Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwna praca wycieraczek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 www.gom.pl

www.gom.pl
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 27.09.2010

Od kupna w czerwcu samochodu irytuje mnie praca wycieraczek.
W momencie ruchu (startu i powrotu) słychać ewidentny stuk (miękki i przytłumiony ale jednak) przekładni. Stuk ten szczególnie odczuwalny jest na pedale hamulca, co denerwuje niemiłosiernie - czy to normalne ? Myślałem że tak, ale przeszukałem całe forum i nie znalazłem żadnego wpisu aby kogoś to denerwowało - więc zwątpiłem - czy jestem przewrażliwiony czy to tylko u mnie tak pracują wycieraczki ?
Druga sprawa to gumy - od nowości zostawiają mnóstwo śladów po przetarciu mokrej szyby po kilku sekundach ślady te giną, ale przy mocnym deszczu zanim znikną następuje następny ruch wycieraczki i znowu są - jak na nowy samochód (i nowe wycieraczki) dziwne. Ale olałem sprawę, bo może ktoś w salonie podmienił sobie na swoje zużyte przed wydaniem samochodu, chociaż zużycia na nich nie widać, napylana powłoka na gumie wydaje się niestarta jeszcze.
Ale pomyślałem sobie, że może ma to związek z głośną pracą przekładni, może jest nieprawidłowo zamocowany silnik przez co nie dociska, albo dociska za mocno ? I stąd ta głośna i brzydka ich praca?
Jak to jest u Was ?
  • 0

#2 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:57, 27.09.2010

coś jest nie tak kolego. komplet wycieraczek, którego używam mam od nowości (ponad rok), chodzą bezszelestnie i ładnie wszystko ściągają... polecam ASO
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:37, 29.09.2010

U mnie od nowości wycieraczki zostawiają za sobą chyba trzy ślady, które mógłbym nazwać "cieniutkimi paskami" lub "nitkami" ale nie pogarsza to widoczności. Wycieraczki wymieniałem w ASO tylko jeden raz, nic się nie zmieniło pod tym wzgledem więc zakładam, że ten typ tak ma (przynajmniej na wycieraczkach sygnowanych przez hondę)
Nie ma natomiast żadnych stuków czy innych dziwnych objawów o których piszesz. Moim zdaniem nie jest to prawidłowe.
  • 0

#4 www.gom.pl

www.gom.pl
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:28, 30.09.2010

Byłem w ASO - samochodzie nowym i testowym dokładnie tak samo pracują wycieraczki. Ten sam stuk i odczucie na pedale hamulca. Ten typ tak ma, a ja przyzwyczajony do innych marek, niepotrzebnie na każdym kroku porównuję i widzę niedoróbki tego samochodu.
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:40, 30.09.2010

ja co prawda mam VIIgen ale mnie tez na poczatku denerwowalo to stukniecie i jakby przesuniecie pedalu podczas pracy wycieraczek. wczesniej jezdilem gorszym samochodem ale nie mialo to miejsca:)
  • 0

#6 Tomlub

Tomlub
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Danzig
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 01.02.2011

Niestety wycieraczki to pierwszy techniczny minus jaki zauważyłem w Accordzie VIII. Oryginalne pióra w naszych warunkach wytrzymują 6 miesięcy. Ten sam problem miałem w VII gen. Za pierwszym razem nabrałem się i kupiłem kolejne oryginały które kosztowały 250 PLN i wytrzymały kolejne 6 miesięcy. Polecam Bosch-a Aerotwin - teraz czyszczą bez zarzutu.
Jeśli chodzi o stukot podczas dzialania to nic nie słysze...
  • 0
Byle do przodu!

#7 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:13, 02.02.2011

A samych gumek do VIII nie można kupić? Wtedy wychodzi 1/3 ceny.
  • 0

#8 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:05, 03.02.2011

ja co prawda mam VIIgen ale mnie tez na poczatku denerwowalo to stukniecie i jakby przesuniecie pedalu podczas pracy wycieraczek. wczesniej jezdilem gorszym samochodem ale nie mialo to miejsca:)


Yyyy, jakie stuknięcie? Masz coś takiego u siebie? Ktoś jeszcze w VII genie to ma? :?:
  • 0

#9 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 03.02.2011

Też to czuje.
  • 0

#10 fantomas

fantomas
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 14.10.2011

Witam,
Widzę, że temat dość dawno poruszany ale dopiero teraz go odnalazłem. Ja również w swoim aucie (VII gen) mam ten sam "problem". Przy pracy wycieraczek wyraźnie wyczuwalny, głuchy stukot w okolicy hamulca i sprzęgła... Dość irytujące przy szybszej pracy wycieraczek. Dodam, że przebieg auta to niespełna 35k i raczej nie ma mowy o zurzyciu się jakiejkolwiek części. Gdyby się komuś udało rozwiązać tę zagadkę, bądź wiedział już coś w temacie, chętnie zaczerpnął bym wiedzy.
pozdrawiam
  • 0

#11 GATAME

GATAME
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 17.10.2011

Ja u siebie tego nie mam, choć jestem bardzo wrażliwy na tego typu sprawy.Chodzą bardzo płynie niezależnie od prędkości.
Nie wiem od czego to zależy, może są złej jakości gumy amortyzujące pracę konstrukcji wycieraczki?
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:14, 17.10.2011

GATAME, uwierz ze masz, jezdzilem z 10 roznymi VIIgen i kazdy to mial. 4sztukami VIIIgen zarowno klekotem jak i benzyna, w kazdej wersji to wystepowalo. na pozatku to czulemi nawet mnie irytowalo, teraz jakos tego nie zauwazam ale nadal jest.

podczas jazdy tego nie czuc, czuje to stojac na swiatlach trzymajac noge na hamulcu.
  • 0

#13 fantomas

fantomas
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 19.10.2011

Najdziwniejsze jest to, że wyczuwam ten "stukot" również podczas jazdy. Ale być może jestem już na tym punkcie zbyt wyczulony.
No nic... idzie jesień, trzeba się będzie do tego przyzwyczaić. Jak widzę nie ma na to zdefiniowanej rady. "Pozytywne" jest w tym chociaż to, że nie jestem z tym sam...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq