XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spalanie 20l/100km
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:34, 07.01.2009
Mam jeszcze pytanie odnosnie dogrzania silnika, kontrolka temeratury silnika mi maksymalnie pokazuje taka wartość tzn. dochodzi do tego stanu i jak juz zostaje
Czy jest to optymalna temperatura czy za niska dla silnika w roznych samochoda inaczek jest odznaczona optymalna temperatura (ojciec mi mowi, ze jak na jego oko silnik jest niedogrzany - wskazowka powinna byc idealnie na srodku)
#17
Napisano 14:45, 07.01.2009
Z rozmow z kolegami z innymi generacjami, jest tak samo.
Zreszta temat niedogrzania byl poruszany w tym dziale.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:03, 07.01.2009
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:28, 07.01.2009
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:41, 08.01.2009
#21
Napisano 15:43, 08.01.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#22
Napisano 15:59, 08.01.2009
#23
Napisano 16:13, 08.01.2009
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:18, 08.01.2009
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:26, 09.01.2009
#26
Napisano 11:33, 09.01.2009
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2
#27
Napisano 11:44, 09.01.2009
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:36, 09.01.2009
szczególnie polecam jeżdżącym często na krótkich trasach
#29
Napisano 14:20, 09.01.2009
Czy ktoś wie jak się robi test takiej sondy, w moim modelu? Pamiętajmy, że mam gaźnik.
Czy zdanie to co zaznaczyłem na czerwono na rysunku instrukcji takiego testu, mam rozumieć jako po prostu dodanie i puszczenie gazu? Bo tylko tego etapu nie mogę załapać.
"Open the throttle wide open then close it"
[ Dodano: 2009-01-09, 22:51 ]
Dowiedziałem się już rozwiązania moich wątpliwości.
Chodzi o wdepnięcie gazu na maxa i puszczenie go. Wtedy powinno być 0.6V, gdy pedał w podłodze i 0.4V gdy go puszczę szybko.
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:20, 16.01.2009