XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana szyberdachu CG8
#1
Napisano 21:18, 29.08.2010
Szyberdach w moim Acco jest troszkę skorodowany w okolicach uszczelki, nie chce czekać do momentu aż mi zacznie kapać na głowę, zresztą chce doprowadzić autko do perfekcji pod każdym względem. W związku z powyższym mam kilka pytań.
Czy ktoś już wymieniał szyberdach w swoim Accordzie i może coś doradzić?
Czy trzeba wymieniać cały system? (tylko takie znajduję na allegro)
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:11, 31.08.2010
Nie odpowiem niestety na Twoje pytanie, ale zastanowiłem się dlaczego w tak młodym samochodzie masz skorodowany mechanizm szyberdachu...? W moim (starszym co by nie było) egzemplarzu nie ma nawet śladu rudej, a dach mam eksploatowany często, gęsto i w różnych warunkach pogodowych...Witam
Szyberdach w moim Acco jest troszkę skorodowany w okolicach uszczelki
pzd
#3
Napisano 11:37, 31.08.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 14:31, 31.08.2010
Trzeba będzie kupić szyber i wymienić, jak to zrobię to postaram się dodać jakiegoś manula może komuś się przyda.
A co do avatara to zmienię jak tylko zrobię jakaś ciekawą fotkę, żeby inni się nie mylili
#5
Napisano 15:08, 31.08.2010
#6
Napisano 15:34, 31.08.2010
w V genie najpierw szła uszczelka sz-d, następnie lampeczka, zdjąć szybkę odkręcić możliwe że trzeba będzie potem rozpiąć po drugiej stronie potem takie kółeczko nad głową środkowego pasażera tylnej kanapy przekręcasz o 90 stopni reszta zatrzaski i tapicerka papa o ile wszystko co może podtrzymywać na słupkach wystarczy odpiąć 1-szy zatrzask od strony tapicerki dachu i powinno wyjść lub po prostu wysunąć się następnie rozepnij silniczek sz-d od zasilania i odepnij odpływy które są na wszystkich rogach szkieletu trzymają się na łatwo schodzących opaskach. pozostaje odkręcenie jakiś 10-12 śrub do o koła szkieletu i całość powinna elegancko zejść.Wtedy zobacz co tam się dzieje i będzie wiadomo co dalej robić z tym fantem składamy w odwrotny sposób pamiętając aby wszystko wpiąć
Dzięki, domyślam się że w VI będzie podobnie, najprawdopodobniej w weekend się za to zabiorę.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:00, 01.09.2010
Masz rację... Zasugerowałem się avatarkiem...Przecież on ma rok starszą od Ciebie, czytaj dokładnie a nie tylko obrazki i nagłówki.
Co nie zmienia faktu, że korozja szybru w dziesięcioletniej Hondzie to zjawisko conajmniej dziwne. Przynajmniej w mojej opinii...
pzd
#9
Napisano 09:54, 01.09.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 23:26, 17.09.2010
Wymiana szyberdachu jest dziecinnie prosta więc nie będę się zbytnio rozpisywał, najgorsza i najtrudniejsza rzecz to demontaż podsufitki która sprawia wrażenie jak by była przyklejona, ale tak wcale nie jest. Trzyma się ona głownie na uszczelkach i 4 zatrzaskach (wszystkie w tylnej części auta, 2 zaraz za szybą szyberdachu i 2 w pobliżu tylnej szyby). Demontaż szyberdachu to w zasadzie kilka śrub do odkręcenia, co ciekawe ten który kupiłem okazał się mniejszy... szyba była identyczna ale stelaż o ok 3 cm krótszy. Wykonałem więc kupę roboty na darmo bo na koniec i tak pozostało wymieć tylko szybę i wkręcić stary na miejsce, a można to było zrobić bez demontażu połowy auta. W samochodzie miałem zdemontowany fotel pasażera ponieważ likwidowałem system BOSE który miał Equalizer i zmieniarkę właśnie pod siedzeniem, ułatwiło mi to bardzo pracę bo naprawdę koszmarem jest wyciągnięcie podsufitki z samochodu bez jej uszkodzenia.
Pamiętajcie!! (ja o tym zapomniałem i czeka mnie ponowne rozbieranie auta ) po montażu a przed założeniem podsufitki sprawdźcie czy szyba leży tak jak powinna, w przeciwnym wypadku trzeba wyregulować jej pochylenie. Regulacja znajduje się gdzieś w okolicach silniczków czyli przy tylnej szybie.
Jeżeli ktoś kiedykolwiek będzie potrzebował pomocy z podobnym problemem chętnie służę pomocą.
#11
Napisano 08:45, 18.09.2010
Jakbyś jeszcze ten opis okrasał jakimiś fotkami w tamtym dziale, byłoby super.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 23:01, 18.09.2010
Zapraszamy do działu "Zrób to sam".
Jakbyś jeszcze ten opis okrasał jakimiś fotkami w tamtym dziale, byłoby super.
Nie zrobiłem żadnych fotek bo uważałem że jest to zbyt łatwe zadanie do zrobienia;) Jeżeli będę ściągał podsufitkę celem regulacji szyberdachu porobię parę fotek i zamieszczę w odpowiednim dziale.
#13
Napisano 20:51, 30.09.2010
Czy jest jako część zamienna?
W jaki sposób zdemontować szybę? Czy trzeba demontować podsufitkę?
Pozdro
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#14
Napisano 22:15, 01.10.2010
Podepnę się pod twój temat. Jako,że demontowałeś szyber to mam pytanie, czy uszczelka na szybie szyberdachu jest sciągalna?
Czy jest jako część zamienna?
W jaki sposób zdemontować szybę? Czy trzeba demontować podsufitkę?
Pozdro
Jeżeli mam jeszcze starą szybę w garażu to zobaczę jutro co z tą uszczelka, jutro też zrobię Ci fotkę jak zdemontować szybę (powinno się udać bez ściągania podsufitki).
#15
Napisano 23:03, 01.10.2010
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych