Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wydruk z geometrii kół


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 jablonvioline

jablonvioline
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 08.09.2010

Niedawno zmieniłem seryjne sprężyny na Eibach ProKit (samochód obnizył sie o ok.3-4 cm). Po przejechaniu ok 200km udałem sie do warsztatu w celu zrobienia pełnej geometrii kół. Dostałem ponizszy wykres. Niestety wczytywałem się w te cyfry i nic mi one nie mówią. Mechanik mówił, że wszystko jest nastawione ok, ale tak dla świętego spokoju miałbym prośbę. Jeżeli ktos orientuje sie w tych danych to proszę powiedziec czy wszystko jest w porządku. Nie chodzi mi o wykład na temat tych parametrów, wystarczy mi jedynie "spoko, wszystko jest ok". Dzieki.

Dołączona grafika
  • 0

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:43, 08.09.2010

Wyglada ok, tyl ma za duza kat pochylenia (wiekszy negatyw) ale to normalne przy glebie. Tego sie nie reguluje, ale jak bardzo chcesz to mozesz kupic regulowane wachacze, gorne albo dolne, jak wolisz.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:45, 08.09.2010

powiedzmy ze jest w normie ale mogl mechanior sie bardziej przylozyc, to ze z tylu nie da sie idealnie szczegolnie przy zapieczonych tulejkach to wiem bo mi tez idealnie nie ustawil ale +12;/ troche duzo no i z przodu u mnie ustawil wszystko na 0,00. Wiec mozesz jezdzic spokojnie jak wymienisz sobie amortyzatory to znowu na zbierznosc bedzie trzeba to wtedy powiesz mu ze ma sie bardziej przylozyc:)

Mikolaj u mnie na eibachu kola sie pochylily dosyc bardzo w porowaniu do seri jednak nie niszczy mi opon po wewnetrznej jedynie zabkuje;/ i nie wiem czy to kwestia zlych opon czy wlasnie przez ten negatyw... zbierznosc itp ok.
  • 0

#4 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:50, 08.09.2010

Raczej nie zabkowaloby od negatywu, tylko wlasnie scinaloby opone od wewnatrz. Jak czesto jezdzisz na pusto, to zmniejsz moze cisnienie z tylu.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#5 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:53, 08.09.2010

A jak jeździsz z obciążeniem to bedzie kiepsko, bo im bardziej w dół tym większy negatyw się tworzy
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:07, 08.09.2010

problem w tym ze przed zalozeniem eibacha nic nie zabkowalo, a amortzatory sa w dobrej kondycji, jeszcze zobacze teraz na koni. ja jezdze sam albo w 2 osoby czasami kogos przewioze ale bagaznik u mnie to raczej atrapa;) wiec o ten negatyw sie nie boje, tym bardziej ze opona styka sie cala powierzchnia z asfaltem jedynie jest kolo pochylone ale to nawet dobrze:) bardziej mi sie podoba niz jak jest tak na prosto:)

co do zabkownia to zobacze bo przelozylem opony po skosie i wczoraj pojechalem na odlucie i upalalem gume co by te zabki zjechac, teraz tyl idzie cichutko a przod jeszcze troche halasuje ale kilka startow z pod swiatel i mysle ze problem znikie, tylko na jak dlugo?
  • 0

#7 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:13, 15.11.2010

Wyglada ok, tyl ma za duza kat pochylenia (wiekszy negatyw) ale to normalne przy glebie. Tego sie nie reguluje, ale jak bardzo chcesz to mozesz kupic regulowane wachacze, gorne albo dolne, jak wolisz.


Mikołaj a wiesz może gdzie są dostępne takie wahacze? W ASO Hondy nie sprzedają - nie dziwię się, przecież nie przewidzieli możliwości regulacji. W Inter Carsach i innych Fotach też nie ma, tzn. są ale nie do Hondy.....
  • 0

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:17, 15.11.2010

Ze stanow mozna scignac, do TSX, np gorne Megan Racing, lub dosc popularne dolne Ingalls. Kolega shine ma te drugie.
http://ingallscamber...10&cat=0&page=1
http://www.honsport....roducts_id=3889
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:34, 17.11.2010

Coś mi się wydaje, że te wahacze to nieopłacalny interes. Chyba rozsądniej będzie jakoś inaczej to wymodzić - poprobuję przeróbki tego zawieszenia, które jest. Z tego co wiem da się tak przerobić mocowanie tulei dolnego wahacza, żeby "ściągnąć" koło do wewnątrz. I raczej pod tym kątem myślę ten problem rozwiązać.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq