Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

kiedy regulacja zaworów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 01.10.2010

witam, mam pytanie do szczesliwych posiadaczy accorda z silnikiem benzynowym 2.4, co ile powinno sie regulowac zawory? mam przebieg prawie 90000, od zakupu zrobilem niecale 10000, silnik ladnie pracuje, ale nie wiem kiedy ostatnio bylo to robione, doradzcie jechac do warsztatu czy nie?
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:46, 01.10.2010

jak nie wiesz kiedy to ja bym pojechał, lub zrobił to sam.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:19, 01.10.2010

Według książki co 40 tys się reguluje.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:29, 01.10.2010

Według książki co 40 tys się reguluje

Tak jak powiedział Tomi i jeżeli silnik ładnie pracuje (nie chodzi o klepanie) nie spada z obrotów,nie dusi się to tak proponuję Tobie,abyś dla spokojności sumienia wyregulował za jakieś 10 tys.
  • 0

#5 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 03.10.2010

Reguluje się na zimnym czy ciepłym? W VI z tego co czytałem to na zimnym czyli analogicznie w VII też tak powinno być?
  • 0

#6 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:07, 03.10.2010

Na zimnym :k
  • 0

#7 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:40, 03.10.2010

mlun, normalnie :bicz: za takie glupie pytania.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#8 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 03.10.2010

Mikołaj to u nas pierwsze auto z regulacją zaworów. Wszystkie autka miały kastory luzu. Zresztą pytałem się orientacyjnie bo ja sam nie będę tego robić bo nie umiem:)
Tak samo głupim jest kiedy robić regulację bo w książce przecież wszytko jest opisane:)
Luz Panowie.
  • 0

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:49, 03.10.2010

mlun, to ja nie mam benzyny, nie musze regulowac, a wiem. Ja nie jestem zdenerwowany, wiec nie musze sie luzowac, jest bardzo wyluzowany, no ale zastrzeliles mnie tym pytaniem.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 03.10.2010

A ja wolałem się upewnić :mrgreen:
  • 0

#11 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:49, 04.10.2010

Wbrew pozorom nie jest to skomplikowane, robiłem to sam trzy razy (raz w V, raz w VI, raz w VII...). Trochę trzeba rozebrać a od strony zaworów ssących w VII gen. jest nieco gimnastyki ze szczelinomierzem - ciasno.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#12 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 04.10.2010

Najlepiej to z kimś kto się na tym zna robić to pozna się całą operację.
  • 0

#13 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 04.10.2010

mlun, co 40 tys przy LPG co 15 tys.Koszt w ASO w moim starszym modelu płaciłem 70 zł.
  • 0

#14 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 04.10.2010

Co ile się reguluje to ja wiem.
  • 0

#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:30, 05.10.2010

Mam nadzieję,że wszystko wyjaśnione.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq