zaworach? może leci po zaworach i się spala. W sumie przy tym przebiegu to raczej tylko to. Zapieczone pierścienie zbierające miały chyba też wpływ na pomiar?
#3
Napisano 19:33, 02.10.2010
Generalnie jak zamierzasz jeszcze jeździć tym autem i chcesz je zrobić dla siebie, zrób dobrze. Czyli górę i dół.
Choć podobno da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowy, więc może warto iść tą drogą.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:11, 02.10.2010
Choć podobno da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowy, więc może warto iść tą drogą.
Choć podobno da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowy, więc może warto iść tą drogą.
jak jest do nich dostęp to powinno się tak dać jak z wałkami czy sprężynkami - cytat o tym rozwiązaniu (nie mam pojęcia czy ma to fachową nazwę):
Wymiana wałków rozrządu i sprężynek zaworowych nie koniecznie wiąże się ze zdjęciem głowicy. Poprzez specjalny przyrząd, który zastępuje seryjną świecę zapłonową, pompujemy ok. 10 atmosfer ciśnienia w cylindry. Zapobiega to wpadnięciu zaworów do środka po rozpięciu. Mimo iż metoda ta jest dość czasochłonna, klient oszczędza na kosztach nowej uszczelki pod głowicę i nowych szpilek.
to akurat od ecu-performance.
więc może warto iść tą drogą.
Przebieg jak i objawy (dym po zdjęciu nogi z gazu) przemawiają za uszczelniaczami. Wg mnie warto.
#5
Napisano 20:29, 02.10.2010
Napychasz dłuższy kawałek przez świecę i tłok do góry.
Amatorka, ale działa
#6
Napisano 22:02, 02.10.2010
[ Dodano: 2010-10-02, 23:06 ]
[quote]Przebieg jak i objawy (dym po zdjęciu nogi z gazu) przemawiają za uszczelniaczami. Wg mnie warto.[/quote]
[/quote]
no a jak puszcza dymka przy przyspieszaniu powyżej 4 tyś. to tez mogą być uszczelniacze, czy raczej pierścionki[/quote]
#7
Napisano 22:12, 02.10.2010
zajmij się najpierwej usczelniaczami na zaworach, co Ci szkodzi. Koszta niewielkie, a coś "uźgniesz"w temacie.
Niech moc będzie z Tobą...
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:14, 02.10.2010
no a jak puszcza dymka przy przyspieszaniu powyżej 4 tyś. to tez mogą być uszczelniacze, czy raczej pierścionki
zrób jak pisze williams
zajmij się najpierwej usczelniaczami na zaworach, co Ci szkodzi. Koszta niewielkie, a coś "uźgniesz"w temacie.
ale tak, wysokie obroty, zmiana obciążenia (zdjęcie nogi z gazu) plus dymek to dość często uszczelniacze zaworowe. W sumie to jest chyba najczęstszy powód brania oleju (nie tylko w hondach ale ogólnie).
#9
Napisano 22:18, 02.10.2010
Kiedyś kumplowi wymieniałem w UNO fire za pomocą sznurka i pomogło.
#10
Napisano 22:56, 02.10.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych