Skocz do zawartości


RODO w HAKP

nie chce odpalić mruga kontrolka sport


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:21, 11.08.2010

Witajcie
Posiadam hondę accord IV 2.0. z 92r, automat wersja z USA, gaz.
Mam taki problem czasem gdy zgaszę auto, nie mogę ponownie go odpalić, zaczyna mrugać zielona kontrolka S. Gdy hondzie zgaszę odczekam chwilkę i znów zapale kontrolka przestaje mrugać i odpala. Dzieje się tak od jakiegoś czasu, wcześniej tego nie było. Szukałem na forum ale nic nie znalazłem. Nawet nie wiem czy w dobrym dziale piszę. Może ktoś miał podobny problem?
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:31, 11.08.2010

kolega mial kiedys golfa III z gazem i mial identycznie, przejechal kawalek wylaczyl i nie umial zalaczyc. odczekach chwile i odpalal bez niczego. podobno przegrzewal sie jakis czujnik sterujacy gazem a raczej tym czyms co przelacza z benzyny na gaz. gazownik mu to zrobil jakos za 200zl, ale nie wiem dokladnie bo wyjechal na wczasy i nie mam go jak dopytac.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:50, 11.08.2010

Kolega z tego co widać w opisie ma benzynę

To z netu a propos ikonki S w starych accordach:
On the bright side, the fact the "S" indicator light came on indicates it is an electrical problem rather than a mechanical one.
When the A/T control unit senses an abnormality in the input or output systems, the "S" indicator light in the gauge assembly will blink. However, when the Service Check Connector, located to the lower right of the glove compartment, is connected with a jumper wire, the "S" indicator light will blink the problem code when the ignition switch is turned on.
When the "S" indicator light has been reported on, connect the two terminals of the Service Check Connector together. Then turn on the ignition switch and observe the "S" indicator light.
Problem codes 1 through 9 are indicated by individual short blinks, Problem codes 10 through 15 are indicated by a series of long and short blinks. One long blink equals 10 short blinks. Add the long and short blinks together to determine the problem code. Let me know what code you get and I can tell you what it means.
If you don't think you can perform the self-diagnostics yourself, then I would recommend taking it to a Honda Dealer and let them diagnose and repair the problem.
There is a Technical Bulletin issued by Honda that may apply to your vehicle as well.

Znajdź złącze serwisowe, zewrzyj styki, przekręć kluczyk i zobacz co ci wymiga.
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:01, 11.08.2010

Witajcie
Posiadam hondę accord IV 2.0. z 92r, automat wersja z USA, gaz.


  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:18, 11.08.2010

tydzień temu sprawdzałem i wyskoczyła mi tylko sonda.
jutro sprawdzę migi i dam znać
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq